93.Bölüm: Kuzgun Kasabasını Kuşatmak (2)

7.2K 615 13
                                    


Gece yarısına doğru Kuzgun Ordusu kamp kurmuştu fakat kamp için hazırlıklı değillerdi bu sebeple çadırlar veya yemek kazanları yoktu fakat ihtiyaçta yoktu. Nicolasın sağladığı besin ve zindelik hapları sayesinde uykuya veya yemeğe ihtiyaçları yoktu. Binden fazla kamp ateşi yakılmış ve 10 kişilik timler çavuşlarıyla birlikte ateş başında sohbet ediyor ve bu gün yaşadıkları tecrübeleri paylaşıyorlardı.

Çoğu heyecanlıydı, ilk defa birilerini öldürmüşlerdi ve bu onlar için yeni olsa bile çok az kişi vicdan azabı hissediyordu. Çoğu ise halinden memnundu, bir asker olarak tamamlanmış gibilerdi, en azından artık düşmanları öldürürken tereddüt etmeyeceklerdi. Haydutlar onlar için kolay avdı, çoğu güçlüydü ve hepsi özel ekim yöntemleri yada teknikler kullanıyordu.

 Bu sebeple haydutları öldürmek istediklerinde öldürmeleri kolay olmuştu. Bu savaş cesaretlerini yükseltmiş ve hareket kabiliyetlerini artırmıştı. Yine de hala 2.000 yaralı vardı fakat Besin Hapları çok etkiliydi, ağır yaraları olanlar bile hapı kullandıktan bir kaç saat sonra yaralarından kurtulmuştu. Yaraları çok fazla saldırgan Aziz Enerjisi içermediği için besin hapları maksimum etki ortaya çıkartıyordu.

Kamp alanında ki gülüşmelere, kahkahalara rağmen Nicolas subayları ile toplantı halindeydi. Kaptanlar Nicolası saygıyla dinlerken Nicolas daha önceki hayatında Kuzgun Kasabasının aklında kalan hatlarını bir harita üstüne dökmüş ve bazı renkli taşlar kullanarak planı açıklıyordu. Nicolas elinde ki uzun sopayı harita üstünde gezdirip, bazı taşları haritanın ortasında ki siyah kasabaya itiyordu.

Harita çok detaylı olmasa bile, zaten bir haritaya sahip olmaları bile iyiydi.

'Kuzgun kasabası tepe üstüne kurulu, üç tarafı uçurumlarla çevrili korunaklı bir kaledir. Tek girişi, tek çıkışı ve tek kaçış noktası vardır. Doğal savunma gücü yüksek ayrıda kasabaya ulaşmak için belli bir eğimi çıkmak gerekir.

Bu eğim sebebiyle kuşatma kuleleri taşımak imkansız aynı şekilde 4. sınıf koç başlarını da taşımak mümkün değil. Askerler kuşatma eğitimi almış olsa bile, bu kuşatma yıpratma üzerine kurulu olacak yani düşmanı dışarı çekeceğiz.

Fakat sadece bu kadarını umamayız, ikmal hattını kestikten sonra kasaba aç kalacak ve Kuzgun Kasabası para ile dönen bir kasabadır. Gıdaya sahip olanlar, kuşatmayı umursamayıp, faiş fiyatlardan gıda satmaya başlayacak hatta kuşatmayla birlikte stokçuluk başlayacak.

Bu bizim için iyi bu şekilde kasabada ki herkes iyi beslenemeyecek. Diğer yandan sadece buna bel bağlayamayız. Kasabada çocuklardan yaşlılara kadar en alttan en üste kim varsa huzur içinde olmasını istemiyorum.

Bu sebeple Kailep sen karargaha yanına 100 asker alıp hemen dönecek ve antrenman sağasında ki talim davullarını Kuzgun kasabasına getireceksin. ' Nicolas sakin bir şekilde söyledi.

Talim Davulları her ordu antremanında kullanılan davulardı. Genellikle toplu olarak yapılan antrenmanlar da düzenin değiştirilmesini haber veren bir kaç farklı sesin kombinasyonuyla çalınırdı ve askerler bu sese alıştırılırdı. Savaş alanlarına sık sık talim davulları getirilirdi. Her birisi 4 metreden daha büyük olmakla birlikte, büyülü yaratık derisinden yapılmıştı. Vuran kişiye göre ürettiği ses güçlü olurdu.

İkinci kullanımı ise davulun dayanıklılığıydı, davulun üstüne gerilen deri o kadar dayanıklı olurdu ki, talim kılıçlarıyla askerlerin elit olanları bu davullara bütün gücüyle saldırır ve belirli bir tonda ses çıkartmaya çalışırdı.

Ses ne kadar yüksekse, güçleri o kadar fazla anlamına gelirdi ve bu orduda kendini ön plana çıkartmanın bir yoluydu.

Üçüncü olarak ise Talim Davulları ordunun cesaretlendirilmesi ve hareket veya saldırı ritminin artırılmasında veya yavaşlatılmasında kullanılırdı. Ritmik hızlı vuruşlar veya yavaş vuruşlar aynı zamanda ordunun hareket hızını artırır veya düşürürdü. Bununla birlikte, cesaretlendirici ritimler özellikle güçlü vuruşlar ile askerler cesaretlendirilirdi. 

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin