Глава 69

27 5 0
                                    

Вона була у відриві. Я не міг не дивитися на неї. Емі полонила весь простір. Її тіло пропускало вібрації пісні "Do I wanna now" у виконанні Artic Monkeys, яка була одна з її улюблених пісень і це важко було не помітити. Її стегна повільно гойдалися зі сторони в сторону, руками вона гралася зі своїм волоссям. Ця сукня краще, що я бачив на ній за весь час (не враховуючи медичну форму – в ній вона була теж сексі). Вона облягала її контури, а позаду була легка стяжка, яка підкреслювала і без того привабливі, стиглі сідниці, в які я прагнув впитися спочатку пальцями, а потім зубами. О, я неодмінно зроблю це.

Вона не була схожа на ту Емі, яку я колись зустрів. Ця дівчина насолоджувалася собою, вона не була обтяжена жодними проблема, господи, здається, що вона геть не знає, що це таке "проблема". Якщо вона намагалася забутися то їй неодмінно вдалося. Вона була центром цього маленького всесвіту. Я спустошив чарку та пішов до своєї дівчини. "Crawlin' back to you", – лунає голос соліста. Її руки обвили мою шиї, а обійняв її за талію і поцілував її вишневі вуста – спочатку жадібно, а тоді повільно. "Ever thought of calling when you've had a few?" Наші язики ласували одне одним, її пальці блукали в моїй голові. "Maybe I'm too busy being yours to fall for somebody new". Я так хотів її. Зараз. Вже. "Do I wanna know?". Я повільно спускався до подолу, а тоді піднімався до її стегна. "If this feeling flows both ways".

– Ходімо звідси, – засапавшись, шепнула вона те, що я так хотів почути.

Ми піднімалися на другий поверх, часто перериваючи ходу на цілунок. Вона була солодка, як мед. Я не міг не думати про її смак знизу. Ми штовхали всіх, хто перешкоджав скаженому руху. Я бачив перед собою лише її, більше нікого. Прочинивши двері, ми увірвалися в мою кімнату, я скористався замком і повністю сконцентрувався на ній. Її диханні. Голосі. Бажаннях. Рухах. Та дурна музика і досі грала в моїй голові і я тихо почав наспівувати куплет їй на вухо:

– Have you got color in your cheeks? – Я розв'язав бретелі на її плечах. – Do you ever get that feelin' that you can't shift the tide, – тоді спустився додолу і підняв сукню доверху, звільняючи її прекрасне тіло.

Вона усміхнулася найсексуальнішою посмішкою і продовжила наспівувати, поки я пестив її груди, перериваючись на стогін. Вона вміє досягати свого – тепер, це і я моя улюблена пісня. Я взявся за колготки, спустився до рівня її талії та зупинився, дивлячись на дивний пакунок, що схований за резинкою.

– Емі? – вона незадоволено мугикає. – Це в тебе презерватив під колготками?

– Так! – З її вуст зірвався сміх. Я підняв очі, аби задовольнитися цим видовищем, а тоді дістав його. – Мія засунула його туди.

Той самий моментМесто, где живут истории. Откройте их для себя