Глава 43

41 6 0
                                    

Ще кілька днів поспіль я марила поцілунком сяючого хлопця, дурнувато посміхаючись при згадці. Я написала кілька смс Каю з вибаченнями – він не відповідав. Ной переконував мене, що йому просто потрібен час, аби усвідомити мої дії і їх пояснення. Та насправді, всередині, я відчувала байдужість до образи свого друга, адже у той вечір він образив мене не менше. Отже, я поринула в роботу і в наше спілкування з Адамом. Він багато працював і бувало, що за день ми обмінювалися лише кількома смс, але і цього було достатньо. Ми напрочуд розуміли одне одного і обмінювалися кумедними фото, які робили під час роботи вдома чи на вулиці. В нас навіть з'явилася своєрідна гра "Хто виглядає більш втомленим", в якій Джонс майже завжди перемагав. Йому доводилося працювати допізна, а зранку виходити на нову зміну, тож прокидаючись, я тягнулась до телефону, щоб скоріше побачити його чудові світлини з овочами, які він старанно чистив, перевернутими підносами на підлозі, вимащену вщент формою під кінець змін. І його змучене, але таке прекрасне обличчя.

Сьогодні запланована зустріч з Джесі. Вона до останнього не казала куди ми підемо, щоб зробити сюрприз. Сюрприз від цієї шаленої дівчини може бути не менш шаленим. І за годину до вечірньої прогулянки вона надіслала мені геолокацію місця, де буде мене чекати. Це був каток. Я скривилась, адже ніколи раніше не каталася на ковзанах і взагалі ідея ковзати по льоду гострими лезами мене ніяк не приваблювала! Я рішуче набираю її номер:

– Надіюсь ти не хочеш скасувати наш вечір, – одразу каже вона, піднявши слухавку.

– Може краще піти в кафе чи кіно? Джесі, я не хочу зламати собі щось і повір...

– Ти така нудна, Девіс. Тобі точно скоро двадцять років? Бо поводишся наче сорокарічна жінка! – Кепкує вона.

– Ти занадто нестерпна!

– Знаю, тож чекаю тебе через сорок хвилин на місці, а поки викличу швидку для тебе, вона буде на чеку задля твого спокою!

Я злісно кинула телефон на ліжко. Вона занадто молода і енергійна. Своїм запалом навіть Джин поступається їй.

Надягнувши максиимально комфрортний одяг я взяла сумку та викликала таксі.

Біля торговівельного центру мене чекала блондинка, виглядаючи мене. Я вийшла з машини і вона накинулася на мене з радісними обіймами:

Той самий моментМесто, где живут истории. Откройте их для себя