Azkar

991 58 89
                                    

"Abi "

"Karaca " herkes dönmüş Akın'a bakıyordu . Hala Azer'e sinirliydi Akın . Kardesini dövdügü zamanları unutuyordu ama . Azer'de Akın'a sinirliydi .

Fadik kızına yardım eden Akın'ın yanına gidip elini tuttu .

"Sagolasın oglum "

"Rica ederim efendim ne demek "

Sofraya geçilmişti ama yemek yenmiyordu . Akın'ın Karaca'ya sorusuyla Azer konustu .

"Nasılsın Karaca "

"Kardeşini döven adam mı soruyor bunu " Herkes bir Akın'a bir Karaca'ya bakıyordu . Seher bunu bilmediginden sinirle bakmiştı Akın'a . Karaca Azer'in kolunu tutup kulagina fisildadi .

"Lütfen olay cıkarma Azer " Azer sinirle Karaca'ya bakmıstı . Abisi de olsa onu döven adam vardi karsisinda ve onu koruyordu .

"Aptaldım o zamanlar hırslıydım aileme karsı "

"Ben unuttum o günleri lütfen bunlari konuşmayalım "

Yemek bir sekilde yenmisti . Akın fazla kalmak istemeyip gitmek istemisti . Seher onu gecirmek icin onla disari cıktı . Azer sinirle soluyordu . Karaca'da onu sakinlestiemeye çalışıyordu .

"Azer lütfen sakin olur musun "

"Nasıl sakin olayim ya kardesimi seni döven kardesin kurtarmis baksana "

Karaca üzülmüştü . Hem yaşadıklarından hem de abisinin böyle bir sey yapmış olmasından . Karaca'nın üzüldügünü fark eden Azer kollarini Karaca'ya sarmisti .

"Özür dilerim " Başını sallamakla yetindi sadece Karaca . Haklı olduvunu biliyordu . Savunacak bir seyi yoktu ama üzülmüştü işte .

"Geldigin için tesekkür ederim çok parlak gecmedi sanki ama olsun "

"Sorun degil "

"Bu Karaca konusunu da sonra konusacagiz "

Tamam anlamında basını salladı Akın . Seher'in koluna elini koyup oksadi .

"İyi geceler " diyip bir sey demesine izin vermeyip arabaya bindi . O evden coktan uzaklasmisken Seher koluna bakiyordu . Yılmaz'ın seslenmesiyle kendine gelip eve girdi .

Azer ve Karaca yataga uzanmıştı . Azer kollarını Karaca'ya sarmış saçlarına da arada öpücükler konduruyordu . Karaca dolan gözlerini bırakmış aglıyordu . Azer'e dönüp kendini iyi hissettigi göğüse yasladı başını . Akın Seher'i düşünüyordu ve tabi Yamaç'ta . Seher ağlaya ağlaya düsünüyordu Yamaç'ı . Basına gelenleri bilse hala sever miydi diye düsünüyordu . Gece böyle gecmisti hepsi için .

Sabah oldugunda çalan telefonla uyandı Karaca . Azer'in kollarından sıyrılmış açmıştı telefonunu .

"Efendim baba "

"Nasılsın kızım "

"İyiyim baba sen nasılsın "

"Ben de iyiyim ne karar verdiniz Azer'le diye aradım kızım " Karaca elindeki yüzügü yani yüzüklere bakıp gülümsedi .

"Barıstık baba ve Azer bana evlenme teklifi etti "

Selim kızının mutlulugundan dolayı mutlu olmustu . Telefonu kapatıp ev ahalisine döndü . Karaca anlamsızca telefona bakıp yerine geri koydu . Azer'e dönüp öpücük kondurdu yanagına .

"Dügünümüz var " dedi Selim . Kadınlar sevinmis erkeklerse hic mutlu olmamış gözüküyorlardı .

Azer Karaca'nın öpücügüyle uyanmış ama belli etmiyordu . Tekrar öpmesini bekliyordu . Tam da istedigi gibi olmustu . Karaca tekrar öpmek icin yaklastiginda Azer hızlıca Karaca'yı altına almış öpmeye başlamıştı . Karaca Azer'in saçlarını çekiştiriken Azer'in elleri Karaca'nin belinde gezindi . Nefessiz kaldiklarından geri cekmislerdi kendilerini . Azer alnını Karaca'nın alnina yaslamıştı .

"Düğün tarihi almalıyız bence "

Karaca gülümsemis ellerini Azer'in yanagina koymus tekrar öpmeye baslamisti .

"Seni seviyorum "

"Seni seviyorum "

Azer ve Karaca dısında kimse uyanmadıgından ikiside sessiz adimlarla inmisti merdivenlerden . Dün gece bir sey yemediginden çok acıkmıştı Azer . İkisi birlikte hızlıca bir sofra hazırlamışlardı . Evdekiler yemek kokularından kalkip salona inmisti . Sofrayi gören Yılmaz hemen saldirmisti .

"Yavas ye lan bogulcan "

"Cok aciktim abi ya dün bir sey yemedim "

"Yeseydin salak "

Karaca dönmüş gülerek Azer'e bakiyordu . Kardesine kızıyordu ama kendide bir sey yememisti . Karaca gülerek mutfaga giderken Yılmaz'ın telefonu caldi .

"Efendim "

"Napıyosun "

"Kahvaltı "

"Sagol ya Yilmaz banada napiyosun diye sordugun icin " diyip telefonu kapatti Duygu . Yılmaz derin bir nefes alıp Karaca'ya döndü .

"Senin bu arkadasin benim bu yasimda burnumdan getirdi Karaca "

Azer zevkle gülüyordu . En güzel anlarını bozmustu bu salak . Aklina gelen seyle yüzü kasıldı . Allah'tan evlenme teklifi ederken cıkmamıstı bir yerlerden . Yoksa gercekten kafasina sıkardı bu sefer .
Seher çalan telefonunu sessize alıp sofraya gecmisti . Yamac hic durmadan Seher'i arıyordu . Azer işkillenmiş Seher'e bakıyordu . Seher hafifce gülümseyip önüne döndü .

Akın kapının sertce calinmasiyla amcasinin geldigini anlamisti . Oturdugu yerden kalkmamisti bile .

"Aç lan kapıyı Akın geberticem seni "

"Git evde olmadigimi söyle bir sekilde yolla hic cekemem su an " diyip korumayi kapiya yolladi Akın . Yamac gitmemis beklemisti saatlerce kapida . Akın'ın çıkmayacagını anladıgında çaresizce döndü evine geri . 

Sabah böyle gecmisti . Aksam olmus herkes bir köseye gecmisti . Yılmaz telefonda Duygu'yla tartisiyordu . Seher hüzünlu bir sekildd telefona bakiyordu . Azer Karaca'nın elini tutmus Karaca'yi seyrediyordu . Fadik teyzenin iyice uykusu geldiginden esneyip duruyordu . Karaca Azer'e dönmüş yüzünü incelemeye başlamıştı . Yeni cıkmış sakallarıyla çok yakışıklı görünüyordu . Elleri Azer'in yüzünü bulmuş bir süre orda gezinmişti . Kimse bakıyo mu diye bakıp Azer'in yanagina öpücük kondurdu . Azer kapattıgı gözlerini açmış gülümsemişti . Karaca'yı daha çok kendine çekmiş bu seferde o opmüştü Karaca'yı . Azer aklına gelen seyle konusmaya basladi bir anda .

"Sen 2 dedin ama ben 11 de ısrarcıyım "

"Azer" diyip vurdu Karaca Azer'in omzuna uyarıcı bir ses tonuyla . 11 çocuk ne demekti diye düsünüyordu . Azer'se gülümsemesini bastırmaya calısıyordu .

"Ne var kızım sana bana benzeyen bebeklerimiz olsun iste bir sürü " Karaca gülümseyip bakmıstı Azer'e . O da çok istiyordu sevdigine benzeyen bir bebegi olsun ama Karaca bir taneden bahsederken Azer onbir taneden bahsediyordu . Bu da onu geriyordu . Ellerini tekrar Azer'in yüzüne koyup yüzüne yaklastı . Azer zafer kazandigini saniyordu ama yaniliyordu . Karaca bir anda yüzündeki gülümsemeyi atıp ciddi bir surat ifadesine büründü .

"İki olduguna dua et bence yoksa hic olmaz " diyip önüne döndü . Azer solan yüzüyle bakti Karaca'ya . Karaca Azer'in üzüldügünü görünce elini tuttu . Basini Azer'in omzuna koyup

"Tamam tamam iki kız iki oglumuz olur ama 11 olmaz anlastik mi "
Azer gülümseyerek kafasinı sallamistı . Karaca'nın saclarına öpücükler kondurdu .

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin