Nicolas gece boyunca Lamar ile, Şifalı bitkiler hakkında konuşmaya devam ederken Hanry şafakla birlikte klan meseleleriyle ilgilenmeye başlamıştı.
Taht odası son zamanlarda olduğu gibi kalabalıktı. Hanry ardı ardına bir çok emir veriyor ve düzenlemeler yapıyordu, savaş yaklaşıyordu ve klanın bu savaşa çok iyi hazırlanması lazımdı.
Hanry sınır karakollarından gelen raporları emir subayından dinlerken ifadesizdi.
'Klan liderim. Alisa Prensliği baskınları sıklaştırdı, sadece son bir haftada gerçekleşen baskın sayısı 16 ve 4.603 asker kaybettik. Buna karşılık olarak baskın yapan askerlerin 3.251 tanesini öldürdük ve 531 tanesini esir aldık. ' Emir subayı raporunu bitirdiğinde Hanry iç çekti ve öne doğru eğilerek ciddi bir tonda söyledi.
'Öldürün. Esir bakacak durumda değiliz.' dedi Hanry soğuk bir şekilde. Emir Subayı, bir süre duraksadıktan sonra 'Emredersiniz...' diye karşılık verdi ve elinde ki parşömeni bir kenara koyup başka bir parşömen aldı.
'Son asker alımlarının raporlarını okuyorum Klan Liderim.' dedi saygıyla.
Hanry başını salladı ve onayladı.
'Son bir haftada 1.521 acemi askeri orduya dahil ettik. Bunların arasında sadece 30 tanesi dövüşçü olmak için gerekli şartları sağlıyor ve 1 tane büyücü olabilecek kişi mevcut. Diğerlerinin uyandırılması son derece zor.' Emir subayı raporu hızlıca özetledi.
Hanry tekrar iç çekti, 'Bundan sonra sadece nitelikli olanları alsınlar. Her asker için maaş ödemeli, ikmal kurmalı, techizatlandırmalı ve eğitim vermeliyiz. Mevcut kaynaklarımızı artık bölmenin anlamı yok. ' dedi Hanry.
'Emredersiniz...' dedikten sonra emir subayı başka bir rapora geçti.
'Klan Liderim, emirleriniz doğrultusunda ikmal hatları hızlı bir şekilde inşa ediliyor. 18 Tahıl ambarının 5 tanesi tamamen inşa edildi, 7 tanesinin inşası tamamlanmak üzere ve 6 tanesinin %50si tamamlandı. İkmal hatlarından, sınır karakollarına ve hazırlanan cephelere giden yolların güçlendirme ve genişletme süreci hala devam ediyor.
Rapora göre 5 ay içinde tamamlanacağı söyleniyor.' Emir subayı raporu bitirdiğinde, Hanry kaşlarını çattı.
'5 Ay çok geç, daha fazla işçi bulsunlar ve bir an önce ikmal hatlarını ve tahıl ambarlarını tamamlasınlar!' Hanry hızlıca emretti.
Emir subayı 'Emredersiniz...' diye karşılık verdi.
Bu esnada, bir kaç metre arkasında bulunan iki kişi Hanry'nin her emrini not alıyordu.
'Askeri raporlar bu kadardı Klan Liderim.' Emir Subayı saygıyla söyledi.
'Çıkabilirsin.' Hanry sakin bir tonda belirttikten sonra Emir Subayı elini kalbinin üstüne atıp selam verdi ve iki yardımcısı ile birlikte taht odasından çıktı. Hanry'nin bakışları aynı anda beyaz saçlı adamın üstüne düştü. Adam hızlıca Nicolası selamladıktan sonra öne çıktı, yanında duran yardımcısından bir parşömen aldı ve formaliteleri geçip okumaya başladı.
'Klan Liderim. Klan çiftçileri teşvik etmek amacıyla son bir haftada 195.532 Altın, 65 Gümüş ve 98 Bronz harcadı. Bununla birlikte toplam teşvik ödeneği 906.351 Altın, 14 Gümüş ve 76 Bronz oldu. Buğday, Arpa, Kepek, Bezelye, Patates ve Havuç üretimi %300 oranında, Soğan, Nohut,Marul,Domates %250 Oranında, Soya Fasulyesi, Mısır, Pirinç %225 oranında teşviklerle artırıldı.
Bunun dışında, büyük baş hayvan yetiştiricilerine son bir haftada 45.351 adet süt ineği, 12.214 adet boğa, 1.692 Manda Klan tarafından zimmetlenerek temin edildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasía#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...