*Daenerys szemszöge*
Levendula illattal átitatott tusfürdőmnek hófehér habjától terhes tenyereim körkörös mozdulatokat leírva mértek simogató impulzusokat meztelen bőrömre, míg a nap fáradalmainak szennyeződéseitől törekedtem mielőbb megszabadulni. Szőke loknijaim egyesen tincsek formájában fedték el hátamat a világ árgus szemei elől, gerincem vonalán kicsiny folyócskáknak zökkenőmentes útját alakítva ki. A zuhanyrózsából származó forró víz szervezetem felhevítése felé mutatott hajlandóságot, amennyiben nem a porcikáimat marcangoló piszkok elűzését helyezte előtérbe terveinek listáján.
Apró kebleim kezeimnek áldozataiként testesültek meg, ahogy tenyereimbe zártam a páros területet. Zöldes íriszeim elégedetlenségtől megfűszerezetten sandítottak le a gondolataim minden egyedét kiegészítő mellekre, amiknek lapos mivoltától megundorodni támadt kedvem. Ujjbegyeim összeértek szegycsontomnak ösvényén, mielőtt kezeimet hanyagul eresztettem volna le csípőmnek két oldalát bezáróan. Ujjaim gyengéden érték combomnak felső szakaszát, megcsiklandozva a forró vízcseppek prédájává vált bőrfelületet.
A személyemet fogságba záró kabin üvegén réteges pára telepedett meg, a külvilág megszemlélése köré falazódó tervemnek eshetőségét a nullával varázsolva egyenlővé. Egyik tenyeremet a jéghideg csempeburkolaton szántattam végig, később a csapban történő megkapaszkodásra vállalkoztam. Az idő táján, míg én a komótos tusolás mámorát részesítettem előnyben, vőlegényem a földszinten kiépült nappaliban töltötte el fennálló szabad perceit, hogy minden figyelmét az épp közvetítendő meccsnek szentelhesse. Mindössze reményeket tudtam fűzni eme cselekedetéhez, hátha a pályán rohangáló játékosok némiképp kiűzik fejéből a negatívumtól elkomorult gondolatok millióit.
Szívem szerint nyomban a lakás alsó szintjére tornáztam volna testemet - ügyet sem vetve a bőrömet eláztató vízcseppekkel - a férfi testi épségének mértékéről tájékozódva. Ugyan minden kívánságomat ama probléma megelőzése jelentette, mely remélhetőleg egyetlen századmásodperc erejéig sem szándékozott bekövetkezni, csakhogy teret kényszerültem biztosítani a szívem zakatolásáért felelősségre vonható illető számára. Sejtjeimnek összes egyede felsajdult, akárhány alkalommal is idéztem fel Harry személyemnek intézett reggeli szavait, melynek folyamán arra kért, legyek türelemmel lassú gyógyulását illetően.
Bőröm alatt bizseregtek idegeim, készen állva az indulásra, noha ígéretem mellett hűen kitartva kellett maradásra ösztökélnem minden izmomat. Ténykedésem okán talpaim mély gyökereket eresztettek a zuhanyfülke padlózatába, kellően részesülve a jéghideg impulzusokban. A testemre zúduló vízzel szembefordulva álltam a megmérettetést, mely erőteljes sugarak fogmájában vetődött orcáimnak. Szemhéjaimat összeszorítva gátoltam meg íriszeim sérülésének veszélyét, mellyel azonosan mosakodtam meg tenyereimnek segítségével.
A melleim között végigcsordogáló vízesés nyomán szívem heves zakatolásba kezdett bordáimnak börtönében, emellett a tüdőmbe áramló levegő nehézkes sóhaj szerepét vállalta magára, akárhány alkalommal is fújtam ki azt a kabin zárkájának légterébe. Fejemmel a mennyezet felé tekintettem, elmerülve a fizikai lényemet körbeölelő zajban, amit trónjáról ledönteni a leghatalmasabb igyekezet árán is lehetetlen lett volna.
Az engem éltető szerv egy ütem megtagadására hagyatkozott, mikor füleimet váratlan ricsaj korbácsolta fel. Mielőtt vállam felett hátrapillantottam volna a történtek felől érdeklődve, törekedtem összetenni fejemben a személyemet érő behatások darabkáit. Lapockáim hűs levegőnek állítottak falat, ahogy az üvegnek csapódó pára kiszökdösött a részemről még ismeretlennek megítélt útvonalon. Az előbbi lárma eredetét a zuhanykabin ajtajának elhúzásához társítottam volna, amivel egy időben tompult a testemre hulló vízcsobogás tónusa.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...