Дідько, яка ж вона гаряча! Ми увірвалися в машину і почали прощатися з одежею. До біса її курточку, до біса м'який светр вишневого відтінку. Ми були в кінці парковки, в малоосвіченому сегменті. Зазвичай, тут ніхто не хоче паркуватися, але, о Господи! Який я радий, що припаркувався саме тут! Вона була зверху і не переставала цілувати мене, ми перервалися для того, щоб стягнути з мене кофту та футболку. І ось вона дивиться на моє тіло своїм палаючим поглядом. Її ніжні пальці легкими рухами малюють доріжки на животі, грудях, шиї. Вона обводить контури тату, відтягуючи момент насолоди. Я торкаюся її грудей, обводячи краї мережевого бюста. За мить я розстібаю його на спині і стягую його з неї, оголюючи наповнені перса. Вона кусає мою мочку вуха і я не в змозі стримати стогін. Я притискаю її до себе, вона вигинається назустріч моєму тіло. Як же я її хочу – все по окремості і разом одночасно. Вона пахне квітами та солодкою ватою, її вуста смакуються м'ятними цукерками, які вона смоктала на всіх атракціонах. Її шкіра гладка як шовк, дотики ніжні, мов лопотіння крил метелика і разом із тим, вона наче тигриця, запускає свої кігті мені під шкіру, грається зі мною, дражниться.
– Дідько, Ем, – ричу я, коли вона кусає мене за шию, так само як кусав її я. – Що ти зі мною робиш?
– Рівно те саме, що і ти зі мною, – хрипло шепоче вона на вухо і це найсексуальніше, що я коли-небудь чув!
Я звик брати що мені потрібно – швидко, іноді різко, без слів та емоцій. Та з нею мені хотілося говорити щось ніжне, як в тих книжках, які вона так любить, хотілося віддати їй всю владу над собою та плисти по течії її бажання.
Я розстібнув її джинси та почав стягувати їх донизу (зміг лише до гомілок). Довелося знову перервати бурю між нами, аби зняти весь одяг, що лишився між нами. Тоді вже ми помінялися місцями і тепер, зверху був я. Вона була вся голенька і хотів просто насолодитися її тілом, її бездоганними вигинами. Спустившись донизу, я цілунками проклав доріжку з нижньої кісточки до самого верху стегна, вона ковзала по сидінню, наче змія, ще більше збуджуючи мене, я підняв очі, аби зловити її погляд і повільно поцілував в її саме чутливе місце. І тоді з вуст зірвався солодкий стогін, від якого все моє тіло пронизав електричний струм. Її пальці ринули в моє волосся і за тим я почув таке бажане:
– Адаме, будь ласка...
Я піднявся вверх, так, щоб бачити її блакитні, мов хвилі прибою, очі.
– Ти просиш мене? – Прохрипів я і поцілував її вуста. – Про що. – Цілую шию. – Ти. – Цілую вушко. – Мене. – Кусаю ключицю і повертаюся до губ. – Просиш?
Із заплющеними очима вона вигнулася дугою, коли я пальцями торкнувся її поміж ніг.
– Будь ласка, – прохрипіла вона, – зроби це, я більше не можу терпіти...
Чиїсь фари злегка засліпили мене, та злегка освітили лице Емі. Її щічки вмить стали червоними. Я не втримав самовдоволено смішку.
– Ти смієшся з мене? – грубіше спитала вона.
– Твій рум'янець, – пояснюю я, повиснувши над нею, тримаючи своє тіло на ліктях, – чи знаєш ти, як я обожнюю це?
На її обличчі вмить засяяла посмішка. Вона повільно похитала головою, кидаючи мені виклик. Я мав дістатися бардачку і дістати презерватив. Щойно я зробив це, я швидко одягнув його і легко увійшов в неї, почувши охкання. Я стискав її стегна і входив ще глибше. Вона жадала цього. Вона просила. Я просто робив те, що хотіла вона і насолоджувався, догоджаючи їй.
– Адаме, – хрипіла вона, поки я продовжував входити і виходити, – момент коли ти увірвався в моє життя і перевернув його догори ногами, – її руки охопили моє обличчя, і дивлячись мені у очі, продовжила: – кращий момент в моєму житті.
Кутики мого рот піднялися, я відчував як напруження всередині наростало. Я впився в її вуста, жагуче стиснув її м'які сідниці і зробив ще кілька глибоких поштовхів і тоді учув, як її тіло розслабляється, а її уст зірвався гучний стогін чистого кайфу. Я прослідував за нею крізь темряву у місце сповнене насолоди. Моє тіло вкрилося липким потом і мурашками. Знесилено воно повалилося на неї. Ми важко дихали і не рухалися. Емі лагідно поцілувала мене в плече. Цей полум'яний дотик її губ залишиться там надовго. Я повернув голову до її обличчя, її пальці змахнули волосся з мого лобу, а потім вуста нагородили мене посмішкою. Споглядаючи її таку ніжну і лагідну, в голові виникла одна єдина думка, яку я і озвучив:
– Всі моменти, що пов'язані із тобою, Емі, – мої улюблені.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Той самий момент
Любовные романыЕмілія - дівчина, яка прагне ідеалу у всьому. Вона схиблена на порядку у своїй шафі, кімнаті, у стосунках та голові. Але чи завжди це прагнення робить людину щасливою? Її ідеальний світ повільно руйнується, коли коханий веде себе вкрай дивно, а ї...