Nicolas ve Bunduz Jimu aynı anda doğruldu, kara bulut tabakasının dağılmasıyla arena tekrar görünür hale gelmişti. Arenanın ortasında, tam çarpışmanın yaşandığı noktada zeminde örümcek ağına benzeyen çatlaklar ve merkezde bir delik vardı.
'Sadece senin mi Büyü Şövalyesi olduğunu sandın?' dedi Bunduz Jimu elini tersiyle ağzından akan kanı silerken ürkütücü görünüyordu.
'Açıkçası evet!' dedi Nicolas saklama ihtiyacı duymadı fakat seyirciler Nicolasın cevabı karşısında şaşırmıştı.
'Hahaha... Cahil çocuk! Büyü Şövalyesi dış dünyada nadir olabilir ama Akademide nadir mi?' dedi bir kişi iğneleyici hatta küçümseyici tonda bağırdı.
Nicolas sesi duymuş olsa bile umursamadı.
'Sen, Maxwill hanesinden misin ?' Bunduz Jimu ilgiyle sordu, bu sorunun cevabını herkes merak ediyordu.
'Hayır, bu sadece bir miras.' dedi Nicolas dürüst bir şekilde. Çoktan Kara Yıldırım Şövalyesinin bir sır olmadığını anlamıştı.
'İlginç, demek bir miras ha! Muhafız Fei Klanından olmadığını söyledin! Bu durumda nasıl kara yıldırımlara sahip olabilirsin ki?' dedi Bunduz Jimu ilgiyle. Nicolas şaşırdı, bunun muhafız klanıyla ne ilgisi olduğunu anlamadı.
'Ne demek istiyorsun? Bunun muhafız klanıyla ne ilgisi var?' dedi Nicolas. Bunduz Jimu şaşkın gözlerle Nicolasa baktı, 'Sen... Sen bilmiyor musun?' dedi Bunduz Jimu.
'Ne söyleyeceksen açık ol!' dedi Nicolas sert bir şekilde.
'HAHAHAHA... SAHİP OLDUĞUN GÜCÜN KAYNAĞINI BİLE BİLMİYORSUN!'
Nicolasın kaşları çatıldı, Bunduz Jimunun onu bilgilendirmek istemediği açıktı.
'Ölümünü arıyorsun!' dedi Nicolas sert bir şekilde, 'Benim Altın Baltalı Şövalye tekniğimi yenemezsin! Kara Yıldırım Şövalyesi olsan bile hala gerçek gücünü anlamamışsın!' dedi Bunduz Jimu, iki altın baltasını kaldırıp önünde çapraz hale getirdi. Nicolas dişlerini sıktı.
'Göreceğiz!' dedi sert bir şekilde.
'GEL!' diye bağırdı Bunduz Jimu, Nicolas kara yıldırım adımlarını kullandığı anda yok oldu. Tekrar ortaya çıktığında Bunduz Jimunun arkasındaydı.
'NE MUAZZAM HIZ!' dedi bir kişi bağırarak.
Nicolas Bunduz Jimunun arkasından kılıcını savurdu fakat Bunduz Jimu hazırlıklıydı, baltalarından birisini hızlıca Nicolasın kısa kılıcına savurdu. Nicolas güçle geriye itildi fakat dişlerini sıkıp daha fazla güç uyguladı.
'HAHAHA! ÖL!' Bunduz Jimu keyifli bir kahkaha attı. Aynı anda muazzam bir güç bedeninde patladı ve başının üstünde devasa boyutlarda iki tane altın balta oluştu. Nicolas baskı altında bir ağız dolusu kan kusarken geriye doğru fırladı.
'3. SEVİYE BALTA NİYETİ!!!' Bunduz Jimu İlan etti.
'Lanet olsun!' Nicolas bir ağız dolusu kan daha kusarken öfkeyle lanetledi . Başını kaldırıp, gökyüzünde duran iki altın baltaya baktı, inanılmaz bir güç üstüne çökmüştü ve bu sadece yeni oluşmuşlar iken yaşanıyordu.
Saldırıya geçtikleri anda Nicolas daha kötü durumda olacaktı.
'O ZAMAN KARŞILIK VERECEĞİM!' Nicolas öfkeyle elini kaldırdı.
'KARA İBLİS YILDIRIM KILICI!' Nicolasın bedenini saran kara yıldırımlar titreşti ve aynı anda gözleri mora dönerken bedeninden mor renkli yıldırımlar çıkmaya başladı. Başının üstünde 10 metre uzunluğunda bir mor renkli yıldırım kılıcı oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasía#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...