Nicolas enerji merkezinde ki kırmızı yıldırımı bedeni ve kara yıldırım ile birleştirdi. Hayat Enerjisi ile İlahi Enerji, Şeytani Enerji ile Ölüm Enerjisi bir araya geldi. Bütünleşti fakat kaynaşmaları imkansız gibiydi. Nicolas bunun sebebini anlayamadı fakat ikisini de kullana bileceğini biliyordu.
'Deneyelim...' dedi Nicolas ve bir anda İlahi Enerjiyi açığa çıkarttı, aynı anda gözlerinin içinde bir parlama belirdi ve kendini üstün hissetti. Gökyüzü hareket ediyordu, sanki mutlu gibiydi ve etrafında ki bitkiler daha hızlı büyümeye başlamıştı. Nicolas gülümsedi, 'Bir Taoist gibiyim.' dedi Nicolas keyifle. Taoist keşişlerin fiziksel güçleri birer efsaneydi, son derece güçlü ilahi bedenlere sahiplerdi.
Kıta da çok az Taoist vardı ve onlarda enerji kullanıyordu lakin onlar Nicolas ve diğer yetiştiriciler gibi buna Aziz Enerji demiyorlardı. Onların verdiği isim Yuan Enerjisi yada daha yaygın adıyla yerlerin ve göklerin enerjisiydi. Aynı enerjiye ise Nicolas ve diğer yetiştiriciler Aziz Enerji diyordu.
Aziz Enerjisi denmesinin sebebi aslında yetiştiricilerin bu kaynağa olan minnetlerini göstermenin bir türüydü. Aziz Enerjisi aslında yerin ve göğün enerjisi idi çünkü kaynağı her şeydi. Enerjinin en basit ve en yaygın formuydu, çok güçlü veya çok zayıf olabilirdi. Herkes tarafından ekile bilirdi bu sebeple yetiştiriciler saygı için Aziz Enerji demeyi tercih ediyordu.
Taoistlerin kullanımı ise biraz daha farklıydı. Nicolas ve bir çok yetiştiricinin yolu daha güçlü olmaktı fakat Taoistlerin amacı, Tao yada diğer ismi ile Dao ya ulaşmak ve evrenin gizemlerine vakıf olmaktı.
Nicolas elini kaldırdı ve bedenini inceledi, 'İlahi Enerjiyi kullanınca, savunmam daha da yükseliyor. Şuan ki savunmam ile Orta Aşama Dünya Aziz bana çizik bile atamaz.' dedi Nicolas keyifle ve incelemeye devam etti.
'Ayrıca yaralarım daha hızlı iyileşiyor, İlahi Enerjiyi kullanınca hayat enerjisi bedenimi çabucak kurtarıyor... Muhteşem...' dedi Nicolas ardından yumruğunu sıktı, çatırdama sesleri anında duyuldu ve boşluğa sıradan bir yumruk attı.
*BOOM* Aynı anda bir sonik patlama duyuldu ve bir kaç metre uzakta ki kaya tamamen parçalara ayrıldı. Neredeyse toza dönüşmüş gibiydi. Nicolas şaşkınlıkla yumruğuna baktı, 'Ne büyük güç...' dedi inanamayarak.
Sadece sıradan bir yumruk olmasına rağmen o yumruk ile Büyük Üstat Zirvesinde birisini rahatlıkla öldüre bilirdi.
Nicolas hızlıca Şeytani Enerjiye geçtiği anda göklerin öfkelendiğini hissetti, ayrıca az önce ilahi enerjiyle büyüyen bitkiler bir anda ölmeye başladı. Yıpratıcı ve yok edici bir enerjiydi ayrıca son derece saldırgandı.
Normalde insanlar ilahi enerji kullanan kişilerin, duygularını ve ruhunu daha iyi kontrol ettiğini düşünür fakat gerçekte şeytani enerji kullanan kişiler duygularını ve ruhunu kontrol etmekte daha iyidir çünkü iyi kontrol etmezseler bedensel dönüşüm geçirip gerçekten şeytanlaşırlar yada bedenleri değişip, şeytani hal almaya başlar. Örneğin eli bir şeytan eline dönüşür ve asla değişmez.
Bu sebeple şeytani sanat yetiştiriciler daha dikkatli olmalıdır.
Nicolasın gözleri, şeytani enerjiyi kullanmasıyla birlikte karardı ve aynı anda sınırsız ve saldırgan bir güçle çevrelendi. Yıkıcı ve yok ediciydi, saldırgan ve agresif bir enerjiydi ve son derece güçlüydü. Nicolas önce bedenine baktı. Savunması Dokuz Kalpa Yıldırım İblisi Bedeninden dolayı, Başlangıç Dünya Aziz Aleminde birisinin saldırılarını karşılayacak kadar güçlüydü. Hasar alsa bile az olurdu ve sıradan Dünya Azizler ona zarar veremezdi.
Bunun yanında Nicolas saldırı gücünü kontrol etti. Yumruğunu sıkıp boşluğu yumrukladı.
*BOOM* Fiziksel saldırısı İlahi Enerjide olduğu kadar güçlü olmasa bile Nicolasın bir kaç metre uzağında duran toprakta ki bütün bitkiler bir anda yok olmuş ve bütün alanı şeytani ve ölüm enerjisi sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasy#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...