Siyah giysili adamın aklı karma karışıktı. Önünde duran yüzü kirli adam aslında bütün bu toprakların veliahdı. Fai Krallığında ki en büyük üç güçten birisiydi. Ay Taşı Büyücü Birliği nesiller boyunca kaynak biriktirmiş ve mürit yetiştirmişti fakat Fei Klanını geçmeyi asla başaramamıştı. Eğer birlikteki önemli birisi zarar görmese Fei Klanının topraklarına girmeye asla cesaret edemezlerdi.
'Hayatım böyle mi sona erecek ? İşe yaramaz birisinin elinden!!!' dedi kendi kendisine. Diz çökmüşken ensesinde ki soğuk kılıçları hissediyordu.
Nicolas yavaşça ona doğru yürümeye başladı,ifadesi sakin olsa bile bakışları sertti. Siyah kıyafetli adam ister istemez gerilmişti. Geçmişte korumaları Nicolası koruyor olsa bile ona asla saygı duymuyordu fakat bugün gördüklerinden sonra aslında Nicolasın çok fazla şey sakladığını anlamışlardı ve göründüğünden çok daha güçlüydü. Bu iki koruma ilk defa Nicolası tüm kalpleriyle koruyorlardı.
'İsmin ne ?' dedi Nicolas sert bir tonda.
'Darin Genç Efendi.' dedi korkuyla. Hareket etmeye bile cesaret edemiyordu.
'Onun adı nedir ?' dedi Nicolas bakışlarıyla Lea'yı işaret etti.
'İsmi Lea, o bir köle.' dedi tek nefeste.
'Bir köleyi kovalamak için Fei Klanı topraklarına mı giriyorsunuz!? Fei Klanını hafife mi alıyorsunuz!?' dedi Nicolas sert bir şekilde.
'Hayır... Hayır Genç efendi asla. O kadın bizim efendimizi yaraladı.' dedi endişeyle Darin karşılık verdi.
Nicolas sessizleşti, 'Detaylardan bahset.' dedi.
' Genç efendimiz onu görünce güzelliğinden etkilendi ve satın aldı lakin konutuna döndüğünde ve odaya kapandıklarında bu köle genç efendinin penisini kesti ve kaçtı.' Darin tek nefeste kısaca özetledi.
Nicolas bir an irkildi, erkek olan herkes irkilirdi. Kölelik yaygındı ve kölelerin efendilerinin her isteğini karşılamaları oldukça normaldi fakat Lea bunu yapmak bir yana onu satan alan kişinin cinsel organını bile kesmişti.
'Efendin kim ?' dedi Nicolas Darine.
'Genç efendi, Efendimin ismi Şövalye Aziz Anton Bles. Ay Taşı Büyücü Birliğinin 49.yaşlısının torunudur aynı zamanda Ay Taşı Büyücü Birliğinde, Şövalye bölümünde genç nesilde en güçlü 130. kişidir.' Darin en ufak detayına kadar anlattı. Nicolasın kaşları kalkmıştı.
Ay Taşı Büyücü Birliği büyücülere önem veren bir birlikti fakat kıta da ki güç dengesini sağlamak için şövalyede yetiştiriyordu. Yetiştirdiği şövalyelerin sayısı on binden fazlaydı ve genç nesilde 130. sırada olmak birlikte önemli bir pozisyona sahip olmak anlamına geliyordu.
'Fei Klanı topraklarına kadar takip etmenize şaşmamalı fakat şansınız yokmuş.' dedi Nicolas gülümsedi. Darin'nin gözleri anında genişledi ve konuşmak için elini kaldırıp öne çıktı fakat çoktan koruma kılıcını boynuna saplamış ve başını gövdesinden ayırmıştı. Kanı Nicolasın üstüne sıçradı, Koruma bu beklenmedik etkiden dolayı gerildi.
Nicolasın gözünün önünde öldürmüştü fakat onun genç birisi olduğunu unutmuştu. Eğer böyle bir sahne görürse travma yaşaması pek muhtemeldi. Koruma hızlıca bakışlarını Nicolasa çevirdiğinde, Nicolasın gözlerinde ki bakışı gördü.
'Bu bakışlar...' dedi. Bir Büyük Aziz olarak elbette çok savaş alanı görmüştü. En iyi askerler bile kan gölü karşısında aklını kaybeder bilirdi fakat Nicolasın kaşı bile oynamamıştı. Bakışları durgun bir göl gibi sakindi, sanki önünde ölen bir insan yok gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasía#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...