53.Bölüm: Kara Yıldırım Şövalyesi (2)

6.6K 623 10
                                    

Nicolas elini açtı, siyah Aziz Enerjisi bir defa daha şekillendikten sonra Nicolas yavaşça gözlerini kapattı ve Kara Yıldırım Şövalyesi tekniğinde ki yönergeleri takip etti.

Önce derin bir nefes aldı ve Aziz Enerjisinin formunu değiştirmeye başladı.

'Düşün... Hayal et... Her şey mümkün...' dedikten sonra avucunda ki Aziz Enerjisini dönüştürmek için zihninde Kara Yıldırımların şeklini canlandırdı. 

Avucunda ki Aziz Enerji titremeye başladı fakat herhangi bir değişim yoktu. Zaman yavaş yavaş geçti, Nicolas sadece düşündü, Aziz Enerjisini değiştirmeye formunu yeni bir şekle sokmaya çalıştı. Süreç yavaştı ve zorluydu fakat Aziz Enerji daha fazla titriyordu.

2 gün sonra, Siyah Aziz Enerji Nicolasın avucunda sürekli olarak genişliyor, bükülüyor, daralıyor ve titriyordu. Süreç son derece yavaştı fakat hala gelişme gösteriyordu.

1 Gün

2 Gün

3 Gün 

Günler bir çırpıda geçti. Sabır ve Azim ile başarılamayacak hiç bir şey yoktur. Tek yapması gereken düşünmekti, bütün hatlarını en ufak detayını bile hayal edip talimatları takip etmekti.

Enerji Merkezinde ki Aziz Enerji sisini dönüştürmeden önce, saldığı Aziz Enerji Kara Yıldırım formuna sokmalıydı.

Tam o esnada, avucunda birden siyah bir yıldırım belirdi ve inanılmaz bir hızla odanın duvarına atıldı. Hemen ardından başka birisi ve başka birisi. Sanki binlerce kuş odanın içinde çığlık atıyordu.

'Genişle!' Nicolas kararlılıkla söyledi ve daha fazla Aziz Enerji aktardı. Avucunda ki kara yıldırımlar bir anda büyüdü ve ufak bir küre boyutuna ulaştı, hemen ardından daha fazla ince kara yıldırım odanın duvarlarına ve Nicolasın bedenine çarpmaya başladı.

Nicolasın metal zırhına çarpan kara yıldırım anında zırhın bir kısmını yok etmişti. Eti kararmış ve oda yanık et kokusuyla dolmuştu. Acı verici olsa da Nicolas hala devam ediyordu.

Zaman akıp geçti, 1 gün sonra Nicolasın avucunda futbol topu büyüklüğünde siyah renkli yıldırımlar fırlatan bir küre vardı. İçinde kıvranan binlerce kara yılan varmış gibi, sürekli kara yıldırımlar saçıyordu. Nicolasın bedeni tamamen çıplaktı bütün vücudu ve yüzü kararmıştı. 

O esnada derin bir nefes aldıktan sonra Kara Enerjiyi bedenini içine çekti. Bir anda bedenine giren kara enerji içten vücuduna saldırmaya başladı. Acıdan yüzü ekşidi, bütün hücrelerine bıçaklar saplanıyor gibiydi. Acı akıl almaz boyuttaydı lakin içinde dolaşan inanılmaz gücü hissediyordu. 

Aynı Aziz Enerjiyi yönlendirmesi gibi, Kara Yıldırımları enerji merkezine doğru bütün bedeninde dolaştırdı. Enerji merkezine Kara Yıldırım girdiği anda, sakin sularda fırtına kopmuş gibiydi. Enerji Merkezinde ki Siyah Aziz Enerji sisi çalkalanmaya başladı. Bu Esnada Nicolasın bütün bedeni Kara Yıldırımlar ile sarıldı, ayak parmaklarından saçlarına kadar bütün bedeninden ufak Kara Yıldırımlar çıkıyordu. Kara Yıldırımlar, elmanın içinde ki kurtlar gibi, yüzeye çıkıyor ve tekrar bedenine giriyordu. 

Dönüştürme süreci son derece zor ve acı verici olsa bile yeterli azim ile üstesinden gelmeyi başarıyordu.

Enerji Merkezinde ki Kara Yıldırımlar, Siyah Sisi hızlıca dönüştürmeye başladı.

%1

%5

%10 

ve kısa bir anlık sürede Enerji Merkezinin %20 si Kara Yıldırımlarla dolmuştu. Nicolas ara vermeden devam etti, eğer ara verirse bu kendini öldürmek anlamına gelirdi. 

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin