Karaca Azer'e hiçbir şey olmamasi umuduyla gözlerini actı.Koşarak adama sarıldı. Elleriyle vucuduna dokunuyordu yaralanip yaralanmadıgini anlamak için.
"İyi misin, yaralandın mı "
"İyiyim güzelim, merak etme "
Azer Karaca'nın gözyaslarından yuzüne yapışmış saçlarını kulağınin arkasına attı .Karaca'nın boynundaki el izlerini farkettiğinde çok sinirlendi."Karaca kim o adam bana söyle ki sana yardım edebileyim"
"O o benim abim "
"Abin mi "
Azer bi abinin kardesine nasil zarar verebilecegini düsündükce daha da sinirlendi"Seni bu hale abin mi soktu yani neden "
"Çünkü onun işini mahvettim çünkü benden nefret ediyo bütün ailemden hatta " diye bağırdı Karaca kosarak onu verilen misafir odasına çıktı. Kapiyı kapatip yere çökerek daha siddetli bir sekilde aglamaya basladi.
Azer Yılmaz'la Ayşe'ye dönüp sarıldı.Yilmaz'dan her şeyi anlatmasinı isteyip dikkatlice onu dinleme başladı."Şimdi abim bu adamın adı Akın.İşte Karaca'nın abisiymis.Ondan ailesinden nefret ediyomus baya. Abim biz oturuken disardan silah sesleri geldi ben de hemen bizimkilerle bir olup catismaya girdim . Bu gelen heriflerden biri Ayse'yi rehin alinca ben de teslim olmak zorunda kaldim. Sonra bu Akin denen herif Karaca diye bagirmaya basladi.Yukari cikip odalara bakti.Baktim bu kizi tutmus saclarindan surukleyerek getiriyo ben de dayanamayip arkamdakine gecirdim tam adama yoneldim Ayse'nin oldugu yere dogru sıktı kalakaldım öyle.
"Sen benim anlastigim adamlarla nasil arami bozarsin he nasil silahlari calarsin " diye bagirdi
"Sen nasil dusmanlarimizla isbirligi yapip ortak olursun"
"Benim bu hayattaki tek dusmanim sensin , sen ve ailen"
"Onlar senin de ailen Akın " Karaca'ya tokat atti dudagini patlatti kizin abim Azer bu duyduguyla daha sinirlendi.Anin sokundan Karaca'nin dudagini bile fark etmemisti.
"Onlar benim ailem degil " diyip Karaca'nin bogazini sıkmaya basladi
"Abi bırak sen beni o adamlara nasil verirsin beni onlarin arasinda nasil birakirsin ,bana neler yaptilar haberin var mi ,beni nadil dovduler"
"Ne diyo lan Karaca he ben size götürün dedim sadece lan "
"Abi bizim çocuklar abla rahat durmayinca biraz hirpalamislar"
"Ne diyon lan sen benim kardesime nasil dokunurlar"
"Dedigin seye bak sen de vuruyosun bana "
"Sus Karaca . Ben senin abinim döverim de severim de .
Konuşmanın don anında sen geldin işte abim.
Azer hızlıca Karaca'nın odasına çıkmak için merdivenlere yöneldi.Kapıya tıkladı.Karaca kapının önünden kalkıp karsi duvarin zeminine oturdu.Azer ses gelmeyince yavasca kapiyi acti.Karaca'nin yanina oturdu.Karaca Azer'in omzuna badini koydu tekrar aglamaya basladi . Azer Karaca'nin yuzunu ellerinin arasina alip gozyaslarini sildi hemen.
"Ağlama ben her şeyi düzelticem inan bana tamam"
Karaca başini salladi Azer'in gozlerinin icine bakarak . Bu adam kadına güven veriyordu. Güçlü ama bir o kadarda çabuj kırılan bu kadının toparlanmaya ihyiyacı vardı. Karaca yerindren kalkıp banyoya girdi.O gözlere biraz daha bakarsa kendini kaybedebilirdi.Azer'in elleri boşta kalmışti.Karaca elini yüzünü yıkayıp lavluyla yüzünü kurularken boynundaki el izlerini farketti.Abisinin ondan ve ailesinden budenli nefret etmesini bir türlü anlayamıyordu . Banyodan çıktıgında Azer hala kapida onu bekliyordu.
"Sen dinlen sabah konuşuruz tamam mi , her şey düzelicek merak etme "
Karaca basini salladi, Azer odadan cikip kendi odasina girdi.Yatağa yattı ama uyuyamıyordu . Anca sabaha karşı gözlerinin yanmasıyla uyuyakalmıştı.Karaca odasında dört dönüyordu. Kapıdaki korumaları nasil atlaticagini düşünüp bir o yana bir bu yana odadinin icinde dönüyordu. Yavasca kapiyi açtı ve odadan çıktı. Merdivenlere yönelmiştiki biranda durup arkasına baktı. Hangi odanın Azer'in odasi oldugunu bilmiyordu .Yavasca actigi ilk kapidan kafasini iceri dogru soktu. Burasi Azer'in odasiydi ve o uyuyordu. Yavaşça yanına sokulup onu izmeye basladi Bir süre öyle durdu. Daha sonra elinim Azer'in saclarina dogru uzatti ama dokunamadi , eli yavasca gamzelerine gittiginde yüzünü bir gülümseme aldı.Yavasca yüzune doğru eğilip gamzesinden öpecektiki geri cekildi ve kagit kalem aramaya basladi.Cekmeceden buldugu kagit kalemleri cikartip yazmaya basladi.
"Azer,2 gündür bu boktan hayatımda bana elini uzattıgın için teşekkür ederim.Eğer simdi gitmezsem sen ve ailen zarar göreceksiniz.Lütfen beni aramaya kalkma .Keşke başka şartlar altında tanışsaydık. Hoşçakall..
Karaca hızlıca odadan çıkıp aşagıya indi.Sabah olmaya basladigindan kapidaki adamlar diger gelenlerle yer degistiryordu.Bu kargasadan yararlanmak son sansimdi yoksa burdan hic bir turlu cikamazdim. Hizlica kosup bahceden ciktim.Yolda 2 saat kadar yurudum cok yorulmustum.Karsidan gelen araba durdu içinden Akin indi . Kolumdan tutup arabaya bindirdi.Beni hirpalayaip durdu . Ben ne kadar karsi koymaya calissamda canim cok acimisti.Çukur'un girisinde Akın beni arabadan attı. Çukur'un çocukları gelip beni kaldırdılar. Amcalarım arasında bir tek Salih'e ulaştıkları içın ona gelmesini beni buldugunu söylemislerdi.Çocuklat beni eve bırakip gittiler. Saadet abla odama cıkmama yardım edip yaralarımı temizlemişti. Birden odaya amcam girdi.
"Karacam güzelm iyi misin ? Noldu sana neredeydin sen ?"
"Amca şeyy vuruldum Akın'ın işini bozdum adamlar beni hırpaladü sonra da vuruldum "dememle amcam bagirmaya basladi.
"Ulan Akın geberticem seni pislik herif .Amcam sen yat dinlen . Ben bu işi halledicem tamam mı sen düşünme . Amcanların babanın haberi yok senin bulunfugundan 2 gundur seni ariyoruz. Ben onlara haber edeyim .Saadeti de cagirayim yaninda kalsin "
"Tamam amca"
Salih Karaca'yı alnından öpüp odadan çıktı.Azer uyandığından beri Karaca'yı arıyordu . Ama hiçbir yerde bulmaıyordu koca şehir nasıl bulacakti ki zaten . Bir ihtimal yoldan gecen biri gormustur diyip yol ustunde gordugu herkesi durdurup soruyordu.
"Amcam" dedi Cumali Karaca'ya sarildi .Karaca herkes toplanmisken olup biteni tekrar anlatti .
"Şu Azer'e gidip teşekkür edelim yarin hem bi tanısmıs oluruz "
"Yok amca ben tesekkur edip geldim "dedi Karaca tedirgin bir sesle
"Yok yok gidelim hem bu Azer'i ben duydum sanki ama çıkaramıyorum.Tanıyorum kesin ben bunu çözelim bi bakalım ya "
"TanıyosunCumali bey 'dedi Aliço
"Nerden "
"Silahları çaldı iki sene önce bizim silahları "
"Haydaa buyur burdan yak simdi "
"Güzel yarın kesin gidiyoruz o zaman hem tanısırız hem de hesap sorarız "
"Amca adam hayatimi kurtardi "
"Duymadin mi kizim silahlarimizi calmis "
" Amca 2 sene olmus ya "
"Sus sen cik odana dinlen hadi "
"Off"
"Oflama amcaya "
Azer caresizce pes etmis arabaya yaslanmisti.Gelen mesaj sesiyle elini cebine atti.Mesaj Burak'tandı. Bi şekilde depodan kaçmayı basarmisti demek ki .
"Silahlarini caldigin ailenin kizini kurtarman semin icin iyi olmayacak gibi Azer Kurtulus . Kaçsan iyi edersin bence .
Azer okudugu mesajla afallamıştı. Silahlarini caldigi tek insan Koçovalı ailesiydi . Kendini gizlemeyi basarmisti bi sure. Ama Aliço onu bulmuştu . O sırada Koçovalı kadınları kacirildigindan dolayi Azer'le ilgilenememislerdi. Daha sonradan edinilen düşmanlarla Azer unutulmuştu . Azer Karaca'ya aşık olup olmadıgından emin degildi ama o kizdan etkilendigi kesindi. Bu silah çalma durumu onlar için bir etki yaratsın istemiyordu . Çaresiz ďuşüncelerle eve sürdü ve Karaca'nın ona gelmesini bekleyerek uyuyakaldı