77.Bölüm: Kazıklanmak (2)

6.6K 641 38
                                    

Kral Eric bunun ona pahalıya patlayacağını zaten anlamıştı. Sadece bir veya bir kaç üstat olsa problem değildi lakin bütün üstatlar ve Büyük Üstatların 3 tanesi mevzu bahisti. Bu durumda Kral Eric ağır bir bedel ödemeliydi fakat Nicolasın Üstatlığı elinden alınırsa, savaşı kazanacağı kesinleşirdi.

Eğer Nicolas onu kara listeye alırsa krallığı Simya Birliğinin bütün desteğini kaybedecekti. Yani ekonomik ve askeri açıdan çöküşe sürüklenecekti, şuan ki mevcut durumu zaten kötüydü birde böyle bir darbe alırsa kaldıramazdı. Hazine boşalsa bile doldura bilirdi lakin kara listeye alınırsa, sarayı bile satsa 1 yıl boyunca savaşı sürdüremezdi. Parası olsa bile Simya Birliğinin kara listesinde olduğu için ağrı kesici bile alamazdı. Kıta da ki Şifalı bitkilerin kontrolü Simya Birliğindeydi, neredeyse şifalı bitkilerin yetiştiği bölgelerin tamamını Simya Birliği kontrol ediyordu.

Büyü Dağlarında Şifalı Bitkiler vardı fakat miktar olarak azdı, derinliklerde fazlaydı fakat büyülü yaratıklar çok güçlüydü. Krallığa sadık bir kaç simyacı mevcuttu lakin onların yeteneği ile bütün orduya iksir ve hap yapmak imkansızdı. Ancak kara borsadan hap ve iksir temin edebilirdi ve bu durumda ödeyeceği bedel korkunç olurdu. Kısaca Nicolas Üstat olmazsa, onun için çok daha karlı olurdu.

'Üstatları ikna etmek için ne yapılması gerekiyorsa yapmaya hazırım Üstat.' Kral Eric kararlılıkla söyledi. Üstat Dre iç çekti, düşünceli görünüyordu.

'Üstatlar zaten 16 yaşında birisiyle, aynı konumu paylaşmaktan memnun değil. Onları ikna etmek zor olmaz fakat Büyük Üstatlar için durum çok farklı. Onları ikna etmek çok zor, çok çok zor. Bunun bedelini ödesen bile, fakir bir kral olacaksın.' dedi Üstat Dre. Kral Eric zaten kararını vermişti bu yüzden tereddüt etmedi.

'Önemli değil, her şeyi vermeye hazırım Üstat.' dedi Kral Eric.

'Madem öyle, o zaman sana iyi haberi veriyim. Buraya gelmeden önce zaten Üstatlar ile görüştüm, bunu yapabileceklerini söylediler fakat riskli olduğu için buna değmesi gerektiğini söylediler. Uzun uzun tartıştıktan sonra nihayetinde her birisi 2 Milyon Simya Birliği altınına oy vermeyi kabul etti.' Kral Eric soğuk bir nefes aldı. Simya Birliği altını %100 altındı, Fai Krallığı altınının sadece %50 saf altındı. Yani kişi başı 4 Milyon Fai Krallığı altını verecekti ve bu sadece Üstatların bir kaç saniyesini ayırıp, elini kaldırması içindi. Bu bedel çok büyük olsa da Kral Eric kabul etmekten başka şansa sahip değildi. Miktar çok büyüktü fakat hala hazinesi zengindi. 

'Üstat, umarım sonuç alırız.' dedi Kral Eric her şeyini kumara yatıran çaresiz birisi gibi. Üstat Dre gülümsedi ve 'Garanti veremem Kral Eric. 3 Büyük Üstat onaylaya bilir fakat ya Kadim Ustalardan birisi bunu reddederse ? O zaman Büyük Üstatların kararı bile önemsiz.' dedi Üstat Dre.

Kral Eric gülümsedi, 'Kadim Ustaların böyle basit bir meseleyle ilgilenmesi düşünülemez.' dedi. Elbette buna inanmadı, sonuçta Kadim Ustalar birliğin işleriyle neredeyse hiç ilgilenmiyorlardı.

Üstat Dre gülümsedi, 'Aptal! Gerçekten kazıklanıyorsun ve haberin bile yok. Kadim Usta bile Kadim Üstadın önünde çocuk gibi kalır.' dedi kendi kendine fakat ifadesi hiç bozulmamıştı.

'O zaman Üstatların 11 tanesi için 22 Milyon Simya Altını, benim çabalarımı da görmezden gelmezsin umarım. Bir 5 Milyon Simya Birliği Altını, çabalarımın cömert karşılığı olmaya uygun.' dedi Üstat Dre.

Kral Eric neredeyse ağlayacaktı, açıkça Üstat Dre çok utanmazdı fakat onun için büyük bir sorunu çözüyordu. 'Tabi... Tabi ki...' Kral Eric çaresizce hazinesini yağmalayan Üstat Dre karşısında aciz kaldı. Yapabileceği hiç bir şey yoktu, hazinesi hala zengindi. Tek bir elde 32 Milyon Fai Krallığı harcamıştı fakat buna değeceğini düşünüyordu. Nereden bilebilirdi ki, Üstat Dre, krallığını yıkmak için hamle yapıyordu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin