*Daenerys szemszöge*
Az iskola tornatermének öltözőjében fülledt levegő terjengett, mely az izzadság bűzét, s a különféle dezodorok esszenciájának egyvelegét hordozta magával. A helyiséghez tartozó ablak tárva-nyitva állt, habár a kicsiny nyílászáró nem eresztett be túl sok oxigént, így kénytelenek voltunk lecsökkenteni lélegzetvételeink számát. Rajtunk kívül még egy osztály raboskodott itt, melynek hála némiképp szűkösködnünk kellett a szabad helyeket illetően. A négy fal között olyasfajta zaj honolt, amit füleim nehezen bírtak tolerálni, bár, ahogy körültekintettem, láttam, mások is egyetértettek vélekedésemmel.
Táskám egészen a falnak simult, rajta momentán még üres tornazsákom pihent, mégsem fértem el kellőképpen. Óvatosan szabadultam meg felsőtestemre tapadt pólómtól, nehogy Alice véletlenszerű megütésére kerítsek sort könyökömmel. Az anyagtól való megválást követően lettem azt a padra, majd utcai blúzom után nyúltam, amily lenge szövet a fogason nyugodott. Oly sietősen kaptam magamra, mintha versenyre készültem volna. A citromsárga anyag nyakkivágása némi hangsúlyt fektetett kicsi melleimre, ezzel aránylag szépítve alig szembetűnő dekoltázsomon.
- Tényleg, Daenerys? - szólított meg Lacey, megtörve Gina, s Iris halk csevejét.
Kérdő tekintetem azonmód osztálytársamra tévedt, várva, hogy ismét megszólaljon. Testét ujjatlan felsője melegítette, kiemelve alakjának karcsú mivoltát. Hosszú lábait pillanatnyilag is combközépig érő tornanadrágja takarta, amily anyagtól megválni készült. Ujjaival átszántott rendezetlenül álló szőke tincsein, miközben szabad kezében parfümjének díszes üvegcséje kapott helyet. Miután befújta magát az illatanyaggal, frissen szájfényezett ajkait szólásra nyitotta, ezzel közszemléletre téve a lámpafény alatt megcsillanó fogszabályzóját.
- Már tegnap is mondani akartam, csak teljesen kiment a fejemből. Nagyon szép párt alkottok azzal a sráccal. Amennyiben jól emlékszem a nevére... - kezdett tanakodásba. - ...Harry-vel. - tartotta fel mutatóujját, mihelyst eszébe jutott az illető.
Szavai hallatán néhány röpke pillanatra lefagytam, elejtve a kezemben szorongatott fehér csőnadrágot, ami eztán a hideg, továbbá piszkos csempén landolt. Éreztem, miként tüdőm eltulajdonított magától mindennemű oxigént, valamint tenyereim erőteljes verejtékezésbe kezdtek. Vajon honnan értesült ő kettőnk kapcsolatáról? A kicsiny gyertya kigyúlni látszott fejem felett, amint ráeszméltem. Biztosan reggelente látott bennünket, mikor hosszú csókot váltva búcsúztunk el egymástól az angyallal.
Némán hajoltam le a padlóra zuhanó ruhadarabért, eztán leporoltam azt. Komótos cselekedeteim folyamán végig azon morfondíroztam, miként is kellett volna reagálnom megjegyzésére. A hosszú, csendben eltelt másodpercek során magamon éreztem barátnőm, Alice zavart tekintetét, amily barna szempárhoz még jó néhány társult osztálytársnőim személyében. Arcomat erőteljes pír színezte vörösre, így hatalmas nyelést kíséreltem meg.
- Oh, köszi. - kizárólag ennyit mondtam.
Eztán röpke beszélgetésünk témája a feledés homályába merült Ellen megszólalásával. Láttam, miként ajkait mozgásra kényszerítette, ám füleim kizárták a torkából érkező hangokat. A világ szinte megszűnt körülöttem, csupán a lelkemre telepedő bűntudatra bírtam koncentrálni. Szívem dobbanásai monoton zajként visszhangzottak füleimben. Kérdés nélkül meg tudtam állapítani, miszerint arcom vörössége se perc alatt illant el az orcáimra kiülő sápadtság végett.
Alice rajtam pihentette dühös tekintetét, mialatt begombolta laza szabású ingét, elfedve ezzel molettebb testét a világ szemei elől. Tisztában voltam vele, miféle érzelem vezérelte őt eme cselekedetre, éppen ezért nem is törekedtem irányába pillantani, viszonozva gesztusát. Úgy bújtattam bele lábaimat nadrágomba, mint aki semmit sem fogott fel a környezetében lezajló történésekről. A hófehér anyag megszorult csípőmnél, melynek hála nehézségek vezettek el annak végleges felöltéséig. Hasam behúzását követően sikerült felvezetnem a farmer sliccét, eztán be is gomboltam azt.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...