A konyhapult olyasfajta kemény ülőhelyként szolgált fenekemnek, melyből fakadóan alsó végtagjaimban kellemetlen zsibongásra lettem figyelmes. Mezítelen talpaim alatt elsuhantak a nyitott ablakon beszökő hűs fuvallatok, bőröm csiklandozása felől kezeskedve. Zöldes íriszeimmel kíváncsian követtem végig azon férfinak minden egyes mozzanatát, ki szívemben napról-napra felgyújtotta az intenzív szerelem forró lángját. Részemről mesterműnek vélt alakját pusztán egyik melegítője fedte el a világ árgus szemei elől, a teste utáni vágyakozásom mértékét egészen a felhők fölé emelve.
Azon több mint harminc nap, amit az egymással kialakítható intim kontaktusok létesítése nélkül kényszerültünk elszenvedni, valódi kínzóeszközként voltak felróhatóak szervezetemben. A bennem kialakult szenvedés okán minden huszonnégy óra, mit megéltem, magában tartalmazta az angyal tökéletes porcikáiról történő ábrándozást. Alhasamban előidézetlen bizsergés gyúlt fel, akárhány alkalommal is adódott esélyem ajkaimmal súrolni a csodálatos teremtés bársonyosság jellemezte bőrfelszínét. A sötét tetoválások fedte területek olyasfajta pezsgést váltottak ki benső zsigereim között, amikből eredően rendszerint euforikus érzés keríthetett hatalmába pusztán azok megtapintásakor.
Tekintetemmel görcsös sóvárgás keretében vizsgálgattam meg szerelmem hátának minden milliméterét, iparkodva betelni az elém táruló látvánnyal. A szemben időző pultnál ácsorgott, miközben a dió reszelésén szorgoskodott. Bal felkarjának hátsó felét számtalan tetoválás dúsította, közöttük a "Silver Spoon" felirattal, melynek gondolatától töretlenül élénk mosoly kúszott ajkaimra. A sötét szöveg pontos jelentéséről semmiféle információ nem állt birtokomban, így mindannyiszor élénk kíváncsiság gyúlt elmémben. Az említett végtag rejtette izmok lélegzetelállító megfeszülése révén fogsoraim fogságba ejtették alsó ékkövemnek jobb felét, nehogy bármiféle nyöszörgés is kiszökhessen torkomnak alagútján.
Ujjaim, melyek már hosszan elnyúló percek óta kapaszkodtak a konyhapult szélébe, erősen szorítottak rá a területre, ellenben a valóságtól elmenekülve születtek képzetek fejemben. Amennyiben a szívem diktálta vágyak kielégítését helyeztem volna előtérbe terveimnek listáján, körmeimmel érzékien karmolásztam volna az angyal bőre alól hibátlanul kirajzolódó lapockák felszínét, hacsak nem gerince vonalán kíséreltem volna meg e mozdulatokat. Az alsó rubint fedő rózsaszínes réteg fájdalmas felválását éles fogaim idézték elő, holott semmiféle figyelemmel nem szándékoztam kitüntetni a hasamban feléledő beteljesületlen áhítozás következményeit.
Íriszeim egyre csak lejjebb haladtak hátának széles voltán, mígnem a derekán megpihenő két kis medencén nem állapodtak meg. Az elmémben leképeződő álmok sokasága azon nyomban magába foglalta a gödröcskékkel végrehajtani kívánt célok sokaságát, viszont egy kényelmes ágy hiányában igyekezeteim ellenére sem tudtam volna belekóstolni nyelvemmel a mesés mélyedésekbe. Szürke melegítője ugyan remekül palástolta előttem fenekének formáját, viszont emlékeimre hagyatkozva sikerült magam elé vetítenem azoknak vonzó ívét. Akármilyen aprócska méret is jellemezte a területet, a legtökéletesebb egyedet testesítette meg az emberiségben.
- Küldetés teljesítve, anélkül, hogy az ujjamat is lereszeltem volna. - a férfi mély hangja visszazökkentett a valódi történések hazájába.
Fejem alig észrevehető megcsóválására vállalkoztam, mielőtt arcomat mosoly ékesítette volna. Ujjaim meglazultak az általuk oly intenzíven szorongatott felület körül, és ajkam is megízlelhette a szabadság zamatát a hosszan tartó fogságot kísérve. Ékköveim kíváncsiságtól övezve várakoztak arra, vajon jövőbeni cselekedet gyanánt mit is eszelt ki vőlegényem, habár elkövetkezendő mozdulatai tüstént válasszal szolgáltak szavakban ki nem fejezett kérdésemre.
YOU ARE READING
Fiatal (Befejezett)
FanfictionEgy egyszerű lány volt, tinédzser évei végének küszöbén állva, ahogy készült belekóstolni a valódi világ rejtelmeibe. Mikor azon a megszokott keddi napon leszállt a buszról és átlépte iskolája kapuit, még cseppet sem sejtette, hogy attól a naptól ke...