55.Bölüm: Ivan'nın Geçmişi

6.2K 635 10
                                    

Nicolas kabalı eğitim odasından çıktı. Odaya gireli neredeyse 1 ay olmuştu ve çıktığında bam başka birisi haline gelmişti. Yeşil gözlerinin derinliklerinde mor ve siyah renkli noktalar vardı. Bedeninden yayılan Asil aura daha da yükselmişti ve son derece güçlü görünüyordu. Bununla birlikte ardı ardına kırdığı aşamalar sayesinde bedeni tamamen arındırılmıştı. Geçmişte yakışıklıydı fakat şimdi yüzü kusursuz hale gelmişti, siyah noktalar, bir kaç ufak sivilce, geçmişten kalma ufak yara izleri de dahil görünen veya görünmeyen bütün kusurlar öylece yok olmuştu.

Kahve rengi saçları daha canlıydı ve her bir saç teli şüphesiz çok daha dayanıklıydı. Bütün vücudu altın orana uygun bir şekilde düzenlenmiş gibiydi. Kaslı bir yapısı yoktu fakat içeride fiziği olağan üstü derecede düzgündü. Ona bakan herhangi bir usta, dövüş sanatlarını uygulamak için son derece yetenekli olduğunu anında anlardı. Alvaro Nicolasa bir perhiz ve antrenman programı verdiğinde, Nicolasın gelişimini hafife almıştı.

Şuan yeterince güçlüydü. Eğitim odasından çıktıktan sonra Nicolas üst kata çıktı, kapıda bekleyen bir hizmetli Nicolası görünce hafif eğilerek.

'Efendim...' diye selam verdi. Nicolas 40 yaşlarında ki kadına baktı, 'Paralı Askerlerin kaptanını çağırın.' dedi sakin bir şekilde.

'Emredersiniz efendim. Sizin için bitki çayı hazırladık.' dedi hizmetli.

'Teşekkürler Tasha' dedi Nicolas, bu eski Aristokratın baş hizmetkarıydı ve şimdi Nicolasa yardım ediyordu. Akıllı bir kadındı, Nicolas fazla tanımıyordu fakat İvan Tasha yı övmüştü.

Nicolas oturma odasına geçti bir süre sonra Tasha yanında 1 metre 80 santim boylarında yapılı bir adamla odaya girdi. Adamın bakışlarında kibir vardı, Aziz Alemi Zirvesindeydi. Nicolas gibi zengin ailelerde yetişmeyen kişiler için zaten bu seviyede olmak yeterince iyi sayılırdı. Sonuçta her şey para ile ilgiliydi.

'Beni istemişsin Patron.' dedi adam. Paralı Askerler için iş verenler patrondu ve onlara bu şekilde hitap ederlerdi.

'Evet. İsmin...Keanu değil mi ?' dedi Nicolas tereddütle söyledi. 

Paralı Asker başını salladı ve 'Evet.' dedi.

Nicolas hızlıca konuya girdi.

'Senden bir kaç şey öğrenmek istiyorum. Bana Kuzgun Kasabasından biraz bahset, kimler güçlüdür. Kimler hangi işleri yönetir gibi.' dedi Nicolas. Keanu'nun kaşları kalktı, 

'Bu konu bizim anlaşmamızda yok.' dedi Keanu hızlıca. Nicolas depolama yüzüğünden bir yığın gümüş çıkartıp masaya koydu.

'O zaman bir anlaşma yaparız. Burada 200 gümüş var, eğer cevap verirsen bir kısmını veya tamamını alabilirisin.' dedi Keanu. 2 Aylık iç için 10 kişilik paralı asker takımı sadece 4 altın alıyordu. Eğer bir kaç soruya cevap verip 200 gümüş yani 2 altın alacaksa bunu düşünmeye gerek yoktu.

'Anlaştık Patron.' dedi Keanu. 

'İyi...' dedi Nicolas ardından Tasha ya baktı. 'Takım Kaptanı Keanu ya soğuk bir bira getir.' dedi. Tasha başını sallayarak onayladı ve gitti. Nicolas bitki çayından içmeye devam ediyordu.

Tasha bir süre sonra soğuk bira dolu olan büyük kupayla geldi, yanında büyük bir çömlek vardı ve çömleğin soğuk olduğu üstünde ki nemden anlaşılıyordu.

Keanu birayı ve testiyi görünce gülümsemesine engel olamadı. Soğuk Bira barlarda 10 Bronza satılıyordu. Bir Paralı asker için çok miktar değildi ama azda sayılmazdı. Tasha ise rahat 3 veya 4 gümüş edecek kadar bira getirmişti. Keanu bildiği her şeyi anlatmaya karar verdi.

Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin