47.Bölüm: Zaman Boyut Sunağı (3)

6K 606 23
                                    

Nicolas Yeşim Şeritlerin ufak bir bölümünü incelemeyi bitirdikten sonra hayranlıkla iç çekti. 'Ekim sanatları, gelişim teknikleri, beden güçlendirme ve ruh güçlendirme teknikleri. Aziz Ekipmanları yapım teknikleri, simya teknikleri ve formülleri... Bilmediğim bir çok yaratık, bitki ve nesne hakkında bilgi...' Nicolas ne diyeceğini bilmiyordu. Bu mağarada akıl almaz hazineler olduğunu biliyordu, önce ki hayatında bu mağara Savaş Tanrıçası Olivia'nın ordusuna inanılmaz katkı sağlamıştı fakat Nicolas en uçuk hayallerinde bile bu hazine yığının bu kadar akıl almaz olduğunu düşünmemişti.

Sadece bir yeşim şeritte bulunan sanat,bir krallığın mirası olmaya layıktı bazıları imparatorlukların mirası olmaya layıktı ve bunlardan toplam 6.000 tane vardı. 

İçlerinde her şey vardı, akla gelebilecek her alanda bir teknik vardı. Simyacı Birliği, bu yeşim şeritlerde ki bir hap ve iksir yapım tekniğine sahip olmak için bütün kıtanın altını üstüne getirirdi. Demirci birliği sadece bir dövme tekniği için bütün uzmanlarını seferber ederdi. Şimdi Savaş Tanrıçası Olivia'nın neden bütün her şeyi açık etmediğini anlamıştı zira eğer açık ederse bütün kıta ona karşı birleşir ve sahip olduklarını almak isterdi. Gösterdikleri bile o zamanlar herkesin aklını oynatmasına sebep olmuştu.

Nicolasın diğer dikkatini çeken ise, kılavuzların içinde ki büyü kaşiflerinin derin teorileriydi. Bu kılavuzlar birer teknik veya sanat değildi fakat büyü ve sanat oluşturmanın yollarını açıklıyordu. İnce detaylarını, neye dikkat edilmesi gerektiğini ve diğer her şeyi. Olağan üstü bir destek kılavuzdu. 

Nicolas yutkunduktan sonra 154 Depolama yüzüğüne odaklandı. Hızlıca bir tanesini çıkartıp, kanını damlattı ve bağladı. İçini kontrol etti. '1 Mil küp...' dedi. Boyutsal alan çok büyüktü lakin Nicolasın yüzüğü kadar değildi. Fakat belki sadece kutsal papa böyle bir yüzüğe sahipti.

Nicolas hemen başka bir depolama yüzüğe geçti. '4 Mil küp...' dedi. Depolama yüzüğü yine boştu.

İncelemeye devam etti, şuana kadar bağladığı yüzüklerin en genişi 5 mil küp alana sahipti ve içi boştu. Zaman yavaş yavaş geçti, Nicolas yüzükleri bağlıyor sonra bağı bozarak yüzüğü tekrar sahipsiz bırakıyordu. Böylece başka birisine verebilirdi.

10 dakika sonra Nicolas parmağında ki yüzüğe benzeyen safir taşlı bir yüzük aldı. Kanını damlattı fakat yüzük bağlanmak yerine bir anda mavi toz parçalarına dönüştü ve parmağında ki yüzüğe aktı. Nicolas ne olduğunu anlayamamıştı, bir anda zihninde ki 10 Mil küplük alan 20 Mil küpe çıkmıştı. Ekstra hiç bir nesne gelmemişti.

Nicolas başka bir safir depolama yüzüğü aldı, aynısını tekrarladı ve depolama yüzüğünün genişliği 30 Mil küpe ulaştı.

Nicolas keyifle yerinden zıpladı. 30 Millik alan bir şehir kadar büyüktü.

Hemen başka bir yüzüğe geçti ve bir süre sonra 19 depolama yüzüğünü kendi depolama yüzüğüne aktarmıştı. Nihayetinde 200 Mil küplük depolama alanına sahip olmuştu. Neredeyse Fei Klanı topraklarının 3 de 2 si kadar. Nicolas safir yüzükleri bitirince, yakut renkli taşlara sahip olan başka bir yüzüğe geçti. Kanını damlattık tan sonra yüzük bir anda titredi ve Nicolasın zihnine bağlandı. Nicolas hemen içini kontrol etti. Yüzüğün içinde 20 Mil küplük devasa boş bir boyut vardı. Nicolas iç çekti, bu yüzüğü aktaramamış olmasına anlam veremedi fakat test etmek için hemen başka bir yakut yüzük bağladı. Yüzük hemen parçalara ayrıldı ve kırmızı toz yüzüğe aktı. Yüzüğün genişliği 40 Mil küpe ulaştı. Nicolas mantığı anlamıştı.

Aynı yüzüklerin boyutları birleşiyordu, aralarında garip bir bağ var gibiydi. Nicolas 8 yakut yüzük daha kullandı ve yüzüğünün alanı yine 200 mil küpe ulaştı.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin