177.Bölüm: Şato Birliği Kaptanı ile Düello (3)

5.6K 606 33
                                    

Nicolas kendinden emin ve sakindi. Ani bir saldırı beklemediği için hazırlanma gereği duymamıştı fakat tetikteydi.

'Dileklerim gerçekleşiyor...' gülümseyerek başını salladı. O esnada Bunduz Jimunun görüş alanına girmişti fakat ilk defa yüzünü gördüğü için ona düşmanca bir bakış atmadı. Sadece Nicolası, o kalabalıkta bir kaç adım önde duran birisi olarak gördü. Uzaktan bile Büyük Üstat Alemi Zirvesinde olduğunu görüyordu, Simya Birliği bölümünde çok yaygın bir gelişim düzeyiydi bu sebeple aradığı kişinin o olduğuna inanmadı.

Ani bir hareketle, bir meteor gibi yere çarptı, zeminde ufak bir göçük oluşturdu, toz bulutu etrafa yayıldı ve güçlü patlama sesi herkesi yerinden sıçrattı. 

Bunduz Jimu, izleyenlere bakış atmadan konağa döndü ve bağırdı. 

'NİCOLAS FEİ!!! GEL VE ÖLÜMÜNLE TANIŞ...' dedi. Farkında değildi fakat Nicolas sadece 40 metre veya biraz daha fazla uzağındaydı.

O esnada Nicolas iç çekti, seyircilerin çoğu şaşırmış bir şekilde Nicolasa bakıyordu.'Bu herif çok şanslı...' dedi bir kaç kişi içinden fakat tanımasa bile kötü niyete sahip kişiler her yerde mevcuttu.

'BUNDUZ JİMU!!!' bir kişi hemen ileri atıldı ve bağırdı. Nicolas ona baktığında, tanıdık bir yüz gördü yakışıklı sarı cübbeli bir simyacıydı. Nicolas ile Simya Birliği binasında problem yaşayan kişilerden birisiydi. Nicolas birlik bölgesindne atılmasını istemiş olsa bile, aslında böyle bir yetkisi yoktu haliyle geri dönmesi zor olmamıştı.

Bunduz Jimu kaşlarını çatıp, soğuk gözlerle genç adama baktı.

'Sen! Nicolas Fei misin ?' dedi sert bir şekilde. Öldürme niyeti anlaşılıyordu lakin genç simyacı hemen karşı çıktı.

'Hayır Kıdemli öğrenci kardeşim... Seni rahatsız etmeye cesaret eden o böcek tam şurada! ' dedi. Simya Birliği içinde bütünlüğe sahip olmasa da bir simyacının, başka bir simyacıyı böyle açık açık ölüme göndermesi bir çok kişiyi rahatsız etmişti.

Bir anda kötü bakışlar sarı cübbeli simyacıya dönmüştü. Aynı şekilde Bunduz Jimunun bakışları da küçümsemeyle doluydu. Nicolas bile sinirlenmişti, tespit edilmeyi umursamıyordu. Zaten o söylemese, kendisi öne çıkacaktı fakat aynı birliğe mensup başka bir simyacının bu şekilde aşağılık olması onu derinden rahatsız etmişti yine de anlamsız bulmadı. Simyacı olsa bile hala yetiştirici idi ve yetiştiriciler için kin tutmak günlük bir işti.

Bunduz Jimu sert bakışlarını Nicolasa çevirdiğinde, sarı cübbeli yakışıklı genç sırıttı.

Nicolas iç çekti ve Bunduz Jimu ya baktı. 

'O sensin!' dedi Bunduz Jimu sert bir şekilde. 

'Konuşmaya gelmiş olamazsın değil mi?' Nicolas alaycı bir şekilde sordu.

'Cesursun!' dedi Bunduz Jimu ve sert tonda devam etti. 'En az bir aptal kadar hemde!'

'Hahahaha... İlk defa duymuyorum.' dedi Nicolas rahat tavırlarıyla dikkat çekmişti. 

'Bugün burada öleceksin Nicolas Fei ama önce sormama izin ver...' dedi kaşları daha da çatıldı ve yumruklarını sıkarak söyledi. 'Muhafız Klanının üyesi misin ?' dedi. Fei soy adı dikkat çekiciydi fakat Nicolasın gerçekte Fei Klanının bir üyesi olduğunu düşünmedi zira öyle olsa diğer klan üyeleri ile birlikte olmalıydı. Simya Birliği bölgesinde ne işi olacaktı ki? 

Nicolas bir defa daha alaycı tonda söyledi. 'Öyleysem beni öldürmekten vaz mı geçeceksin ?'

Herkes bu sorunun cevabını beklemişti. Nicolas Muhafız Klanının üyesiyse Bunduz Jimu onu öldürmeye cesaret edebilir mi?

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin