36. fejezet

2.6K 119 39
                                    

A helyiségben otthonra lelő csendben a fülem mellől érkező horkolás zaja kellőképpen zavaró tényezőként volt felróható. Álmaim erősen szorítottak karjaikkal, a barátom által keltett nesz mégis intenzívebben próbált elragadni engem a valóságba. Minden egyes másodperccel egyre közelebb tudhattam magam a feleszméléshez, így alig érezhetően, de tanúja lehettem, miként szempilláim megrebegtek a körülöttem zengő hangokból eredően. A nyakamon húzódó bőrfelületet csiklandozó - részemről ismeretlen eredetűnek vélt - meleg fuvallatok ajkaimra alvó állapotban is mosolyt varázsoltak.

Tenyeremet vakon simítottam végig a derekamat közrefogó karon, mely egész szorosan vont a hátam mögött fekvő testhez. Ujjaink azonnali összefonódásával egy időben ébredtek fel a hasamban szunyókáló pillangók, bejárva belső zsigereim minden aprócska zegzugát. Miként végleg kikecmeregtem álmaim fogságából, barátom horkolásának zaja minden fülemben tapasztalható neszt elűzött, kitöltve az utánuk hagyott űrt. Szemeimet továbbra is lehunyva tartva nyomtam ajkaimat párnaként foglalatoskodó karjára, mely védelmezően ölelte fejemet.

Hüvelykujjammal a kézfején húzódó bársonyos bőr szeretgetésébe fogtam, ekkor nyakamon megpihenő ajkai közül jóleső morgás szabadult fel, bezengve az alapjában véve csendes helyiséget. Reakcióját követően csípőmnél fogva húzott magához a lehető legközelebb testem kellemes melegének megtalálása céljából, ám mikor fenekem hozzásimult ágyékához, keményedő domborulatot véltem felfedezni alfelemnél. Szemeim úgy pattantak ki, mintha dobhártyáimat bomba robbanása zargatta volna.

Ahogy zavarodottságtól terhes íriszeim körbekémlelték szobám falait, retináim némiképp megsajdultak az ablakon beszűrődő erőteljes fénytől. Hatalmas nyelést kíséreltem meg összeszűkült torkomon át, mihelyt felocsúdtam, mi is éktelenkedett az angyal és közém. Eddigi életem során még nem adódott alkalmam ilyesfajta közelséget kialakítani senkivel sem Harry kivételével, holott az együtt alvásról már szót ejteni sem kívántam. Az ablakon besütő Nap pirkadatról árulkodott, noha egészen mostanig nem volt szerencsém megízlelni a felkelő égitest férfiakra gyakorolt hatásait.

Orcáimra tüstént élénkvörös pír kúszott fel, ez idő alatt a tüdőmből felszabaduló rendezetlen zihálások alapzajként funkcionáltak hálószobámban. Bőröm parázsként égett a fenekemnél észlelhető impulzusra, eközben gyomrom oly aprócska alakot öltött, melynek megtalálása még mikroszkóp segítségével is lehetetlen feladatnak bizonyult. A lehető legóvatosabban fordultam át hátamra barátom arcának gondtalan végigkémlelése céljából. Cselekedetemet követően hatalmas tenyere derekamról egyenesen hasamra siklott. Forró érintése pizsamapólóm anyagán keresztül is tűzhöz hasonló módon perzselte bőrömet, mily idő alatt alhasamat bizsergésre motiválta.

Éledező férfiassága okozta lányos zavaromnak továbbra sem voltam képes búcsút inteni, de eme tényre jelenleg nem vetettem különösebb ügyet, amennyiben barátom még aludni tervezett. Aránylag álmos íriszeim kíváncsian tanulmányozták végig az arcán kisimuló összes vonást. Olyasfajta közelségből szemlélhettem őt, melynek hála kitisztult pólusai látóterembe merészkedtek.

Szája felett alig észrevehető, részemről mégis jelentősnek vélt bajuszkezdemény húzódott, igazán érett külsőt kölcsönözve ezzel azon férfinak, ki alig lépett még be húszas éveibe. Lehunyt szemei révén hosszú pillái orcáit cirógatták, alkalomadtán megmoccanva álmában. Csodálatos bőrén megcsillant a helyiségben uralkodó Nap fénye, kellő hangsúlyt fektetve sötét anyajegyeire, amik édes ajkai sarkában alkottak szabályos háromszöget. Az éjszaka folyamán összekócolódott fürtjei homlokára omlottak, azonban egy kicsinyke hajszál csintalanul feküdt el fülkagylóján.

Ujjaimmal finoman tűrtem el a szóban forgó hajszálat az útból, aminek következtében az ajkai között húzódó szűk résen kiszökő harsány horkolás helyét nesztelen szuszogás váltotta fel. Hasamon időző tenyere mellkasomra tévedt, később ujjaival rámarkolt pólóm valamelyest gyűrött szövetére. Karja alatt tapasztalhatta szívem heves zakatolását, ami mellé ujjaim szeretgetése is társul szegődött csuklója tájékán. Tudatán kívül ténykedve döntötte homlokát halántékomnak, miként közelségem után kutakodott. Bőrére nedves csókot hintettem, eztán lábaink összefonására kerítettem sort.

Fiatal (Befejezett)Where stories live. Discover now