'Beni görmezden mi geliyorsunuz?' Akhan o anda bir adım öne attı ve aynı anda arkasında devasa bir totem şekillendi.
Totemin şekillenmesiyle birlikte muazzam bir ayı ortaya çıktı ve ağzını açıp kükredi.
Ses dalgaları kolezyumu süpürdü, daha yeni atılmış olan onlarca kilise mensubu ses dalgalarıyla bir ağız dolusu kan kusup geri savruldu. Hepsi birer taş parçası gibi, duvarlara çarptığında yüzleri solgundu.
'İNANILMAZ... LORD AKHAN RUH TOTEMİNİ GERÇEKTEN OLUŞTURMUŞ!' Bir kaç öğrenci sadece Akhanın arkasında beliren 20 metrelik devasa kırmızı renkli ve beyaz pençeli ayıya baktı. İnanılmaz bir yaratıktı ve muazzam güce sahipti, buna karşın biraz bile Aziz Enerjisi yoktu. Tamamen Ruhsal Enerjiden oluşuyordu.
'BU MESELEYE KARIŞMAYIN LORD AKHAN!' Paul öfkeyle bağırdı, hala yüzü solgun olsa bile Nicolas şimdi ölmezse ve bir şekilde kaçarsa mutlaka kilisenin sonu gelecekti. Kendi gözleriyle ne kadar güçlü olduğunu görmüştü, aralarında 6 yaş vardı ve belki 6 sene sonra Nicolas onu çoktan aşmış olacaktı.
Buna izin veremezdi, Akhanı karşısına alma pahasına bile olsa izin vermemeliydi.
Akhan ise soğuk gözlerle Paula baktı, 'Sizin meseleleriniz umurumda olmak zorunda mı? Nicolas Fei benim arkadaşımdır, ona düşman olan bana düşman olmuş demektir. Cesaretiniz var mı? O zaman gelin ve deneyin!!!' Akhan öfkeyle söyledi, sesi güvenle doluydu. Kolezyumda ki öğrenciler Akhana hayranlıkla baktı. Karşısında iki kilise vardı ve biraz bile geri adım atmıyordu.
Kimse Nicolasa neden bu kadar destek verdiğini, onun için kiliseleri düşman edinmeye bile istekli olduğunu anlamamıştı.
'İŞLERİ KENDİN İÇİN ZORLAŞTIRIYORSUN LORD AKHAN!' Karanlık Çocuk sert bir şekilde bağırdı. Sesi tehditle doluydu.
'BENİ TEHDİT Mİ EDİYORSUN?' Akhan hiddetle bağırdığında arkasında ki ayı totemi ağzını açıp bir defa daha kükredi ve sonik patlamalar bütün kolezyumu sardı. Akademinin merkezinde adeta şiddetli patlamalar vardı.
'Ben...' dedi Karanlık Çocuk. Akhanın onu öldürmeye cesaret edeceğine inanmıyordu fakat korkmuştu.
'Sen ne Şivan?' Akhan bir adım ileri attı, baskısı dahada yükseldi. Nicolas bile Akhanın öfkelenince ürkütücü olduğunu düşündü.
'Sadece 15 yaşında ve Ruhsal Enerjisi canlı bir totem formunu bile alıyor. Ona Lord denmesine ve Akademide bu kadar yüksek pozisyona sahip olmasına şaşmamalı. Aziz Enerjisini bile henüz kullanmadı.' dedi Nicolas.
Akhanın gelişim yolu ile, onun ki çok farklıydı fakat Akhan açıkça çok güçlüydü. Nicolas bir yetiştirici olarak ona saygı duyuyordu.
'Ben...ben daha fazla bu meseleyi takip etmeyeceğim Lord Akhan.' dedi Şivan geri adım attı.
'Beni tehdit ettikten sonra tek parça halinde ayrıla bileceğini mi sanıyorsun?' dedi Akhan sert bir şekilde. Ayı toteminin gözleri kan renginde parladı ve ağzını açtığı gibi ileri atıldı.
'HAYIRRR!!!' Şivan kaçmak için hareketlendi fakat ayı totemi ses hızında hareket ediyordu ve daha adım bile atamadan ayı totemi zaten arkasındaydı. Korkuyla doldu ve ağzını açıp yalvarama dan Ayı ağzını açıp, devasa dişlerini bedenine geçirdi. Geride sadece dışarıda kalmış ayak bileklerinden aşağısı vardı.
'Onu öldürdü... Karanlık Kilisenin 6.karanlık çocuğu Şivanı öldürdü...' dedi bir kaç kişi inanamayarak. En uçuk hayallerinde bile yaşanacağını düşünmedikleri bir şey gerçekleşmişti.
Paul ise, korkudan titriyordu.
Akhan ise soğuk bakışlarını Paulun üstüne diktiğinde, Paul kaçmak için hamle yaptı.
'Ayrılamazsın!'Akhan soğuk bir şekilde söyledi ve ayı totemi Paula atıldı fakat o esnada beyaz renkli bir bariyer Paulun bedenini sardı ve dışarı ile olan bağını tamamen kesti.
Ayı totemi bariyere çarpıp geri itildiğinde Akhan herkesin aksine başını kaldırıp sola çevirdi.
'Bu ne anlama geliyor Elder?' dedi ses sorgulayıcıydı. Beyaz bir bulanıklık oluştu ve Paulun hemen önünde süt beyazı cübbe giyen bir yaşlı ortaya çıktı. İfadesi beklenmedik şekilde sert değildi, aksine memnun görünüyordu.
Ellerini önünde birleştirip, hafif eğildi ve gülümseyerek söyledi. 'Lord Akhan. Sizden bu küçüğünüzü bağışlamanızı rica ediyorum.' dedi. Nicolas hariç kimse bu manzara karşısında şaşırmamıştı.
'Tchh!' Akhan yüz vermek bir yana, sert bir şekilde tükürdü.
'Sen ne kadar saklanmaya devam edeceksin ? Öldürme isteğini hissediyorum!' dedi Akhan, başını çevirip sağa baktığında siyah cübbeli bir figürün ortaya çıktığını gördü.
'LORD AKHAN! KARANLIK KİLİSENİN ÇOCUĞUNU ÖLDÜRDÜNÜZ!!!' dedi sesi yüksek çıkmış olsa bile rahatsız edici boyutta değildi.
'Öldürdüysem ne olmuş? Ve öldürmek istediysem?' Akhan ikisine de baktı. Nicolas soğuk bir nefes aldı, 'Bu herifi sinirlendirmemek en iyisi...' dedi çaresizce.
'Lord Akhan... Bu kadar pervasız hareket etmemeniz gerekiyor. Tarikatın bir büyük yaşlısı olacağınız kesin olsa bile gençlerimizi böyle öldüremezsiniz.' dedi beyaz cübbeli yaşlı.
Nicolas soğuk bir nefes aldı, 'BÜYÜK YAŞLI MI?' dedi inanamayarak.
Simya Birliğinin bilinen yöneticisi, tarikatta bir Elderdi. Yani sadece bir yaşlıydı. Elderin üstünde ise Kıdemli Elder vardı ve onların üstünde ise Tarikatın belli bir bölümünü tamamen kontrol eden mutlak güce sahip, gelecekte Tarikat Patriği olmaya aday olacak olan Büyük Yaşlılar vardı.
Sadece Kadim Ata bile, Muhafız Fei Klanının liderini, bir piç gibi kovmuştu. Büyük Yaşlı için ise Antik Tarikatlar bile problem değildi. Nicolas fazla bilgiye sahip olmasa bile, bu unvanın gücünü hissediyordu.
Elçinin söylediklerini tekrar hatırladı 'Seçilmişler arasında bile daha dikkatli, daha yüksek pozisyonlara hazırlananlar olduğunu söylemesine şaşmamalı...' dedi kendi kendisine.
'Neden pervasız hareket etmeyeceğim ? Sizin kutsal çocuklarınız benim arkadaşıma saldırırken beni göz ardı ettiklerinde pervasız değiller miydi ?' dedi Akhan sert bir şekilde. Elderlerin ikisi de Akhan karşısında başlarını eğdi. Ne yapabilirlerdi ki? Öfkeliydiler fakat Akhan Nicolas gibi değildi. Arkasında muazzam bir destek vardı, kendisi de çok güçlüydü.
Öfkeyle Nicolasa bakıp, burunlarından solumaktan başka yapabilecekleri bir şey yoktu.
'Lord Akhan, Paul cezalandırılacak, gönlünüz ferah olsun fakat arkadaşınız...' dedi elçi. Nicolasın sağ kalmasını istemiyordu, yaşananları görmüştü ve Paulun en doğru kararı verdiğine inanıyordu.
'Arkadaşım hakkında ki planlarınız her neyse unutsanız iyi olur! Üst nesilden kimse, genç jenerasyona müdahale edemez!' Akhan sert bir şekilde söyledi fakat elderlerin ikisinin de gözleri parladı. Eğer Nicolası tamamen korumak isteseydi, iki kilise de açık açık harekete geçemezdi fakat sadece üst nesli kısıtlamıştı.
'Emin olun Lord Akhan, biz üst nesiller müdahale etmeyecek.' dedi Siyah Cübbeli elder keyifli bir şekilde.
'Bizde aynı şekilde.' dedi beyaz cübbeli elder.
Nicolas ikisinin de şuan aynı göründüğünü düşündü. İkisi de iğrenç ve kısır zihniyetliydi.
'O zaman şimdi Paul denen bu piçin kellesini alın! Aksi taktirde, kutsal kiliseden bir öğrenci kalmayana kadar hepsini ezerim!' dedi Akhanın arkasında ki ayı totemi daha da büyümeye başladı öyle ki artık bariyeri geçebilecek güce bir anda sahip olmuştu.
Elderlerin ikisi de derin nefes aldı, 'Ne muazzam ruhsal enerji...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasía#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...