«Не замикатися у собі», – єдине про що я думала, сидячі посеред кімнати. На столі лежить недопита пляшка шампанського: фаворит мого «щасливого» дня. Старший Девіс думав, що відкрию його на випускний, але я сказала, що не вважаю закінчення навчання чимось вишуканим, тоді він вирішив, що я прикрашу цією пляшечкою весільний стіл і я навіть погодилися. Я почала щосили реготати з такого збігу обставин, поки мене не відволік мобільний. Містер Джонс вирішив ще раз нагадати мені, що мене кинули. Я збиваю і мені подобається, що з першого разу йому зрозуміле моє небажання з ним говорити. Далі приходить смс від зрадника: «Емі, пробач мені, я такий дурень. Люблю тебе». Я одразу видаляю і йду у душ.
Тепла вода ллється на шкіру, омиваючи рани вчорашнього дня. Перед очима миготять спогади і всередині все стискає. Ми познайомилися у кафе, коли я чекала подругу, яка так і не пришла. Я не перший раз ловила його погляд, та підійти до мене він наважився через півгодини моєї самотності. Мет Талон, блакитноокий блондин з блискучою голлівудською посмішкою, звернув увагу на мене: невиразну дівчинку з мішечками недосипу, блідною шкірою та розгубленим поглядом, хіба це не диво? Ми поспілкувалися місяць, перш ніж ми почали зустрічатися. Тоді у тирі, я не влучила в жодну ціль і це мене, не на жарт, розізлило. Та Мет вирішив мене підбадьорити і солодко промовив: «Не хвилюйся, в моє серце ти влучила з першого разу», а потім поцілував. Так, містер Талан був ще той романтик: побачення у ресторанах, милі подарунки, римовані привітання... Я була впевнена, що так виглядає любов, яка буде тривати все життя. Але тепер все це втратило сенс. Мет – просто хлопець, який обрав не мене. Цікаво, в який момент наша любов зазнала фіаско? Відчувши холодну воду, я вертаюся у реальність та вимикаю кран.
Я мала на меті прибрати розкидані речі, та всі ці фото з нашими щасливими обличчями кардинально змінили хід думок. Декілька різких рухів і яскраві світлини були на підлозі, але я не зупинилася, поки не зірвала останню фотографію. На черзі був плюшевий ведмідь, якого Мет подарував мені на день закоханих. На мить мені стало шкода цю іграшку, але пригадавши вчорашній вечір я кинула його в сміттєвий пакет. Далі, вже без докори сумління, в пакет полетіли гербарії квітів, листівки, записки, сувеніри навіть футболка, яку він купив мені. Я зупинилася та стала дивитися на ці гидотні малюнки на шпалерах. «Настав час зробити ремонт», – чітко пролунало в моїй голові, після чого я почала зривати шпалери: безжально люто. Тепер кімната нагадувала відображення мого внутрішнього стану: обідрані стіни і повний безлад на підлозі.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Той самий момент
RomanceЕмілія - дівчина, яка прагне ідеалу у всьому. Вона схиблена на порядку у своїй шафі, кімнаті, у стосунках та голові. Але чи завжди це прагнення робить людину щасливою? Її ідеальний світ повільно руйнується, коли коханий веде себе вкрай дивно, а ї...