Nicolas ve Elçi bir anda konağın önünde ortaya çıktı. Nicolasın başı dönmüştü ve dünya sürekli sallanıyordu. Kendine gelmeye çalıştı, bir kaç defa derin derin nefes aldı. Kusmak istiyordu, midesi bulanmıştı.
Elçi ise gülümseyerek Nicolasa bakıyordu ve kahkahasını gizlemiyordu.
'Hahaha...' Elçi Keyifle gülerken Nicolas bir kaç saniye sersemliği üstünden atmaya uğraştı ve nihayet dünya sabitlendiğin de gözlerini tek bir noktaya sabitli ye bilir hale geldi fakat hala midesi bulanıyordu.
'Kusmak istiyorum...' dedi Nicolas cılız bir sesle.
'Normal...' dedi Elçi gülmeye devam etti. Nicolas kusma dürtüsünü bastırmak için Aziz Enerjisini bedeninde bir kaç defa deveran ettirdiğinde nihayet biraz daha rahatlamıştı.
'Hohhh...' dedi nefesini verdi, Elçiye baktı.
'İlginç bir insansın Nicolas...' dedi Elçi gülümsemesini hala koruyordu, gözlerinde bir şefkat ve ilgi vardı. Nicolas zora ki bir şekilde gülümsedi.
'Kıdemlim... Size sormak istediğim bazı şeyler var.' dedi Nicolas. Kadim Ata ayrıldığı için rahat rahat konuşa bilirdi.
'Şüphesiz var... İstediğin her şeyi sorabilirsin.' dedi Elçi kendinden emin bir şekilde.
'Aziz Yıldız Akademisi neden beni seçti ?' dedi Nicolas hızlıca. Başlangıçta bu işin sadece gereksiz bir mesele olduğunu düşünmüştü fakat meselenin o kadar basit olmadığını anlamıştı. Muhafız Klanı ve sonra Aziz Yıldız Tarikatı, bir şekilde her şey onunla ilgiliydi. Normal bir gün geçirmemişti fakat Aziz Yıldız Tarikatı zaten olaylar başlamadan önce ona ulaşmış ve onu Akademide öğrenci olarak istemişti.
Kaba bir şekilde reddetmesine rağmen, Elçi ona yardımcı olmuştu, açıkça taraf tutmuş ve bir muhafız klanı elderini bile öldürmüştü. Bunların hepsi bir araya gelince, büyük ve Nicolasın anlamadığı bir resim ortaya çıkıyordu.
'Çünkü sen bir dahisin. ' Elçi tek bir cümle ile her şeyi açıkladı.
Neden hayatını korumuştu ? Çünkü o bir dahiydi!
Neden onu almaya gelmişti? Çünkü o bir dahiydi!
Neden ona değer veriyordu ? Çünkü o bir dahiydi!
Çünkü o buna değerdi, bu riski almaya, muhafız klanını kızdırmaya ve klan liderini yada Kadim Atayı ortaya çıkartmaya değerdi. Çünkü bir dahiydi!
'Aziz Yıldız Akademisi her dahi için sizi mi gönderiyor ?' dedi Nicolas biraz şüpheci yaklaştı, aslında ilk aldığı cevap onu tam tatmin etmemişti. Evet bir dahiydi fakat eğer her dahi için tarikatın bir elderi ortaya çıkıyorsa bu saçma olurdu.
'Hahaha... Elbette göndermiyor, sadece seçilmiş olanlar için ben gönderilirim.' dedi Elçi gülümseyerek. Nicolas bu cevabı beklememişti.
'Seçilmiş olanlar ?' dedi Nicolas sorguladı.
Elder gülümseyerek açıklamaya başladı.
'Seçilmiş olanlar, Aziz Yıldız Tarikatına mürit olmaya uygun olan kişilerdir. Tarikat bu kişileri Akademide yetiştirir ve onlara ekim yolunu tecrübe ettirir. Sonra bir turnuva düzenler, bir kaç test uygular ve onların nitelikli olup olmadığına bakar. Sende bu kişilerden birisin.' dedi Elçi.
Nicolas biraz buruk hissetti, aslında özel birisi olduğunu düşünmüştü fakat onun gibi çok kişi vardı fakat hala aydınlanmayan noktalar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasy#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...