Kaçırma

1.2K 59 20
                                    

"Karaca ?"

"Baba " dedi Karaca . Utançtan yüzü kızarmıştı . Babası Azer'le onu öpüşürken görmüşti . En fenasi da verecegi tepkiden korkuyordu .

"Baba şey "

"Git arabaya bin Karaca hemen "

"Ba.."

"Sana git dedim Karaca "

Karaca el mahkum arabaya bindi . Selim'in Azer'le hararetli konuşmasının ardından Karaca eve dönmek zorunda kaldı .

2 gün boyunca evden cıkamadı Karaca . Telefonda konuşmalari ikisine de yetmiyordu . Azer hıncını Celasun'dan çıkarıyordu . Her geçen gün daha fazla hırpalanan Celasun'un artık dayanacak gücü kalmamıştı .

Selim Karaca'nin odasina geldi . Karaca ayak seslerini duydugundan gözlerini kapattı. Yavasca açtı kapıyı ve kızının yanina oturdu .

"Senin iyiliğin icin yapıyorum kızım , kızma bana " saçlarını okşayıp çıktı odasından . Karaca tuttugu gözyaşlarını bıraktı . Çok geçmeden telefonu çaldi . Arayan Azer'di .

"Efendim "

"Ağlıyosun "

"Yok uyuyodum o yüzden öyle sesim "

"Noldu güzelim "

Karaca biraz bekleyip konuştu .
"Seni özledim "

"Geliyorum " diyip kapattı telefonu Azer . Hızlıca evden çıkıp bindi arabaya . Çok geçmeden Koçovalıların oraya varmıştı . Karaca'ya mesaj atıp gelmesini bekledi . Herkesin uyudugundan emin olan Karaca kilerin camından atlayıp tellerin arasından gecerek evin arka tarafından çıktı. Azer Karaca'yı gördügünde arabadan indi durdu . Karaca'da duraksadi bir an . Sonra kosarak sarildi Azer'e . Azer'in kollari arasinda kayboldu küçük bedeni . Azer saclarindan tutarak kokladi hasret kaldigi bu kokuyu . Derin derin cekti icine . Karaca'da Azer'in boynuna gömdü yüzünü . Geri cekildiklerinde hasret kaldigi dudaklari öpmeye basladi Azer . Ama bir sorun vardi onlari gören kimdi ?
Öptügü dudaklardan yavasca geri cekilip Karaca'nin elinden tutarak arabaya bindirdi . Azer Karaca'nın eve dönmesine izin vermeyecekti ama bundan Karaca'nın haberi yoktu . Arabayı deniz kenarına bir yere getirip indi Azer . Ceketini Karaca'nın üstüne koyup elinden tutarak çekti kendine . Arabaya yaslanmış denizi izliyorlardı . Karaca'nın titreyen bedenine nefesini soluyordu Azer . Karaca boynunda hissettigi sıcak nefesle gözlerini kapatıyordu . Isınmasının verdigimutluluk degil de sevdiginin nefesini hissetmenin mutlulugunu yasıyordu . Onları izleyenden habersizdi ikisi de ama Azer ne olursa olsun artık bırakmayacaktı Karaca'yı . Öğrendiği şeyle hesap soracaktı.

Selim çalan telefonuyla uyandı . Telefonda söylenenle Karaca'nın odasina cıktı . Odasında göremediginde cıldırdı . Karaca'nin yataga koydugu yastiklari odanin bir kosesine firlatti . Onu arayan kisiye geri dönüp nerde olduklarini sordu . Kimseye bir şey söylemeden evden cıkacakti ki onu tutan elle geri dondu .

"O bizim kızımız Selim lütfen bir sey yapma " Selim bir sey demeden cekti kolunu ve hizkica arabaya binip sürdü .

Karaca'nın artık iyice uykusu gelmisti   . Azer onun bu haline kıyamayıp onu evlerinden birine götürmeye karar verdi . Arabaya bindiklerinde Karaca kendini coktan uykuya bırakmıştı . Azer takip edildigini anladiginda sakince yolu degistirdi ve gaza yüklendi . Karaca artan hızdan dolayı uyanmisti  .

"Noluyo Azer "

"Bir şey yok güzelim uyu sen "

Karaca arkaya baktı ve onları takip eden biri oldugunu anlamisti .

"Babam mı , Azer ne olur dur "

"Olmaz Karaca bırakmıcam seni "

"Azer "

"Yapamam sensiz kızım artık "

Azer ormanlık bir alana girip arabayı durdurdu . Onları takip eden kaybettiginden izlerini yola devam ettiklerini düsünüp gitti . Azer Karaca'yı da indirip ormanlik yoldan yürümeye basladilar .

"Azer ne isimiz var burda , ya  önümüze bir sey cıkarsa "

"Cıkmaz güzelim merak etme koruma köpekleri var hem burda "
Havlayan köpekle Karaca korkup Azer'e sokuldu . Azer fırsatı kaçırmayıp sarıldı Karaca'ya .

"Korkma gel hadi gidelim "

"Naber lan ben geldim " köpek Azer'i sesinden tanımış gibi sakinleşti . Azer yavasca köpege yaklasip sevdi .

"Gel Karaca sen de sev "

"Olmaz ısırır "

"Gel güzelim ben burdayım "
Karaca korkak adımlarla yaklasti köpeğe . Kopegin hırlamasıyla Azer'in arkasina gecti .

"Ya sevmedi iste beni "

"Gel hadi " diyip elinden tuttu Azer Karaca'nin . Yavasca elini köpegin basina koyup oksadi . Köpegin hos karsilamasiyla Karaca sevmisti köpegi .

"Biri gelirse bize haber vee tamam mı " köpek iki kere havlayip oturdu . Sanırım bu evet demekti . Azer gülüp Karaca'nin elinden tutarak yürümeye devam etti.

"Daha ne kadar var Azer çok yoruldum " Azer hızlı bir hamleyle Karaca'yı kucagina aldi .

"Napiyosun Azer "

"Güzelimi kucagima aldim cok yorulmus " Karaca gülerek Azer'in omzuna koydu basini . Cok gecmeden eve varmislardi . Ev sanki hala birileri yasiyormus gibi sıcak ve düzenliydi .

" Çok uykum var benim "

"Gel hadi " Azer bir odaya cıkarıp yatırdi Karaca'yı . Asagiya inip Kocovalilardan birini aradi .

"Senle bi hesaplasalim ha ne dersin "

"Büyük zevkle "

"Dedigim adrese gel 1 saat icinde "

"Tamam "
Telefonu kapatıp ona bakan adamla kadina döndü Azer .

"Dedigim gibi yapin lutfen . Uyanmaz zaten cok yorgun . Eger ben sabaha kadar gelmezsem de Yılmaz'ı arayın alip götürsün onu burdan "

"Tamam oğlum "

Kadın konustu
"Azer oğlum sevdigin mi bu kız "

"Evet teyze , evlenecegim kadin "

"Pek de güzelmis yavrum " diyip yanaklarini sıktı Azer'in . Azer adamla kadının ellerini öptü.

"Dikkat et oglum sag salim gel "
Azer gülümseyerek cıktı evden .

Sabah olmustu . Karaca gözlerini actiginda Azer'i göremedi . Merdivenlerden inerken Azer diye bagirdi. Karsisinda Yılmaz'i görmesiyle afalladi .

"Senin ne isin var burda Yılmaz "

"Halime teyze aradi da öyle geldim "

" Azer nerde "

"Onun bir isi cikmis " Karaca çatık kaşlarla baktı Yılmaz'a . Siniribona degil Azer'eydi. Onu bırakıp gitmisti resmen . Yanina gelen kadinla yüzünü ona cevirdi .

"Ah kızım ne güzelsin sen böyle "

"Tesekkür ederim teyzecim " diyip elini öptü Karaca . Çalan kapıyla Yılmaz kapıyı actı . Herkes şok olmuş bir sekilde kapıdaki kisiye bakiyordu .

Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Sizce Azer'in ögrendigi şey ve Kocovalilardan hesap soracagi sey ne ? Kapiya gelen kisi kim sizce ? Azer ve Karaca'yı takip eden kişi kim olabilir peki ? Ve sizce neden Selim Karaca'yı Azer'den uzak tutma pesinde ? Yorumlarda belirtmeyi unutmayin lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋💕

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin