62.Bölüm: Altın Usta Zanaatkar Bernardo

7.4K 658 26
                                    


Alut'un verdiği her cevap odada ki kişilerin yüzünü daha da çirkinleştirdi ve Nicolas o kritik soruyu sordu.

'Fei Klanında, Fai Krallığının başka casusları var mı?'

'Benden başka 2 kişi daha biliyorum.'

'İsimleri ve konumları nedir.'

'Ordu komutanı Şiva ve Kahya Luna.'

Aynı anda bütün gözler tek bir noktaya döndü. Ordu Komutanı Şiva hemen kaçmak için hamle yaptı, arkasını dönmesiyle birlikte önünde Akira belirdi ve göğsüne sert bir yumruk attı. 

Ordu Komutanı Şiva anında uçtu, göğsünde beliren mor buz tabakası, kırık bir kaç kaburgası ile masanın üstünde yuvarlandı.

'ŞİVA SEN!' Alex öfkeyle kükredi. Kendi emrinde ki bir Generalin hain olacağını hiç düşünmemişti fakat bu olay karşısında gözleri korku dolan başka kişiler de vardı.

Nicolas hemen ardından bir çok isim saymaya başladı. Aynı anda 8 Generalin yüzü donmuştu ve Akira'nın mor buzu hepsinin bedenini bir anda sardı.

'Şimdi, Kuzgun Kasabasında tanıştığım kişiden tekrar bahsediyim. İsmi Ivan, Fei Klanı ordusunda eski bir Albay. Ordu Komutanı Şiva o zamanlar sadece bir General. İsmini saydığım diğer kişiler ise Albay Ivan gibi birer Albay. Ordu içinde yuvalanmış bir klik, belli başlı ihtiyaçları belli yerlerden aşırı satın alarak Fei Klanının parasını zimmetine geçiriyorlar. Kendi çıkarlarına göre ordu gücünü kullanıyorlardı. Bunun yanında Şiva, Fai Krallığının yetiştirdiği üst kademe bir casus. ' Eğer Alut herkesin önünde Şiva'nın hain olduğunu söylemeseydi, kimse Nicolasa inanmazdı fakat Alut söyledikten sonra Nicolas daha fazlasını alabilirdi.

'Baş Komutan Adriana ve Alex, askeri yasalara göre cezaları nedir ?' Alex öfkeyle söyledi.

'İDAM!' aynı anda kılıcı çekti ve masada ki Şiva'nın başını kesti. Adriana neredeyse aynı anda kalktı ve arkasında duran 8 Generalin başını tek hamlede gövdelerinden ayırdı. Kan kokusu bütün odayı sarmıştı.

Nicolas soğuk bir şekilde söyledi. 'Bende yargılanmalarına gerek olmadığını düşünüyordum. Bu durum ortaya çıkarsa Klanımız için bir utanç olur.' dedi Nicolas. 

'Orduda, böyle hainlerin ve çıkarcı piçlerin olduğunu bilmiyordum! Bilseydim hepsinin kellesini tek tek alırdım.' Alex sert bir şekilde söyledi.

Leila'nın bakışları sertleşti ve arkasında ki 10 Generale baktı ve sert bir şekilde söyledi.

'Eğer bir şeyler saklıyorsanız sizi kömür olana kadar yakarım!' dedi Leila sert bir şekilde. 10 Generalin yüzleri korkuyla doldu.

'Baş Komutan...' dedi bir kişi korkuyla. Leila anında bir şeyler olduğunu anlamıştı.

'Sonra, her şeyi anlatacaksın!!!'

Leila sert bir şekilde söyledi ve homurdanıp önüne döndü. Bir an herkes kendi astlarına odaklandı. General Şiva ve emri altında ki 8 General klana ihanet eden kişilerdi. Böyle bir durumda herkes tedirgin hisseti fakat Nicolas tekrar konuştu.

'Bu hala meselemiz değil. Şimdi ana meseleye gelelim. Klan Liderimiz, Babam iyi 3 gün içinde tekrar eski haline dönecek fakat bu durumu bir daha yaşamak istemiyorsak kalıcı önlemler almak zorundayız. Nişanlım Lea, fevri bir hareket yapıp Prensin başını kesmiş. Normal koşullarda olsa nişanlım hatalı olurdu fakat şuan ki durumda, Nişanlım olmasa bile Fai Krallığının ve Kutsal Kilisenin annemin ve babamın hayatına kast edeceğini ve sonra klanı baskı altına alacağını biliyorsunuz. 

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin