*Harry szemszöge*
A sötétség körbeölelte helyiségben kizárólag egyetlen nesz kívánt gondoskodni hálószobám alapzajáról barátnőm nyugodt szuszogásának keretében, bár a kövesúton alkalomadtán elhaladó járművek kedvtelve zavarták meg édes melódiáit, mielőtt azok ismét bezenghették volna környékünket. A csókokkal behinteni szándékozott telt ajkak közül kimerészkedő meleg fuvallatoknak bőröm állított masszív gátat, miként a szépséges teremtés beletemetkezett arcával nyakam hajlatának rejtekébe. Fejemet sajátjára hajtva iparkodtam a lehető legközelebbi kontaktust kialakítani kettőnk között, holott testsúlya alapjában is sajátomra nehezült mellkasomon történő szunyókálása közepette. Tenyere szívem oldalán állapodott meg örökkévalóságnak tűnő percek óta, ezáltal a lányra álmai által gyakorolt hatásoknak könnyűszerrel lehettem tanúja, mihelyst ujjbegyei meg-megmoccantak mellkasomon.
Törékeny mivoltát csupán a mai délután alkalmával levetett fekete ingem fedte takaróm menedéke alatt, így cseppet sem zártam volna ki az eshetőségek közül, miszerint a vékony szabású anyag kellően meggyűrődött teste melegítése során. Ujjaim lágy fésülgetések kíséretében vesztek el hátára omló szőke loknijainak erdejében, melyen cselekedetnek hála esetenként jóleső morgások szakadtak fel torkából az álmok földjén történő nyugalmas barangolás közepette. Szabad tenyerem olykor derekán, máskor pedig fenekén lelt kényelmes helyre, ám a területek óvatos megszeretgetésére nem voltam rest szüntelenül időt szánni. Ujjbegyemmel kicsiny szívecskéket vázoltam fel combja felső részének, továbbá fenekének találkozási ösvényére, mellyel azonos momentumban siklott feljebb a Szépség keze mellkasomon, hogy megkapaszkodhasson meztelen vállamban.
Míg a testemen nyugalomra lelő teremtés álmainak kellemes közegében andalogva élte meg képzeteinek varázsát, szerény személyem az éberség rabjává válva legeltette végig a plafonon fáradtságtól elnehezült íriszeit újra, s újra. A helyiség ablakán betörő Hold fénye részemről kivehetetlennek vélt motívumokat mázolt fel a momentán sötét mennyezetre, néhol egy-két, a szél által odatoloncolt faág árnyékát engedve be a kivilágosodott területre. Szemeim lusta pislogások keretében űzték el a felettem megtelepedő álmosságot, mily idő során elnyílt ajkaim közül néma ásítástól búcsúzkodtam. Ujjaim Daeni fürtjeitől eltávolodva siklottak saját hajzuhatagomba, hogy a párnán elterülő szálakat aránylag elrendezgethessem. Cselekedetem okául ujjai rászorítottak vállamra, majd ennek fényében ajkainak bársonyosságát nyakam vonalán tapasztaltam egy tudatlan állapotában elhagyott puha csók formájában. Arcomra mosoly kúszott a lány álmában véghezvitt gesztusa révén, míg homloka, s haja találkozásának vonalát lágy csókokkal jutalmaztam.
Akárhány alkalommal is idéződtek fel lelki szemeim előtt a mai felfűtött délutánunk eseményei, alhasamban forró láng gyúlt minden, a hasamban otthonra lelő pillangót szétkergetve, kik ezután a létező összes irányba elvándorolva próbálgatták szárnyaikat. Szívem heves dobbanásokat produkált, mikor füleimben visszhangként éledtek újjá a barátnőm torkából kimerészkedő kéjes nyögések, valamint harsány zihálások. Eme melódiákkal kizárólag személyemet illette a földön élő több mint hétmilliárd ember közül, így igyekeztem minél intenzívebben megbecsülni e kiváltságot.
Ajkaim folyamatos csókokat mértek a Szépség homlokára, míg gondolataim világába nyerhettem betekintést bárminemű zavaró tényezőt mellőzve. Legszívesebben a nap minden percében efféle örömet okoztam volna neki, hogy addig is megfeledkezhessen a lelkén ülő mindennapi problémákról, csakhogy körbevettek bennünket befolyásolhatatlan dolgok az életben, melyekkel meg kellett tanulnunk együtt élni. Muszáj volt beletörődnöm a ténybe, miszerint a szívemet eszeveszett dobbanásokra sarkalló személy édesapja a létező összes módon ellenezte komoly alapokon nyugodó kapcsolatunkat, ezért csupán néhány félve átvészelt éjszakát szántak kettőnknek. Bele kellett nyugodnom annak gondolatába, hogy Daenerys Becker sosem lehetett mértéktelenül az enyém.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...