"Sen öldün " Celasun'un ona adımlamasıyla kapıyı kapatmaya yeltendi Karaca ama Celasun'un direnmesine dayanamadı . Celasun hızla kapıyı itip Karaca'yı yere düşürdü . Saçlarından tutup cekistirmeye basladi .
"Salak Azer ölümümü görmeden beni yangina bıraktı ölmedim "
"Bırak beni "
"Bence özledin beni sevgilim " Karaca Celasun'un bacagının arasına vurup yukari koşmaya başladı . Odaya girip kapıyı kilitledi . Azer'in yedekte bıraktıgi silahi aramaya başladi .Celasun yavas yavas eli cebinde cıkıyordu merdivenlerden .
"Nerde bu "
Kapının zorlanmasiyla korkmaya basladi Karaca . Daha hızlı bir sekilde silahi aramaya basladi . Celasun kapiyi kırıp iceri girdi .
"Bende odaya cikalim dicektim sevgilim " diyip elindeki silahı Karaca'ya dogru salladı .
"Gelme "
diyip elini dur dercesine öne dogru uzattı . Celasun kolundan tutup cekistirdi . Saclarinda elini gezdirdi ve öpecegi sırada Karaca bir elini dudagina koydu bir eliyle de gücünün yettigince Celasun'a vurmaya başladı . Celasun elindeki silahı Karaca'nın bogazına koydugunda Karaca korkudan daha çok tepki göstermeye başladi . Tam o an bir silah sesi koptu .**
Azer bir sürü şey almış artik eve gelmişti . Kapının açık olduğunu görünce hızla eve girdi ."Karacaaaa "
Salona mutfaga her yere bakti ama Karaca yoktu . Hemen yukari cikti oda kapisina geldiginde gördügü şeyle oldugu yerde kaldı .
Celasun yerde kanlar içinde yatıyordu . Karaca duvarın dibine çökmüş elindeki kana kilitlenmişti . Azer yavaşça yanina gidip kendine bakmasini sagladi .
"Karaca "
"Azer be ben onu öldürdüm "
"Şş "
"Be ben öldürdüm onu . Ben sen geldin sandım actım kapıyı o karsımdaydı . Bırakmıyo pesimi benim Azer . Gitmiyo ." Azer Karaca'ya sarilmiş gözyaşlarını bırakmıştı . Yine yapmısti işte yine sevdigini yalnız bırakmıştı . Saclarını oksayıp yerden kaldırdı . Banyoda elini yüzünü yıkadı Karaca'nın . Salona indirip odaya cıktı . Daha fazla orda kalmadan asagiya indi . Karaca'nın önüne çöküp elini tuttu .
Flashback
Karaca Celasun'un onu zorlamasıyla bulduğu silahı sakladığı yerden alıp Celasun'a doğrulttu .
"Beni mi vurucaksın bak sen "
"Gelme defol git burdan "
"Oyle bir şey olmayacak sevgilim ve sen beni asla vuramazsın " diyip adım attı Celasun . Karaca'nin silahtan korktugunu yapamayacagini biliyordu . İşte tam o anda silah sesi patladı .
**
"Güzelim hadi artik gidelim burdan "
Kafa salladı Karaca sadece .
"Adana'ya gidelim mi ister misin "
"İsterim " dedi Karaca düşen gözyaşıyla .
Azer Karaca'nın gözyaşını silip öpücük kondurdu .
"Hadi " diyip elini uzatti . Yola çıkalı 10 dk olmuştu . Karaca camdan dışarı bakıp ağlıyordu . Azer elinden tuttugunda gozyaşını silip buruk bir sekilde gülümsedi .
Adana'ya varmışlardı . Kimse beklemediginden şaşırmışlardı . Azer Karaca'yı odaya çıkartıp yatırdı . Aşağı indiğinde soru yağmuruna tutuldu .