56.Bölüm: Ivan ile Anlaşmak

6.3K 645 5
                                    

Nicolas kısa süre içinde Ivan'nın küçük emlakçı dükkanının önüne gelmişti. Her zaman ki gibi emlakçı dükkanı boştu ve 200 kiloluk Ivan koltuğunda oturuyordu. Nicolası görünce kaşları kalktı.

'Sorun mu var ?' dedi her zaman ki gibi sert bir şekilde.

Nicolas cevap vermeden önce ofisin kapısını kapattı ve elini salladı. Aynı anda elinde iki tane mühür ortaya çıktı. Nicolas tanışma faslını kısa kesmek istemişti. Mühürleri direkt olarak masaya attı.

'Bunların ne olduğunu biliyor musun ?' dedi hızlıca. Ivan kaşları kalkık bir şekilde sert bakışlarını iki madalyona dikti.

Birisi yeşil diğeri mor renkliydi. Ivan madalyonların üstünde ki kelimeleri okudu.

'Fei Klanı Yüksek Madalyonu... Simya Birliği Yüksek Yetki Madalyonu...' Ivanın gözleri anında genişledi ve şaşkınlıkla Nicolasa baktı, beklenmeyecek bir hızla koltuğundan kalktı.

'Sen... Sen Fei Klanından mısın ?' dedi sesi sertti.

Nicolas başını salladı.

'İsmim Nicolas Fei. Fei Klanının Genç Efendisiyim aynı zamanda Simya Birliğinin Yüksek Yetkilisiyim. Bu Madalyonlara sahip olarak elimde tuttuğum gücü anlıyormusun ?' Nicolasın sesi güvenle doluydu. Kendinden emin görünüyordu. 

Ivan bir defa daha madalyonlara sonra Nicolasa baktı ve Nicolası şaşkına çeviren bir hareketle elini göğsüne atıp eğildi.

'Genç Efendiyi saygıyla selamlıyorum.' dedi. Nicolas afalladı, Ivanın üstüne atlamasını bekliyordu, ona saygıyla selam vermesini beklemiyordu.

'Albay Ivan... Hakkında bazı şeyler duydum ve seni görmeye geldim. Bana ordudan nasıl atıldığını anlat.' dedi Nicolas. Ivan tereddüt ettikten sonra anlatmaya başladı.

'Orduda yozlaşmış bazı Albayları, üstüm Generale rapor ettim fakat bu kişi de onlarla birlikte çalışıyormuş. Öğrendiğimde Baş Komutan Alex e çıkmak istedim fakat bundan önce bana misilleme yaptılar ve ...' dedi yutkundu devamını getiremedi. Gözlerinde acı belirmişti, hala o zamanı hatırlıyor gibiydi.

'Çocuklarımı, karımı, kardeşlerimi ve klanımı yok ettiler. Sonra bunun benim bir suç grubuyla çalışmam sonucu yaşandığını ve onlara ihanet ettiğim için beni cezalandırıdıklarını söylediler. Askeri mahkemeye bile çıkmadan ordudan atıldım.' dedi. 

Nicolas başını salladı, az çok yaşananları tamhin etmişti.

'İsimleri nedir ? Bana isimlerini ver ve hepsinin kellesini senin için alayım.' dedi Nicolas kararlılıkla. Ivan'nın elleri titredi, Nicolasın böyle bir teklif yapacağını hayal etmemişti.

'Ben...'

Ivan tereddüt etti. Yıllar boyu ciğerini yakmış bir acıydı bu sadece haksızlığa uğramak ve itibarının mahvolması değil. Aynı zamanda bütün ailesi katledilmişti ve bütün suç onun üstüne atılmıştı. Hala neden hayatta bırakıldığını bilmiyordu fakat intikam almaktan acizdi.

Yıllarca kalbini ve ruhunu kemirmişti bu duygu, ilk başta Kuzgun Kasabasına gelip, bir çete oluşturmasının sebebi zaten buydu. Bir gün intikam fırsatı yakalamak fakat o gün hiç gelmediği gibi sahip olduğu ordudan da olmuştu. Şimdi Fei Klanının Genç Efendisi karşısına dikilmiş ona intikam fırsatı veriyordu. 

Fakat o da herkes gibi Nicolasın kötü itibarından haberdardı yine de önünde iki tane madalyon vardı. Birisi Fei Klanının en üst düzey 10 kişisine verilen madalyondu. Bu Madalyon ile Fei Klanı topraklarında istediğini yapma hakkına sahipti.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin