Nicolas neler olduğunu bilmiyordu, yavaşça gözlerini açtığında zihnini eskisine göre çok daha berrak olduğunu hissetti. Sanki, başka bir dünyaya göç etmiş gibiydi, çok daha rahat hissediyordu. Çok daha huzurluydu, sanki sonsuz aydınlanmaya ulaşmış gibiydi. Yavaşça doğrulurken, Yaşlı Kadının hemen karşısında oturduğunu gördü. Gözlerinde ışık vardı, 'Daha iyi misin ?' dedi Yaşlı Su.
Nicolas etrafına bakındı, 'Bana ne oldu?' dedi Nicolas hala anlayamamıştı.
'Kan özünü güçlendirdin, çekirdeğini arındırdın ve zihnini berraklaştırdın.' dedi Yaşlı Su nazik bir şekilde.
Nicolas şaşırmadı, zaten hissediyordu fakat yine de iç çekmesine engel olamadı.
'Kıdemlim... Bana neden yardım ettiniz ?' dedi Nicolas. Yaşlı Su gülümsedi ve , 'Yapılamayanı, yapma gücüne sahip olduğun için.' dedi Yaşlı Su.
Nicolas duraksadı, bir süre sessizce düşündü. Artık bu cümleyi çok daha iyi anlıyordu.
'Neyin yapılmasını istiyorsunuz?' dedi. Yaşlı Su'nun gözleri bir defa daha parladı, içten içe gurur doluydu.
'Ben istemiyorum fakat sen bileceksin.' dedi Yaşlı Su.
'Bir tehlike mi mevcut?' dedi Nicolas hızlıca. Yaşlı Su derin bir nefes aldı, hüzünle başını salladı.
'Evet...' dedi. Net cevaplar vermiyordu fakat Nicolasın tahminlerini onaylıyordu.
'İşgalciler mi?' dedi Nicolas tek nefeste. Yaşlı Su duraksadı, Nicolasa duygu dolu gözlerle baktı.
'Onların kökenini bilmek ister misin ?' dedi Yaşlı Su.
'Elbette.' dedi Nicolas, doğruldu ve düzgün bir pozisyona geçti. Yaşlı Su, Ejderha Yaprağı çayı dolu fincanı Nicolasın önüne sürdü.
'Artık sıradan bir çaydan farklı değil.' dedi. Nicolas açıklama karşısında sadece sakince başını salladı ve bir yudum aldı. Artık tadı ferahlatıcı olan güzel aromalı bir çaydı o kadar.
Yaşlı Su fazla beklemeden anlatmaya başladı.
'Önce bazı şeyler bilmelisin... İlk önce, biz büyük bir dünyada, bir kıta üstünde yaşıyoruz. Bizim kıtamızdan çok daha büyük yada küçük olan binlerce kıta var. Sayısız ada var, devasa bir okyanusta yaşayan bir avuç insandan farklı değiliz...' dedi Yaşlı Su. Nicolasın tepkisini gözlemledi fakat Nicolas son derece sakindi. Duraksadı, Nicolasa sorgulayan bir ifadeyle baktı, 'Biliyor muydun?' dedi ilgiyle.
'Tahmin etmiştim...' dedi Nicolas. Başka dünyadan gelen işgalciler, Serif Sagunun görevi, Niyetlerin görselleşmesiyle gördüğü altı farklı görüntü ve bu görüntülerin hiç birisi sahte değildi.
5 Yaşında bir çocuğun nasıl kılıç kullandığını, 16 yaşlarında ki 6 gencin Aziz Tanrı gücüne belki fazlasına sahip oluşunu. Devaları kısaca bunları gördükten sonra sadece bu kıtanın olduğunu düşünmek saçmalıktı.
'Madem öyle, o zaman bazı şeyleri atlayacağım.' dedi Yaşlı Su fakat şaşırmadığını söylemek yalan olurdu. O ilk bunu öğrendiğinde küçük dilini neredeyse yutacaktı fakat Nicolas buz gibi sakindi.
'Bu dünyada büyük güçler mevcuttur ve bu güçlerin sıralamaları vardır. Bu sıralama sistemine, Yıldız Sistemi denir.
Örneğin, Aziz Yıldız Tarikatı 1 yıldızlı bir güçtür ve bütün kıtanın yöneticisidir. Bir kaç milyar kilometre içinde toplam 15 kıta vardır ve hepsinde 1 yıldızlı bir yönetici bulunur. Bu bir Klan, bir Tarikat, bir Akademi veya sadece tek bir kişinin aile çevresi olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasy#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...