Nicolas Taş Plakanın önünde incelemeye devam ediyordu, ifadesi durgundu. Bakışları sabitti, Akademinin bütün içeriği bir kaç kitapla, kısa bir kaç sohbetle öğrenilecek olmanın çok ötesindeydi. Bu sebeple, görevlerde herhangi bir detayı dikkatten kaçırmak istemiyordu.
'Simya Bölümü için görevler hep aynı... Daha yüksek seviyeli haplar, daha fazla katkı puanı. Öğrencilerden görev alıp, hap yapmak daha faydalı gibi.' dedi Nicolas. Akademiye hap vermenin tek faydası, Akademinin hesap sormuyor oluşuydu. Öğrenciler ise Akademiye göre daha yüksek ödeme yapıyordu lakin sonuçları için hesap soruyordu.
'Bu görevlerin hepsi yetersiz... Şifalı Bitki Vadisinde geçirilen her saatin bedeli 1 Katkı Puanı. Haplar ve iksirler için ise malzemeleri kendim bulmak zorundayım...' Nicolas sessizdi. Altı niyet için katkı puanı alacaktı, hali hazırda 51.000 Katkı Puanı vardı ve Siyah Cübbeli olunca 100.000 Katkı Puanı daha elde edecekti fakat Akademide uzun yıllar geçirecekti ve her üç ayda bir av düzenleniyordu. Bu sebeple 100.000 Katkı Puanından çok daha fazlasına ihtiyacı vardı. Sürdürüle bilir bir görev bakıyordu fakat Akademi temelde hepsini sürdürüle bilir olarak görüyor olsa da, hepsinin masrafları ve riskleri vardı. Bazıları için verilen uğraş,elde edilen sonuçtan çok daha fazlaydı.
Nicolas Sagu İmparatorluğunun hazinesine sahipti fakat hazine çok zengindi ve içinde ki Orta Seviyeli hapların etkisi bile çok yüksekti, basitçe orta seviye olarak sınıflandırılsa bile son derece nadir malzemelerden yapılmış özel haplardı. Bazılarının etkisi Yüksek seviyeli hapları bile aşıyor ve mükemmel seviyeye yaklaşıyordu.
Özetle Nicolas bu hapları ortaya çıkartırsa bazı kişilerin dikkatini çekebilirdi. Dikkat çekmek istemiyorsa, önce kendisini kanıtlaması gerekiyordu. Sonra Besin hapları, Zindelik Hapları, Kan İlik yenileme hapları gibi, yaygın olarak bilinen fakat Nicolasın yüksek seviyede sahip olduğu hapları Akademiye birim başına 500 Katkı Puanı gibi yüksek bir miktara satabilirdi.
Saf Kalp İksiri, Aziz Lotus Hapı gibi haplar ise Siyah Cübbeli bir Simyacının yapacağı haplar değildi. Nicolas yapabilirdi belki fakat malzemeleri çok özeldi ve bazılarının soyu tükenmişti veya Nicolasın ulaşamayacağı kadar iyi koruyordu.
'En iyisi Siyah Cübbeli Konferansını beklemek... Sonra...' dedi Nicolas duraksadı ve bir anda gözlerinin içi parladı.
'KONFERANS!' dedi yüksek sesle, bazı öğrenciler herkesin ortasında bağıran Nicolasa bir deliye bakar gibi baktı.
'Hey! O Nicolas Fei, Üst Düzey Üstat! Bir aptal değilsen ona öyle bakma!' Elbette eskisi gibi tanınmayan birisi değildi. Özellikle Simya Birliği Bölgesinde ki statüsü diğer bölgelerden çok daha yüksekti çünkü o Siyah Cübbeli olacaktı.
Nicolas ise kimseye aldırmadan aklına gelen bu fikrin uygulana bilir olup olmadığını anlamak için Akademiye girerken aldığı kurallar kitabını aldı.
'Burada olmamalı... Lütfen engelleyen bir kural olmasın!!!' Nicolas sert bir şekilde söyledi.
Siyah Cübbeli Konferansını hiç önemsemiyordu, Sagu İmparatorluğu kütüphanesinden öğrendiği bir teori üzerine konuşacak ardından arıtma sanatlarının niteliklerinden bahsedip, sıkıcı bir konuşma ile işi bitirecekti lakin bir anda tamamen yanlış düşündüğünü fark etti.
'Yok... Yok...' dedi bir kaç defa heyecanla ve tekrar bir göz attıktan sonra klavuz da, öğrencilerin katkı puanı karşılığı konferans vermesini yasaklayan bir kural olmadığını gördü.
Aslında kimsenin aklına böyle bir kural eklemek gelmemişti bu sebeple böyle bir kural yoktu fakat Nicolasa göre bir açık yakalamıştı.
'Bu iyi... Çok daha iyi... Özel hap yapmaktan on... hayır. hayır... Bin kat daha iyi!' dedi Nicolas. Hızlıca ne yapacağını düşünmeye başladı, aslında süreç o kadar zor değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasia#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...