51.Bölüm: Ev Kiralamak İstiyorum...

6.3K 614 19
                                    


Nicolas sessizce bekledi, bir süre sonra Siren Nicolasa baktı, mavi çizgi şeklinde ki gözlerinde kan vardı.

'Burada yollarımız ayrılıyor Nicolas. Sana söz verdiğim gibi Dünya Ruhu veremedim. Üzgünüm...' dedi Siren. Nicolas gülümsedi, 'Sayenizde hayatta kaldım, auranız beni korudu. Bu yeterli.' dedi Nicolas. Eğer Siren'nin aurası ile korumasaydı, mağaraya giderken sayısız tehlikeye yaşardı ve belki ölürdü. Siren'nin aurası sayesinde Üstat belki Büyük Üstat Aleminde ki hiç bir yaratık karşısına çıkmamıştı.

'Bu anlaşmamızın bir gereğiydi. Gelecekte bana ihtiyacın olursa çağır, ölümüm pahasına bile olsa geleceğim.' dedi Siren. Nicolas gülümsedi ve,'Teşekkür ederim. O zaman ben gidiyorum.' dedi Nicolas. 

Siren gülümsedi ve 'Seni büyü dağından çıkartmama izin ver. En azından bunu yapmalıyım.' dedi. Nicolas itiraz etmedi, daha fazla yürümekten kurtulurdu. Hala geçmesi gereken üç bölge vardı.

Siren Nicolasın onayladığını görünce koyu yeşil bir ışık Nicolasın bedenini sardı ve yerden kaldırdı. Aynı anda Siren harekete geçti, arkasında yeşil bir ışık bırakarak mağaradan bir anda çıktı. Nicolas bu hız karşısında ürpermişti, çok yüksekti. Siren mağaradan çıktıktan hemen sonra Sürgün Bölgesinin çıkışına yöneldi, sadece 1 saniye 1 saniye içinde onlarca mili kat etti. Nicolasın nefesi kesilmişti, bu hız karşısında Nicolas çaresiz hissetti.

'Gelecekte Dünya Azizleri kızdırmamalıyım...' dedi Nicolas. Bu hızda kaçmak imkansızdı. 

Siren sadece 5 saniye içinde sürülerin bölgesini aştı ve Nicolasın atını bıraktığı yerde ortaya çıktı.

Beklendiği gibi at yoktu, Nicolas iç çekti fakat Siren tekrar harekete geçti. 2 saniye sonra Nicolas Büyü Dağlarının girşindeydi. Yeşil ışık Nicolasın bedenininden ayrıldı ve Siren Nicolasa baktı. 

' Gitmek istediğin başka bir yer varsa söyle... Seni götüre bilirim, benim için Fei Klanı başkenti sadece 3 dakika.' dedi. Nicolas iç çekti fakat hala 1 buçuk ay zamanı vardı ve hemen geri dönmek istemiyordu. 

'Hayır bu yeterli bir süre Kuzgun Kasabasında olacağım, burada bazı işlerim var.' dedi.

'Sen nasıl istiyorsan. Hoşça kal Nicolas...' dedi Siren.

'Hoşça kal...' dedikten sonra Siren ayrıldı. Nicolas iç çekti, son 3 haftayı düşündü, yaşadığı şeyleri gözden geçirdi. Beklenmedik bir macera olmuştu. Çok fazla şey elde etmişti. Kıta da ki en zengin kişilerden birisi haline gelmişti. Sadece 3 hafta içinde bununla birlikte kimsede olmayan olağan üstü nesnelere sahipti, sayılamayacak kadar çok kılavuzu, iksiri, hapı, tütsüsü ve Aziz Ekipmanı vardı. 

Bunun yanında beklenmeyen bir fayda olan Aziz Su vardı. Aziz Suyu sayesinde son derece güçlü bir ordu yetiştire bilirdi.  

Nicolas parmaklarına baktı, toplam 5 yüzük vardı. Üç tanesini çıkarttı ve hepsini safir yüzüğün içine attı. Depolama yüzüklerinin ikisi de son derece özel olmasına rağmen görüntüleri son derece normaldi. Birisi Bronz diğeri bakır renkliydi, kalitesiz görünüyorlardı fakat bu sadece renkleriydi. İkisinin yapıldığı malzemede Adamantium dan bile üst seviyede Nicolasın bilmediği bir madendi.

Nicolas döndü ve Kuzgun Kasabasına doğru yürümeye başladı. 'Şimdi Kuzgun Kasabasını ele geçirelim...' dedi Nicolas sadece 1 buçuk ayı vardı fakat yeterli sermayeye sahipti, tek eksiği gücünü yükseltmekti. Neredeyse 1 aydır zaten Enerji Merkezini bastırıyordu. Şimdi serbest bırakmanın zamanı gelmişti.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin