Заплющуючи очі, я бачу її обличчя. Розплющую очі, беру телефон, пишу смс, стираю, кладу телефон на місце, дивлюся у стелю. Щоб я не написав – нічого не виправдає мене. Перші кілька годин після сварки я, дійсно, винив у всьому її – вона мала попередити мене і не зробила цього. Але потім злість згасала і всередині палав страшенний сором. Я зірвався. Знову. І в цьому лише моя вина.
Кілька днів минуло після візиту в офіс батька і я досі шукаю вихід з клітки, в яку загнав себе сам. В нього є все, в той час як я не маю нічого. Можливо, єдине вірне рішення – зробити те, що він хоче і зникнути з життя Емі назавжди. Якщо не знайду лазівки.
– Просинайся, красуня! – В кімнату вривається гучний настирний голос Алана. Він радо запросив мене пожити деякий час у нього, адже їхати в квартиру до Нори бажання немає. – Майже дванадцята, годі бути заручником ліжка.
– Чому ні? – буркаю я і з головою накриваюсь ковдрою. Лан стояв на місці, а я хотів спокою. – Я у нормі, залиш мене.
– Адам, я дав тобі достатньо часу оговтатись від "душевної" розмови з клятим Томасом. Тепер, потрібно діяти, вона чекає на тебе, а ти валяєшся, як шмат лайна на дорозі.
– Я не потрібен їй, – злісно заперечую я.
– Облиш, брате, невже ти сліпий? Мені вистачило одного вечора, аби побачити між вами міцний хімічний зв'язок. Вона потрібна тобі, а ти їй. Зроби бодай щось заради неї, – настоює Брук і гучно замикає двері, лишаючи мене на розтерзання думок.
Втратити її – втратити себе. Знову. Я безкінечно переконую себе, що зможу пережити це, але кожен раз, коли згадую легку посмішку, сором'язливий рум'янець і, до біса, блакитні очі – божеволію від думки, що більше ніколи не побачу її, не почую голосу і не відчую її теплого дотику. Я занадто глибоко поринув у море, доторкнувся до самого дна, полюбив кожен корал і камінець, тож як тепер повернутися до суші?
Я встав і почав ходити зі сторони в сторони, заклавши руки за голову. В договорі дві ключові персони, які мають відіграти свою роль: я і Нора Стівенс. Якщо я не можу вплинути на Томаса, то можу спробувати поговорити з Норою. Отже, Стівенс – мій шанс на перемогу. Мізерний, майже неможливий, але шанс!
Стукати у двері власної квартири було дуже дивно, але я вже так давно тут не був, що боявся налякати дівчину. Через кілька секунд двері відчинилися, на мить мені здалося, що я побачу Емі, яка нагородить мене розлюченим поглядом, але це всього-на- всього була Нора.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Той самий момент
RomanceЕмілія - дівчина, яка прагне ідеалу у всьому. Вона схиблена на порядку у своїй шафі, кімнаті, у стосунках та голові. Але чи завжди це прагнення робить людину щасливою? Її ідеальний світ повільно руйнується, коли коханий веде себе вкрай дивно, а ї...