Емі знадобилося кілька днів аби повністю одужати після текільної інтоксикації. Ще кілька днів аби помиритися зі своєю подругою та ще декілька аби остаточно розсваритися з мамою. Я не знайомий з цією жінкою, але вже зрозумів, що вона дуже вперта і в захваті від колишнього моєї дівчини. Спочатку мене це не зачіпало, але чим більше я бачив як страждає Емі від його витівок, тим більше я прагнув познайомитися з ним особисто. Емілія обмовилася, що цей кретин живе неподалік її будинку, отже через пару днів мені дістали його адресу. Я не хотів зриватися зараз та їхати бозна-куди заради "знайомства", але я точно знав, що нагода не за горами.
Кілька днів наші робочі зміни не давали нам змоги зустрітися, тож я мав багато часу аби придумати побачення, яке відволіче нас обох від неприємних думок. Я непомітно слідкував за батьком, двічі ми з Норою запрошували його на вечерю і вдавали щасливих закоханих. Вона відігравала на всі сто, Томас мав би купитися на цю виставу, але сумніви не залишали мене у спокої ні на хвилину. Все занадто легко. Я маю дівчину поруч з якою забуваю як дихати, Нора радо прикриває мій зад, я заробляю кошти на послуги адвоката, який вишукує компромат, Ітан давно не мозолив мені очі... І наче нема підстав перейматися, та кожну ніч я аналізую прожитий день і думаю, чи ніде не схибив. Адже маленька помилка коштуватиме великих страждань. Чим більше я провожу часу з Емі, тим більше я боюся втратити її. Вона немов казковий еліксир, який заповнює всі темні дірки всередині. Я хочу бути поруч, хочу пізнати всі її недосконалості і переконати, що нічого бездоганнішого не існує. Мій план має спрацювати. Будь ласка, нехай він спрацює.
Я загрузив багажник принадами для пікніка, залучився підмогою Алана та приготував неймовірно сирну піцу та скупив всі можливі солодощі. Всю дорогу я слухав про пацієнтів Емі з роботи і насолоджувався звучанням її голосу: таким плавним та спокійним. На ній була коричнева кепка, светр з дивним написом і світлі джинси. Весь салон полонив запах її нового полуничного шампуню і пісні мною ненависного Еда Ширана. Я навіть підспівував разом з нею. Настільки мені ця дівчина не байдужа.
Ми прибули до затишного лісу за містом, було вітряно, тож прийняли рішення облаштувати багажник і розміститися там. Перед нами були величні дерева, крізь листву яких продиралося обіднє сонце. Я відкрив піцу і відірвав шматок тіста, чекаючи поки те саме зробить вона.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Той самий момент
RomanceЕмілія - дівчина, яка прагне ідеалу у всьому. Вона схиблена на порядку у своїй шафі, кімнаті, у стосунках та голові. Але чи завжди це прагнення робить людину щасливою? Її ідеальний світ повільно руйнується, коли коханий веде себе вкрай дивно, а ї...