43.Bölüm: Madalyon Mağarası (7)

6.3K 592 50
                                    

Nicolasın keyfi yerindeydi. Büyük Üstat Alemi zirvesinde olan Safir Semender ile bir ölüm ve yaşam anlaşması yapmıştı. Bu anlaşma sayesinde Dünya Ruhunu alacağı kesindi, aynı zamanda bu anlaşma bile bedeni Büyük Üstat Alemi zirvesinde olan Safir Semenderin ruh iziyle korunuyordu. Bu ona kusursuz bir kamuflaj sağlıyordu, ona yaklaşan her canlı bedeninden yayılan Safir Semenderin aurasını hissedecekti ve Büyülü Yaratıklar insanların aksine aptalca şeyler yapıp böyle büyük bir güce denemek amacıyla saldırmazdı.

Büyük Üstat Alemi zirvesinde olan bir yaratık ise Büyü Dağlarının bu bölgesinde bulunmazdı. En azından Nicolas bir tane daha bulunmayacağına inanıyordu. Safir Semender ile ilgili bir çok sır vardı, Sürgün Bölgesinde hala neden kaldığı ? Burada olsa bile neden diğer sürüleri yok edip kendi sürüsünü ve bölgesini genişletmediği ? Yada bu bölgeye nasıl gönderildiği ? Nicolasın ilk tahmini Safir Semenderin bir şeyi koruyor oluşuydu. Başka türlü böyle güçlü bir yaratık neden Sürgün bölgesinde bulunacaktı ki ?

Ve bu düşünce bir anlığına ağzının sulanmasına sebep oldu. Safir Semender Sefur otu için bir Dünya Ruhu veriyordu, bu bir parça boka bir parça elmas vermekten farklı değildi fakat bu aynı zamanda Safir Semenderin koruduğu şeyin bir Dünya Ruhundan çok daha değerli olduğu anlamına geliyordu. Nicolas merakını güçlükle bastırdı, gelecekte geri gelip Safir Semendere bunu sorabilirdi fakat şimdi ki gücüyle anlaşma sona erdikten sonra karşısında hayatta kalamazdı.

'İnsan... Git... Ben... Sen... Bura... Bekle... Sen... Dön... En... Fazla... İki... Ay... Ben... Daha... Fazla... Bekleyemez... Ben... Ölür... Sen... Lanet... Olur...' Safir Semender Nicolası bilgilendirdi. Nicolasın yüzü anında kırıştı, kaşları çatıldı. Ölüm ve Yaşam anlaşması, ruh bağı sayesinde Nicolas aşağı yukarı Safir Semenderin 1 en fazla 2 yıl ömrü kaldığını düşünmüştü lakin Sefir Semender dürüst bir şekilde geri kalan ömrünün 2 ay olduğunu söylemişti. Eğer Sefur Otu yemezse gerçekten ölecekti ve böyle büyük bir beden için ihtiyacı olan Sefur Otu miktarı 10 kilo civarındaydı. Astları olan Aziz Semenderler için bir kaç yüz gram ömürlerini 100 yıl artırmak için yeterliydi lakin Sefir Semender için 10 kilo ancak ömrünü 10 yıl uzata bilirdi. 

'Tamam ben 2 ay içinde kesin döneceğim fakat ömrünün uzaması için gereken Sefur Otu miktarı çok yüksek. 10 Kilo Sefur otu bile en fazla ömrünü 10 yıl uzata bilir...' dedi Nicolas.

'Ben... Bil...' dedi Safir Semender. Nicolas başını salladı, belki bir başkası olsa Safir Semenderin ömrünü uzatmanın bir yolunu bulamazdı fakat Nicolas bunu biliyordu.

'Benim hayatımı kurtardın bu yüzden sana Sefur Yaşam İksirini yapacağım... Zaten verdiğinden fazlasını istemiyorum...' dedi Nicolas. Safir Semenderin büyük gözleri anında büyüdü, pürüzsüz cildi gelirdi. 'SEN... İNSAN... DOĞRU... SÖZ ?' dedi Safir Semender inançsızlık ve şaşkınlıkla.

Nicolas başını salladı ve 'Ben Sefur Yaşam İksirinin formülünü biliyorum... İnsanlar ve başka büyülü yaratıklar için hiç bir faydası yok bu yüzden çok az kişi Sefur Yaşam iksirinin formülünü bilir ve ben o bir kaç kişiden birisiyim. Yüksek kaliteli Sefur Yaşam İksiri yapabilirim, eğer 1 kilo Sefur otu bulursam ömrünü 10 yıl uzatırım... Eğer 10 kilo bulursam 100 yıl uzatacak iksir yaparım. Tamamen şansına bağlı...' dedi Nicolas. Dilese bu iksir karşılığında herhangi bir şeyi talep edebilirdi fakat karşısında Büyük Üstat Zirvesinde olan Safir Semender vardı, Dünya Aziz olması an meselesiydi, belki yarın Dünya Aziz olacaktı ve o zaman Büyü Dağlarında yenilmez varlıklardan birisi haline gelecekti.

Sefur Yaşam İksiri gerçekten çok az kişi tarafından bilinen yüksek seviyeli bir iksirdi ve ana bileşeni Sefur Otuydu. Sefur Otu insanlar tarafından kullanılmadığı için eczanelerde bulmak imkansıza yakındı. Haliyle Sefur Yaşam iksirinin formülü unutulmuştu.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin