51. fejezet

2.4K 105 247
                                    

Álmaim földjén barangolva észleltem, ahogy megrebegett szempilláim kisimult orcáim felső széleit cirógatták szendergésem folyamán, habár a hasamon tapasztalható nedves impulzusok intenzívebben keltették fel figyelmemet. Gyomromban - szerény személyemmel ellentétben - váratlanul ébredtek fel pillangóim, később benső zsigereim közé látogatva mérték fel, mi változott utolsó éberen eltöltött pillanatuk óta. Fejemet tudatlanul csaptam oldalra a bensőmben felgyúló vágy érzetére, melyen cselekedetet követően fülem a párna hűvös anyagának csapódott, tompítva a külvilágról érkező lágy hangokat, amik szerelmem révén örömmel használt becenevemet hajtogatták. Mihelyst az engem kényeztetésben részesített illető szemtanúja lehetett álmos mozzanataimnak, a helyiségben lágy kuncogása alapozta meg a kellemes melódiát.

Széttárt, mellesleg pizsamanadrágom hiányában fedetlen combjaim kényelmes helyet kívántak a férfi hibátlan testének, ezáltal haspólóm dacára feltárult előtte minden porcikám, beleértve rózsaszín francia bugyim csipkével kidekorált anyagát is. Kizárólag egy mozdulatot igényelt volna a csodás teremtés ujjaitól pólóm feltűrése, továbbá alsóneműm szövetének odébb húzása, habár nem szándékozta kihasználni bágyadtságtól védtelen helyzetemet. Ujjbegyei bársonyos tapintások társaságában szántottak végig bőröm alatt kidomborodó bordáim ívén, ezzel gerincem vonalán jóleső borzongást kergetve végig. Összeszorított szemeimmel ellentétet vonva hagytam, hogy ajkaim elnyílhassanak egymástól egy élvezetemet kifejező, mégis visszafojtani szándékozott nyögés formájában.

A férfi, orrának melegséget árasztó hegyét köldökömben süllyesztette el, ekkor kezem vakon indult útnak az alattam húzódó lepedő összegyűrése során. A bőrömre mért édes tömeg sorozatosan sújtott engem finom csókokkal, alkalomadtán a köldököm környéki felületet is célpontként mérve be. Ujjaim lassan vándoroltak - vélhetően - az angyal kócos fürtjei közé, aránylag meg-meghúzogatva a sötét szálakat. Minden egyes nesz, mely torkomból távozott tudatlan állapotomban, élettel teli kuncogásra motiválta a combjaim között időző alakot.

Hosszú percekig álltam barátom kínzó, ellenben őrjítően mámoros gesztusait testem aprócska milliméterein, ahogy egyik kezemmel még álmaim alkotta képzeteimbe kapaszkodtam, viszont erőfeszítéseimnek nem tulajdoníthattam sikereket. Nevem ismét finom suttogás formájában csapódott füleimnek, melynek által szemeimet vonakodva ugyan, de felnyitottam. Álmosságtól homályos látást nyújtó íriszeimet lassan jártattam fel, s alá a mennyezet különféle szegletein, miként törekedtem búcsút inteni a bensőmben fellángoló tűz érzetének. Barátom közelsége után kínok közepette sóvárogtam, noha szabad perceink hiánya meggátolta, hogy az ágyban fekve zihálhassak kedvemre. Lapos pislogások keretében eresztettem ki egy mélyről felszakadt sóhajt, míg ujjaim köré csavargattam az összegabalyodott fürtöket. Cselekedetem mindannyiszor morgás hallatására sarkallta a felettem időző angyalt.

- Jó reggelt, Szépségem! - köszöntött egy köldökömre hintett csók társaságában.

- Szia. - irányába küldött lágy mosolyom saját ajkait is felfelé görbítette.

Üdvözlésének viszonzása után ismét testem csókokkal való elárasztásába kezdett bordám, hasam, majd csípőcsontom lerészegítése keretében. Általa végzett bőröm ízlelgetése során a torkom adta szűkös helyre szívem bárminemű hezitálást megtagadva birkózta fel magát, kellő fájdalommal sújtva a területet. Dobbanásainak hada az ereimben csörgedező vér adrenalin szintjét a felhők magaslatáig fokozta, ezáltal alhasamban ritkán érzékelhető bizsergést tapasztaltam. Ujjaim remegést produkáltak, bár én mit sem törődve reakciómmal vettem tenyereim közé Harry borostás arcát, eztán hüvelykujjam óvatosan szántott végig telt alsó ajkán, letörölve az ott megülő nedvességet. Bőrömre érzéki csókot lehelt, mily idő közben szemhéjai lehunyására kerített sort.

Fiatal (Befejezett)Where stories live. Discover now