Nicolas 45 dakika boyunca temizlendi, yapışkan siyah pisliği bedeninden atmak kolay olmamıştı fakat siyah pislik çıktıkça teninin renginde ki değişimi fark etmişti. Eskiden beyaz olan rengi şimdi bronz renge yakındı ve sudan yansıyan gözlerinin rengi eskisine kıyasla çok daha derinliğe sahipti ve güç doluydu. Yüzünde bile ufak değişimler olmuştu fakat asıl değişim zihnindeydi. Aklı adeta vanası sonuna kadar açılmış su borusu gibiydi. Hatırlamakta zorlandığı anılar bile ortaya çıkmıştı. Bunun dışında bütün bedeni baştan aşağıya yenilenmişti.
Kasları belirginleşmişti lakin abartılı değildi. Daha çok vücudu eskisine kıyasla daha çok bir dövüşçüye benziyordu. İlik temizliği bedenin gelişimine önemli bir yardım sağlıyordu. Aziz Enerjisi emen ve Aziz Alemlerde zirveye çıkmaya çalışan birisi mutlaka bedende ki kirleri atmalıydı ve büyük güçlerin bu konuda bariz avantajları vardı.
Nicolas küçük yaştan itibaren klanın desteğiyle dokularını, kaslarını, kemiklerini ve etini kirlerden arındırmıştı fakat ilik en zor ikinci arıtmaya sahip bölgeydi. Bütün bedeni sarıyordu ve son derece acı vericiydi bununla birlikte gelişimcilerin en çok zorlandığı bölgeydi.
Bunun da üstünde İç Organları temizlemek vardı. Bütün beden tamamen kirlerden arındıktan sonra Aziz Enerjiyi atmosferden çekmek ve bedene işlemek çok daha kolay hele geliyordu.
Aziz Alemleri şu şekildeydi.
Aziz
Büyük Aziz.
Üstat
Büyük Üstat
Dünya Aziz
Cennet Aziz
Aziz Kral
Aziz İmparator
Aziz Tanrı
Her alem başlangıç, orta ve zirve diye üç parçaya ayrılıyordu. Bir Aziz Aleminde ki kişinin Şövalye Unvanına sahip olması bir kural gibiydi. Bu hem geliştiricilere verilen saygıydı hemde onların yükselişini simgeliyordu lakin devam eden unvanlar sadece başarılarla elde edilebilirdi.
Aziz Enerjisi kullanan kişiler normal insanlardan çok daha güçlü olurdu bununla birlikte Aziz Enerjisi kullanmanın iki farklı yolu vardı. Bunlardan ilki Aziz Enerjisi ile bedeni ve ruhu güçlendirerek dövüş sanatlarına yönelmek ve güçlü bir dövüşçü olmaktı. Bu son derece yaygındı zira ikinci yol isteyen herkes tarafından uygulanamazdı.
İkinci yol ise Aziz Enerjisi geliştiren kişinin ruhunu geliştirmekti fakat bunun için ruhun bir niteliğe sahip olması gerekiyordu ve bu tek başına yeterli değildi. Aynı zamanda Aziz Enerjiyi iyi kontrol etmek şartı mevcuttu. Ancak bu şartları sağlayan kişiler Büyücü olarak adlandırıla bilirdi.
Kıtanın her yerinde her türden büyücü vardı, en yaygın görülen elbette element büyücüleriydi fakat her element eşit seviyede değildi. Örneğin Nicolasın annesi Akira bir su büyücüsüydü ruh özünün son derece güçlü olması sayesinde Mor renkli buz büyüleri kullanabiliyordu. Mor renkli buz büyüleri aynı zamanda en üst sınıf buz büyüleri sayılıyordu.
Büyük Teyzesi Leila ise Ateş Elementine sahipti ve Mor Renkli ateşleri kullanabiliyordu. Bu da efsanevi Altın renkli ateş elementinden sonra en yüksek sınıftı.
Sıradan kırmızı renkli alevler düşük seviyedeyken Mavi renkli alevler orta seviyeli görülüyordu.
Elementlerin dışında ise çeşitli olağan dışı öz nitelikler mevcuttu. Bunlar toprak niteliğine sahip fakat metali kontrol edenler yada Aziz Enerjisini kullanarak sayısız silahı aynı anda kontrol edenler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimi Kendim Yazarım! (1.Kitap-Geçmişin Pişmanlığı)
Fantasía#1 Fantastik 'Herkes zirveye tırmanırken ben zirveden düştüm. Herkes çalışırken ben sadece eğlendim. Herkes ter dökerken, ben sadece güldüm. Şimdi, orduda sıradan bir kaptan oldum. Hayat bana acımasız davranmadı, kaderimi kendim yazdım! Bir defa dah...