*Harry szemszöge*
A fényképezőgépem révén biztosított kattogások neszét teljes egészében kizárták füleim a fotós szakmában eltöltött éveim folyamán, ezáltal meg sem hallottam a kicsiny stúdióhelyiségben eluralkodó monoton zajt. Egyik szememet összeszorítva néztem bele gépembe, elkészítve a következő képet az előttem időző modellről. Tina oly rutinosan mozgott a kamera előtt, mintha megszületése napján e hivatásra szánták volna őt. Cseppnyi aggály sem vezérelte a lányt testhelyzetei változtatása közben, miként merészebbnél merészebb pozitúrákkal rukkolt elő.
Csokoládébarna bőréhez remekül illett fehér alsóneműjének csipkés anyaga, mialatt csípőjét oldalra döntve állt be a következő fotóhoz. Vékony lábain optikailag hosszított szintén fehér színben ékeskedő tűsarkú cipője, amiben iparkodott kecsesen helytállni. Egyik karjával eltakarta szemeim elől fedetlen melleit, mialatt ujjaival hosszú loknijai közé túrt. Zöld szemei csábítóan meredtek a lencsére, tudván, eme fotósorozat egy felnőtteknek való magazin oldalain készült megjelenni.
- Most akaszd be az ujjad a fehér neműdbe, és húzd lejjebb az anyagot! - utasításom kizárólag szakmai alapokon működött.
Ugyan néhány hete a modellek részére fenntartott öltöző mosdójában töltöttünk el csaknem negyed órát, kiélvezve a másik teste által nyújtott mámort, mégsem tápláltam irányába jelentősebb vonzalmat, mióta Daenerys felkeltette figyelmemet szűzies mivoltával. Pillanatnyilag is kizárólag körülötte forogtak agytekervényeim, azon gondolkozva, vajon mit csinálhatott az iskolában a tanuláson kívül. Barna íriszei - melyekben az utóbbi időben némi zöldes árnyalatot véltem felfedezni - momentán is előttem lebegtek lélegzetelállító kép formájában. Velem szemben egy félmeztelen modell pózolt, én mégis az átlagos lány után epekedtem fájdalmas kínok között.
Tina bármiféle irányomba intézett hangot mellőzve vette el kezét hajkoronájától, később hüvelykujját bugyijának szélébe akasztva húzta lejjebb csípőjén a csipkét. Lábait aránylag terpeszbe tette, ezáltal hosszú combjaira kellő hangsúlyt fektetve. Az ajkain játszó - kicsit hamiskás - vigyor ténylegesen elhitette velem, azt érezte, amit azon személyek, kik a jövőben az ő képei által telezsúfolt újságokat lapozgatták hálószobájuk rejtekén. A szexi kép elkészítése után felegyenesedtem kamerám mögül.
- Ennyi? - érdeklődött a lány, mindkét karjával eltakarva kebleit.
- Igen. Mondtam, húsz kép lesz, és utána Briana következik. - emlékeztettem, tekintetemet levezetve gépemre.
- Nem vitatom, hogy mondtad, de nem számoltam őket. - kuncogott fel halkan.
Minden figyelmemet munkámnak szenteltem, nehogy kínos helyzet alakuljon ki Tina, s köztem a meglehetősen intim múltunkból eredően. Mikor kivettem fényképezőmből a memóriát, táskám után nyúltam, hogy kicserélhessem a kártyát egy teljesen üresre. Éreztem magamon a lány égető tekintetét, ellenben nem kíséreltem meg a felé való tekintést. Ujjaimmal átszántottam fürtjeimen, megfeledkezve az azokat kordában tartó napszemüvegről. Mikor kezem a tárgynak ütközött, alig észlelhető szitokszavak szöktek ki enyhén elnyílt ajkaim közül. Megigazítva fejemen a kiegészítőt folytattam munkámat.
- Harry? - szólított meg Tina lágy hangon.
- Hm? - sandítottam felé.
Szemeim elkerekedtek az elém táruló látványtól, közben egy nagy nyelésre kényszerültem. Tina karjai félmeztelen teste mellett időztek, feltárva előttem kicsi kebleit, amik roppantmód jól mutattak karcsú alkatához párosulva. A stúdióban elhelyezett lámpák fénye rávetült a lány bőrére, megcsillantva néhány szépséghibát, melyet a fotózás kedvéért köteles voltam megretusálni a képeken akaratom ellenére is. A testét borító anyajegyek úgy sokasodtak, akár csillagok a sötét égbolton.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...