Nicolas bir süre Üstatlarla görüştü, genel olarak sorumluluklarını dinledi, Üstatlar gerçekten özürgür dü. Simya Birliği, Üstatları fazla sıkmıyordu bu sebeple Nicolas biraz rahatlamıştı. Genel toplantı bittikten sonra Nicolas Üstatlar ile tek tek görüştü.
Görüşmeler sırasında beklendiği gibi hepsi güzellik hapı veya iktidar hapı istedi. Nicolas memnuniyetle kabul etti fakat bundan beklenmedik bir fayda elde etmişti. Üstatlar, borçlu kalmak istemiyordu. Baş başa yapılan görüşmelerde Nicolasa altın vermişlerdi, çok fazla miktarda aldın. Bunu yapmalarının gerçek sebebi Fei Klanına yardım etmekti.
Nicolas onlara Sagu İmparatorluğunun hazinesinde ki haplardan vermişti. Haplar her ne kadar olağan üstü olsa da kullanım alanları sınırlıydı, en fazla 100.000 veya biraz daha fazla altın değerindeydi. Bu miktar hala çok yüksekti fakat Üstatların her birisinden 1 Milyon Altın küsür altın almıştı. Nicolas Simya Birliğinden çıktığında depolama yüzüğünde 12 Milyon altın ile birlikte çok sayıda orta ve yüksek seviyeli kan yenileme ve vücut güçlendirme hapı vardı. Az miktarda Aziz Enerjisi güçlendirme iksirleri bile elde etmişti. Bunların Nicolas için bir faydası yoktu, kendi kişisel ordusunu da bu haplarla beslemeyecekti lakin Fei Klanı ordusu için oldukça değerli haplardı.
Her bir hapın değeri 10 altından daha az değildi özellikle Aziz Enerjisi güçlendirme hapları 100 Altın değerindeydi. Yaklaşan savaşta orduya ekstra bir destek sağlayacaktı. Üstat Dre en çok katkıyı yapan kişi oldu. Nicolasa karşı hamle yaptığı için hala mahcup hissediyordu ve Dünya Ruhunu bile vermeyi göze almıştı. Nicolasın kabul etmemesi üzerine baş başa görüşürken Nicolasa bir iktidar hapı karşılığında 3 Milyon altın ve yığınla yüksek seviyeli hap ve iksir vermişti.
Nicolas Simya Birliğinden bir çok fayda elde ederek ayrıldı. Klana geri döndükten sonra hızlıca günlük işleri düzenledi, klanın mevcut durumunu gözlemledi ve klanın hazine bakanını çağırtıp ona Simya Birliği Altınlarını teslim etti.
Simya Birliği bir güçtü ve kendi para birimine sahipti, Altınları %100 saflıktaydı ve 12 Milyon Altın Fai Krallığının 24 Milyon altınına denkti. Nicolas 10 Milyon Altını klana teslim etti, bunun dışında Savunma bakanına ve Leila ya Üstatlardan aldığı hap ve iksirleri verdi.
Leila ya ekstra olarak 1.000 litre Aziz su verdikten sonra Nicolas dün annesi tarafından reddedilen yüzüğü tekrar Akira ya verdi. Akira biraz soğuk davransa da bu sefer yüzüğü kabul etmişti. Klan için yüzüğün faydaları çok fazlaydı.
Günler yavaş yavaş geçti, Nicolas klan meseleleriyle ilgileniyor, kılıç antrenmanı yapıyordu, her gün bir kaç saat konağa gidip, Axel, Dean ve diğerlerini kontrol ediyordu.
Bir gün sonra, Baş Komutanların, 42 hain Aristokrat haneyi yok ettiği ve liderlerini yakalayıp geri döndüklerini öğrendi. Bildirge gereği, herkesin gözü önünde, muaalif hanelerin, hain haneleri öldürmesi sağlandı ve bildirgeyi aynı gün herkese okudu. Böylece Fai Krallığı ile Fei Klanı arasında ki savaş resmen ilan edilmiş oldu.
Aynı günün akşamında, Alisa Prensliğinden 1.000 kişilik öncü bir güç, sınır karakoluna bir saldırı düzenledi. Saldırı sonucunda 500 Fei Klanı askeri öldürüldü ve Alisa Prensliği öncüleri katliamdan hemen sonra geri çekildi. Bu, sabah yapılan savaş ilanına verilen karşılıktı. Bu olaydan bir kaç saat sonra Birian Büyücü Birliği Fei Klanıyla bütün ticari ilişkilerini sonlandırdığını ve sınırlarını kapattığını açıkladı.
Bu olayın akabinde Nicolas Generaller ile toplandı ve toplantıdan Vitu Gölünün güvenliğini almak için Vitu gölünde ki askeri donanmanın üçte biri olan 40 gemi ile Birian Büyücü Birliğinin, Vitu Gölüne açılan kıyı şeridini abluka altına alma kararı alındı. Amiraller hızlıca harekete geçti ve Birian Büyücü Birliği Vitu Gölünde ki donanmasını kaybetmek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasy#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...