54.Bölüm: Ardı Ardına Kırmak

6.3K 657 23
                                    


Nicolas Aziz Enerjiyi bütün bedeninde dolaştırıp Enerji merkezine yönlendirmeye başladı. Aziz Lotus Hapının barındırdığı Aziz Enerjiyi hafife almıştı, sadece ilk anda ortaya çıkan Aziz Enerji birisini Aziz Alemine atmak için fazlasıyla yeterliydi fakat Nicolas hala kırmamak için Enerji Merkezini bastırıyordu. Sınırlarına kadar zorlamak zorundaydı, ancak bu şekilde üç ekim sanatında da gelişmeler göstere bilirdi.

Üç Ekim sanatını aynı anda kullanıyordu, Enerji Merkezine giren Aziz Enerji anında siyaha dönüşüyordu ve girdiği gibi önce Enerji Merkezinin genişletmek için bütün Enerji Merkezinin sınırlarına atılıyordu. Başka bir kısmı derisine gidiyordu ve derisinin dayanıklılığını yükseltiyordu. Diğer kısmı ise Enerji Merkezinde dönüşüyor ve kara yıldırım sinini daha yoğun hale getiriyordu.

3 ekim yöntemini aynı anda kullanmak inanılmaz zordu fakat Nicolas Kusursuz Dünya Ruhuyla kaynaşmıştı, zaten bir dehaydı ve şimdi anlayış kapasitesi olağan üstü seviyeye ulaşmıştı. 1 ekim tekniğini bile yönetmek zorken aynı anda 3 tanesini yönetmesi ve hepsiyle farklı bir işlem yapıp bedeninde ki aşırı Aziz Enerjiyi kusursuz bir şekilde yayması inanılmaz bir durumdu.

Nicolas devam etti, sınırlarını zorlamaya ve Enerji Merkezini geliştirmeye çabaladı. 

Bir kaç dakika sonra Enerji Merkezi %1 genişlemişti, derisi daha dayanıklı ve esnek hale gelmişti ve enerji merkezinde ki sis yoğunlaşmıştı fakat hala Aziz Alemine ulaşmamıştı. Eğer bastırmasa çoktan kırıp geçmiş olacaktı fakat bu fırsatı değerlendirmek istiyordu.

Her Alem bütün bedenin ve ruhun güçlenmesi demekti, az veya çok olması önemli değildi nihayetinde güçleniyordu ve sınırları kırmak daha zor hale geliyordu. Nicolas bu fırsatı iyi değerlendiremezse gelecekte işi daha zor olacaktı.

Dakikalar saatler, saatler günleri kovaladı.

Bir çırpıda aradan 1 hafta geçmişti. Nicolas sınırlarına dayanmıştı, Enerji Merkezi 1 hafta içinde iki kat büyümüştü ve bütün enerji merkezi bal kadar doğun olan kara yıldırım sisiyle dolmuştu. Derisinin rengi, metalikti, çoktan 2. aşamaya ulaşmıştı. 

Aynı şekilde Aziz olmak üzereydi.

Dişlerini sıktı, 'Daha fazla bastıramam...' dedi ve baskıyı serbest bıraktığı anda susamış toprak gibi bir anda bütün aziz enerjisi enerji merkezine çekilmeye başladı.

Hala midesinde olan Aziz Lotus Hapı titremeye başladı, bir güç tarafından sıkılıyormuş gibi şuana kadar hep aynı miktarda bıraktığı Aziz Enerjiyi onlarca kat hızlı salmaya başladı. Nicolasın bedeni odanın içinde siyah bir ışık yayıyordu, Aziz Enerji o kadar yoğundu ki oda titriyordu.

Hemen ardından bedeninden çatlama ve kırılma sesleri geldi. 

*BOOM*

'AZİZ ALEMİ BAŞLANGIÇ...' dedi Nicolas. Aziz Enerjisi hızla dönüşmeye başladı. Yoğun sis sıvıya dönüşürken bütün malikane bir defa daha kulakları sağır eden sesle inledi.

*BOOM!'

Bir kaç saniye geçmişti ki Nicolas tekrar atılım yaptı.

'Aziz Alemi Orta aşama...' ve Aziz enerjiyi daha hızlı çekmeye başladı. Ruhu, bedeni ve bütün organları hızla gelişiyordu. Enerji kanalları delicesine genişliyor Enerji merkezi hızla büyüyordu.

Nicolas bu kısacık anda hala üç ekim sanatını kullanarak enerjiyi yönlendirmeye çalışıyordu.

*BOOM!*

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin