40. fejezet (+16)

4.7K 122 73
                                    

Az éjszaka leborította leplét a járművektől zajos nagyvárosra, ezzel mindennemű fény biztosítását az utcai lámpákra, ugyanakkor a Holdra bízva. A nyári hűvös szellő csintalanul hasított át a fák lombjai között, felverve azok táncoló leveleit. A fűszálak között megbújó virágok szirmai összecsukódtak az esti sötétség alatt, várva, hogy reggel újjáéledhessenek. Az utcákat szelő emberek hada megcáfolta az éj valódi jelentését, ugyanis vélhetően több személy tartózkodott London házai között, mint takarójuk melege alatt.

Tenyereim az angyal lapockáin időztek, miközben az ő ujjai szorgos mozdulatok kíséretében eredtek zsebében meglapuló kulcsa nyomába. A hátán húzódó izmok megfeszültek fehér pólójának anyaga alatt, aminek áttetsző szövete nem bízott túl sok feladatot képzeletemre. Muszklijának hatalmas mérete láttán alsó ajkamat beszívtam fogaim közé, mily idő alatt a hűvös levegő is élesen jutott be tüdőmbe. Éreztem az orcámon elterülő pír okozta forróságot, ami ellen képtelen voltam bármit is tenni, amíg lányos zavarom élvezhette ki felettem való hatalmát.

A férfi csábos ajkai közül szitokszavak törtek utat maguknak eddig még sikertelennek ígérkező keresgélése során. Csizmájának sarkával monoton kopogást keltett betonlépcsőjének tetején ácsorogva, miként egyre türelmetlenebbül viszonyult a percek értelmetlen lepergéséhez. Görnyedt testtartásából eredően könnyedén elpillanthattam válla felett, felmérve a lakás mogyoróbarna árnyalatban tündöklő ajtaját. Epekedve vártam már azon momentumot, mikor mind a ketten otthonának falai között tudhatjuk magunkat, elmerülve egymás társaságában.

Arcomat erős hátának döntve pihentettem meg fáradtságtól bágyadt fejemet, közben kezeim Harry kemény mellkasán állapodtak meg. Gyengéd érintésem hatására a csodálatos teremtmény izmai megfeszültek, mielőtt nyugalmi állapotukban ismét elernyedtek volna. Ajkaim ráleltek a tarkóján húzódó bársonyos bőrfelületre, eztán nedves csókokkal árasztottam el a szóban forgó területet, ám a lábujjhegyre emelkedést nem tudtam hanyagolni. Szeretetteljes cselekedetemet nesztelen mormogással nyugtázta, míg szabad tenyerét egy röpke pillanat erejéig atlétám által fedetlen karomra vezette. A könyököm melletti terület megszorítását követően jókedve hamarjában a feledés homályába merült.

- Hol a faszban van az a kurva kulcs? - nyomdafestéket nem tűrő szavaitól zengett a környék.

A szomszéd házában otthonra lelő kutya az ablakot megközelítve iparkodott figyelmeztetni bennünket ugatásának segítségével, miként mancsát az üvegre helyezte. A buldog agresszív vakkantásai hallatán az angyal smaragd íriszei teljesen elsötétültek, továbbá ajkai közül is gondterhelt sóhajnak adott szabad utat.

- Utálom ezt a szűk nadrágot. Nem jön ki a kulcs. - mérgelődött türelmetlenül. - Benne van az ujjam a kulcstartóban, viszont nem szabadul ki az anyagból. Biztos lyukas ez a szar. - dobbantott lábával mérhetetlen idegességében.

Megelégelve ingerült viselkedését húzódtam el melegséget nyújtó testétől egy mély sóhaj keretében, később megkerülve őt torpantam meg előtte. Tekintetével kíváncsian fürkészte arcomat, ami az utcai lámpa fénye alatt hibátlanul megmutatkozott a férfi számára. Tenyereim elsőként mellkasát, majd orcáit mérték be célpontként, megszeretgetve az adott területeket.

- Nyugodj meg! - kérleltem lágyan, kedves mosolyt címezve irányába.

- Hogyan, Daenerys? - rántotta meg vállát tanácstalanságában. - Csupán hét óránk maradt, mielőtt újra kocsiba kell ülnünk, hogy hazavigyelek. - szemeiből fájdalom sugárzott.

- Először is... - emeltem fel mutatóujjamat, demonstrálva a számot. - Hunyd le a szemed, és vegyél egy mély levegőt! - hüvelykujjammal óvatosan szántottam végig telt alsó ajkán, amily testrésze rögvest mosolyra is húzódott, megvillantva fehér fogsorát.

Fiatal (Befejezett)Where stories live. Discover now