A tokromban éktelenkedő hatalmas gombóc arra iparkodott ösztönözni, hogy utat engedjek előkívánkozó könnyeimnek. Minden erőmet be kellett vetnem, ha ellent szerettem volna állni az erős késztetésnek, mely a karmai között tartott. Alice elviharzott mellettem a folyosó közepén, mialatt mindketten hazafelé igyekeztünk az utolsó óránkról való kicsengetést követően. A fájdalom kínzó érzése belemarkolt szívembe barátnőm ridegségét illetően. Cseppet sem lepett meg viselkedése, ugyanis én vezettem erre a szintre a kapcsolatunkat, mégis azt szerettem volna, ha minden úgy működött volna, mint régen.
Az iskola épületének ajtaján kilépve arcomat megcsapta a mínusz fokok által leterhelt szél, ezért kapucnimat felhúztam fejemre annak melegítése céljából. Ahogy jobbra tekintettem, azonmód megpillantottam Őt a szokásos helyén álldogálva. A parkolóban időző autójának dőlt hátával, bokáit keresztezte egymással. Kezeit fekete-fehér csíkokkal kivarrt kabátjának zsebeibe mélyesztette, melynek alja egészen a térdéig eltakarta testét. A kigombolatlanul hagyott szövetkabát alól kikukucskált szürke pulóverének anyaga. Az angyal nyakában egy sötét, fehér mintákkal díszített hosszú sál pihent hanyagul. A lábain feszülő fekete farmer meglehetősen jól mutatott homok színű csizmájával párosulva. Minden nap olyan érzés tört rám, mintha göndör haja szélsebes növekedésen esett volna át, hisz lassan már a fején ékeskedő napszemüveg sem tudta kordában tartani a csintalan fürtöket.
Harry, mint aki megérezte magas alakján égető tekintetem súlyát, irányomba kapta fejét. Amint megpillantott engem az iskola előtt ácsorogva, ajkaira egy hatalmas vigyor kúszott fel, ezzel megvillantva mély gödröcskéit. Őszintén szerettem volna viszonozni gesztusát, azonban az Alice-szel történt incidensnek hála minden életkedvem elszállt a sötét mélyben. Ide láttam az angyal csillogó smaragd íriszeit, melyeket többször is végigvándoroltatott testemen. Cselekedete szívemet heves zakatolásra biztatta, felélesztve a hasamban alvó lepkéket. A tüdőmbe áramló oxigén rendezetlen ritmusának dacára mellkasom szaporán emelkedett, s süllyedt. Lányos zavaromban kialakuló pírom helyet kapott orcáimon, ezáltal arcomat a hó borította beton felé szegeztem, leplezve az angyal által kiváltott reakciómat.
Lábaim nagy hévvel indultak meg a rám várakozó férfi irányába, habár továbbra is a földnek szenteltem minden figyelmemet. Nem vesztettem túl sok időt az életemből, míg bezártam a köztünk éktelenkedő több méter távolságot. Mikor elé léptem, szemeimet lassan felvezettem némiképp borostás arcára, ekkor láttam, ahogy az ajkain ülő mosoly kiszélesedett. Részemről ismeretlen érzelmektől lángoló tekintete elérte, hogy alávessem magam azon igéző íriszek minden akaratának. Alsó ajkamat automatikusan vettem fogaim közé, fel sem fogva, ezzel mit váltottam ki Harry-ből, akinek vigyora megfosztott engem ép eszem maradványaitól. Lábaim úgy remegtek, akár a kocsonya, ellenben testem mégis megdermedt az Adonisz előtt állva.
- Szia, Szépségem! - az arcán húzódó elégedett vigyortól kénytelen voltam nagyot nyelni.
- Sz-szia. - igyekeztem minél természetesebben viszonozni köszönését.
- Imádom, mikor sziszegsz a jelenlétemben. - eresztett egy mély kuncogást, mialatt kezét az arcomhoz emelte, lehúzva fejemet melegítő kapucnimat.
Szavai hallatán fejemet lefelé szegeztem, elrejtve előle feltörő píromat. Általa kiváltott reakcióm halk nevetésre sarkallta a férfit, akinek meleg tenyere megállapodott arcomon. Maga felé emelte fejemet, ekkor tekintetünk rögvest összefonódott. A bőrömre nehezedő tenyere felforrósította a mínusz fokok által kihűlt arcomat, ezzel a szó szoros értelmében meggyújtva a bensőmben élő szenvedély lángját. Nyelvét kidugta rózsaszín ajkai között, benedvesítve azokat. Csábító cselekedete szemtanújaként éreztem, ahogy ép eszem gondosan bezárta maga után az ajtót, mikor kitette lábát koponyámból. Az a lány, aki az angyal előtt ácsorgott, teljesen más viselkedést produkált, mint az a Daenerys Becker, akinek tizenhét éven keresztül normális élet jutott. Azon érzelmek, melyeket Harry költöztetett szívembe, teljesen megváltoztattak.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...