*Harry szemszöge*
Étkezőm falai az általam elkészített étel ínycsiklandó illatának biztosítottak otthont, amily helyiségben az említett eszencia bódítóan szállt körbe szegletről-szegletre. A sötét faasztal tetején a kétféle sült mellé párolt zöldséget, továbbá rizottót társítottam köretnek, nehogy szerelmem gyomra bármiféle íz világban is hiányt szenvedjen. A tányérjaink előtt helyet foglaló üvegpoharakban afféle színes koktél ékeskedett, melyből szánt szándékkal felejtettem ki az alkohol legcsekélyebb mennyiségét is, mondván, a recept mindenféle szeszes italt megtagadott a vöröses árnyalatú folyadékból. A bútordarab közepén díszelgő gyertya csaknem negyede a feledés homályába veszett az őt elpusztító láng által, ám a viaszból kiöntött tárgy kellemesen ontotta magából mérsékelt fahéj illatát. Ugyan az étkező mennyezetén két kellően fényes lámpa függeszkedett, viszont azok feloltását momentán mellőztem a romantikus hangulat megteremtése végett, ami csaknem húsz perce ölelte körbe személyeinket.
Daenerys ujjai között lassú mozdulatokat téve vándorolt villája, miként a borsó után egy kisebb répát szúrt fel az evőeszköz szélső ágára. A lány meglepő csendessége megilletődöttségről, avagy lányos zavara okozta megszeppenésről tanúskodott, csakhogy akármily mértékű kíváncsiság is rejtőzött bennem, nem kívántam rákérdezni szótlanságának okára az elkövetkezendő este történéseit tekintve. Egyik lábfejével vádlim fellelésére indult az asztal alatt, s amint rátalált az általa keresett végtagra, megcirógatta fekete farmerom melegítette lábamat. Érintése gyomromban megannyi pillangónak ajándékozott boldogsággal teli életet, melyen érzelem mellé a tettvágy is épp ily mértékben párosult. Az említett lepkék benső zugaimba ellátogatva pezsdítették fel véremet, míg szívemet eszeveszett dobbanások elvégzésére ösztökélte.
A velem szemben ücsörgő teremtés szőke loknijai vállára omolva keretezték hibátlanság jellemezte arccsontozatát, a füleiben ékeskedő ékszerek leplezésével kihangsúlyozva az orrában pompázó ezüstkarikát. Azon lányok, kik piercingek segítségével kívánták kifejezni belső vadságukat, sosem keltették fel figyelmemet egészen addig, míg szerelmem hangja meg nem babonázta füleimet. Ama mesés nap óta számtalanszor megcsodáltam már megrészegítő vonásait, amik fülbevalóinak hadát, illetőleg az orrát megszépítő ékszert is magukba foglalták.
Egyik kezemmel italomért nyúlva kortyoltam bele koktélomba, mily idő közben az üvegedény szája felett mindvégig szerelmemen állapodtak meg smaragd ékköveim. A napjainkban zöldes színt magába engedő íriszek egész vacsoránk alatt tányérjának közepén időztek, mintha csak annak egyetlen pontján ragadtak volna. A párolt zöldségben fellelhető borsószemekkel üveggolyókhoz hasonló módon játszadozott, holott egyetlen falatot sem kívánt bevenni szájába, hogy csillapíthassa gyomra éhségét. Szabad kezét az asztal tetején helyezte kényelembe, miként ujjaival sajátjaim nyomába eredt. A tagok összefűzése után hüvelykujjammal szeretetteljes cirógatásokat mértem bársonyos bőrére, alkalomadtán szívecskéket vázolva fel kézfejének oldalsó felére.
- Kicsim? - szólítottam meg őt hosszan elnyúló síri csendet követően.
Reszelős hangomat kísérve rám emelte elkalandozó tekintetét, melyből leginkább az izgalmat, emellett félelmet tudtam volna kiolvasni. Torkán hatalmas nyelést kísérelt meg ajkainak elnyílását megelőzően, habár a szavak hallatását szívesebben mellőzte azok kieresztése helyett. A kezében szorongatott villát tányérjában megpihentetve simította tenyerét kézfejemre, ezért az említett végtag a Szépség ujjainak kellemes fogságában részesülhetett. Bőröm cirógatásának pillanatában a csillapíthatatlan vágy tüze gyúlt fel benső zsigereimben, habár a szerelmem zavartsága felől tanúskodó kicsiny jelzések a lángok azonnal történő kioltása mellett tették le voksukat.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...