52.Bölüm: Kara Yıldırım Şövalyesi (1)

6.9K 623 23
                                    

Akşama doğru İvan yanında bir kaç paralı asker ile birlikte hana geldi. Nicolas ile birlikte handan ayrıldıktan sonra Kuzgun Kasabasının doğusunda kalan büyük bir malikaneye gitti.

Malikane düşük sınıf bir Aristokratın ve ailesinin eviydi. Düşmüş Aristokrat aile biraz para kazanmak için malikaneyi satıp taşınmıştı. Malikane 13 odalıydı, üç hamamı ve bir kaç oturma odası vardı. Nicolas için en önemli kısmı ise bodrumda kapalı bir eğitim odasının olmasıydı.

Ivan hizmetlileri ve paralı askerleri malikaneye yerleştirdikten sonra Nicolas ile hepsi 2 aylık sözleşme imzaladı. İvan işini bitirdikten sonra parasını alıp ayrılmıştı. Nicolas, bir miktar hizmetlilere altın verdi ve onları alış veriş için gönderdikten sonra kendisine uygun bir oda seçip bir süre uyudu. 

Ertesi sabah uyandığında kahvaltı çoktan hazırlanmıştı. İyi bir kahvaltının ardından Nicolas eğitime girdiğini ve rahatsız edilmek istemediğini hizmetlilere söyledi.

Bodrumda ki eğitim odasına girip, kapıyı kilitledi ve boş eğitim odasına baktı. Oda antrenman için hazırlanmıştı ve genişti, biraz bakımsız olması dışında herhangi bir kusuru yoktu. Nicolas oturduktan sonra gözlerini kapattı ve nefes egzersizlerine başladı.

Zihnini sakinleştirip, son zamanlarda yaşadıklarını tekrar gözden geçirdi. Ruhunu uzunca bir süre dinlendirdi ve zararlı düşünceleri zihninden kovdu. Bir atılım yapmak için uğraşıyordu ve bütün süreç son derece önemliydi. Aziz Alemine ulaşmak basite alınıyor olabilirdi fakat en yüksek binalar, en dayanıklı temeller üzerinde yükselirdi. Nicolas bunu edindiği bir çok ustadan duymuştu ve her zaman gerçekliğini görmüştü.

Tamamen rahatladıktan sonra hemen eğitime başlamadı. Bunun yerine sahip olduğu bütün yeşim şeritlerini incelemeye başladı. İlk başta çukurda elde ettiklerini kontrol etti. Bir kısmını zaten incelemişti fakat hala büyük bir kısmını kontrol etmemişti.

1 gün böylece akıp geçti, fiziken iyi olmasına rağmen zihninen yorgun düşmüştü.

'En uygunu Aziz Enerji Gelişim Sanatı. Başlangıçta etkileri zayıf fakat 3. aşamaya girildiğinde etkisi son derece yüksek oluyor. Savaşırken bariz avantajları var, Büyü Şövalyesi olmak için normalden daha fazla Aziz Enerjiye sahip olmam gerekiyor...' dedi Nicolas uzun süre gözlemledikten sonra elinde ki 6.000 yeşim şeridin en iyisinin bu olduğuna karar verdi fakat hemen uygulamaya geçmedi.

Depolama yüzüğünün içinde ki sekiz bölgeden sonuncusuna odaklandı. Burası tamamen yeşim şeritlerle doluydu. Sayı milyarlarcaydı ve iyi tarafı hepsini tek tek kullanmasına gerek yoktu. Sadece bakmak istemesi yeterliydi, kısa bir açıklama anında zihninde belirecekti.

Nicolas açıklamaları okumaya başladı, sadece 2 gün boyunca milyarlarca yeşim kayışın açıklamasını gözlemledi. Neredeyse 3 gündür uykusuzdu fakat hala devam edecek güce sahipti. 

Hepsini kontrol ettikten sonra Nicolas depolama yüzüklerinden üç tane yeşim şerit çıkarttı.

'Aziz Enerji Geliştirme Sanatı, bu sanat sayesinde Enerji Merkezim, Meridyenlerim ve Enerji kanallarım gelişecek. 3. Aşamada büyümün kalitesi yükselecek. Kullanmam gereken bir sanat.

Dokuz kutsal Beden... Bu beden ekim sanatı, bedenimi dokuz aşamada geliştirecek, ilk aşamalarda bile etkisi son derece yüksek. 9. Aşamada bedenim bir İmparator Aziz zırhı kadar dayanıklı olacak. 

Son olarak Saf Aziz Ekim Sanatı... Sadece Aziz Enerjiyi ekmeye değil aynı zamanda Aziz Enerjinin daha saf olmasını sağlıyor. Böylece Enerji merkezimde çok daha güçlü Aziz Enerji olacak.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin