Karaca👩

810 51 85
                                    

Karaca ve Azer şiddetli giden öpüşmenin ortasında bağırışla kendilerini geri çekmişlerdi . Kız merdivenlerden yuvarlanmıştı . Daha doğrusu kendini atmıştı . Bütün ev halkı kızın başına toplandığında kızın gözleri Azer'i arıyordu . Azer ve Karaca merdiven başından kızı izliyorlardı . Savaş'ın aģlamasıyla Azer odaya gitti . Karaca'da kıza hiç üzülmemiş görmezden gelerek odaya çıkmıştı . Kızı salondaki koltuga yatirip burkulan ayagina buz koymuslardi . Numaradan acıdan kıvranıyomuş gibi yapıyordu . Fadik Azer'in yanına gelip konuştu .

"Oğlum kızı bi hastaneye götürüver "

"Korumalara söyle götürsünler anne "

"Oğlum ayıp olur öyle "

Karaca sinirlenmiş odada dört dönüyordu . Azer annesini ikna edemeyince mecbur gitmek zorunda kaldı .

"Yılmaz sende git Azer abimle "

"Sen benim yüzümden rahatsız olma Yılmaz "

"Olmaz canım merak etme hadi Yılmaz " Duygu Yılmaz'ı itekledi öne doğru . Kız sahte bir gülümseme atıp kapıya yöneldi . Yılmaz ön tarafa oturunca kızın yüzü düşmüştü . Azer arabaya binmiş bu kabustan hemen kurtulmak istiyordu . Hızla hastaneye sürüp kızın arabadan inmesini bekledi . Kız numaradan ayağı acıyormuş gibi yapıp Azer'e yüklendi . Yılmaz'ın tekerlekli sandalye getirmesiyle Azer kızı itekledi . Fadik kızın ailesinden birinin de hastaneye gitmesine izin vermemişti . Doktor sadece ezilme olduğunu söyleyip bi krem ve ağrı kesici yazıp yolladı . Azer hiç pas vermemesi onun sinirini bozuyordu .
Eve döndüklerinde Karaca sinirden uyuyamamıştı . Kapı sesini duyduğunda odadan çıkıp aşağı indi .

"Güzelim sen uyumadın mı "

"Seni bekledim " Azer Karaca'nın başını tutup öpücük kondurdu . Sonra elini tutup merdivenlere yöneldi . Yılmaz'ı da Duygu çeke çeke odaya götürdü . Yalnız kalan kız tek başına odaya çıkmak zorunda kaldı .

Sabah ev halkı balkonda otururken kız salona gećmiş dinleniyordu . Ayağı gerçekten acımaya başlamıştı . Azer daha yeni uyanmış aşağıya inmişti .

"Azer"

Azer bir sey demeden kıza döndü kafasını ne var anlamında salladı .

"Şurdan ilaclari verir misin "

Azer ilac posetini alip kıza uzattı . Poşeti alırken Azer'in elini tuttu .

"Yardım eder misin lütfen "

Karaca balkondan içeri girecegi sırada olup biteni görüyordu .

"Edemem "

"Nolur" diyip dudaklarını büzdü kız . Karaca hışımla koşup kızın saçlarına yapıştı .

"Seni gebertirim kızım sen benim kocama nasıl yanaşırsın he bi de cilve yapıyosun geberticem seni " Azer şaşkınlıkla Karaca'ya bakıyordu . Duygu Karaca'nın bir şey yapacagını anladığında son ses müzik açıp kimsenin bagırısları duymamasını sağladı . Yılmaz gülerek ve şaşırarak Karaca'ya bakıyordu .

"Yengeme bak be yol sacini basını helal sana "

"Sus Yılmaz gaza getirme "
Azer Karaca'nın ellerini tutmuş kızın saçlarından ayırmaya çalışıyordu .

"Güzelim bırak "

"Bırak beni senide döverim " Karaca bunun kendine yetmiyecegini anladiginda kıza vurmaya başladı . Azer Karaca'yı belinden kavrayıp kendine çekti . Odaya götürdü . Duygu ve Yılmaz kıza gülerek bakıyordu .

"Ne gülüyosunuz ya siz he "

Duygu gülüsünü ciddileştirip kızın üstüne doğru yürümeye başladı . Kız tırsak bakışlarla Duygu'ya baktı .

"Bırak beni Azer begerticem o kızı "

"Sakin ol " diyip kapıya yönelen Karaca'ya kollarını sardı tekrardan . Azer Karaca'yı zar zor sakinleştirmişti. Kızda elektriklenen saçlarını düzeltmeye çalışıyordu . Pes etmemişti . Geçen her gün Azer'e yanaşmaya onla yalnız kalmaya çalışıyordu .

Bu sabahda Azer kendini iyi hissetmiyordu . Karaca uyandığında Azer'in ateşinin olduğunu fark etti .

"Azer uyan "

"Karaca ben çok yorgun hissediyorum"

"Ateşin var bitanem düşürmemiz lazım "

Karaca hışımla kalkıp Duyguların odasına koştu .

"Karaca "

"Azer'in ateşi var Savaş'ı alsanıza yanınıza ben bi ilgileneyim "

"Tamam tamam "

Yılmaz Savas'i beşiginden aldigında Savas amcasinın yanaklarina vuruyordu .

"Amcam günaydın "

"Agigu" gülmeye basladı Savaş ama babasina gitmek istiyordu . Biraz aglamiş susmasi zor olmuştu . Kız sinsice onlari izliyordu . Fadik'in de haberi olmuştu . Karaca soguk suyla ıslattıgi havluyu basina koydu . Yarım saatin ardından Azer'in ateşi hala düşmemişti .

"Bu böyle olmayacak ya "

"Napalım hastaneye mi gidek yenge "

"Yok sen yardım et bana kaldiralım "

"Ee yenge napicaz simdi "

"Banyoya hadi "

Yılmaz gülmeye baslamıstı .

"Gülme çarparım agzına he "

"Tamam ya "

"Tamam sen çık ben çagırırım yine seni "

Karaca suyu acıp soğuk akmasını bekledi . Azer'i suyun altına sokup kafasina suyu tuttu .

"Çok soğuk "

"Geçicek bitanem "

Azer Karaca'ya kollarını sarmış başını boynuna koymuştu . Karaca'da aynı şekilde ellerini Azer'in sırtına koymuştu . Kısa kalan boyuyla Azer'in gögsüne denk geliyordu başı . Karaca suyun soğukluğuna dayanamadı . Azer'i kolunun altına alıp banyodan çıkarttı . Azer'e birkaç parça kıyafet çıkartıp üzerini değiştirdi . Sonra kendide çıkardığı kıyafetleri giyinip Azer'in yanına uzandı . Azer'in ateşi düşmeye başlamıştı . Karaca'da üşümenin verdiği uyku hissiyle gözlerini yumdu .

"Amcasının yakışıklısı be bak Duygu yengen de hamile sana kardeş geliyo he oynarsınız beraber "

"Ben nerden Savaş'ın yengesi oluyorum acaba "

"Benim karimsın bende Savas'ın amcasıyım "

"Ben teyzesi oluyorum canım onun Karaca'nın kardesiyim "

"Allah Allah görüyosun dimi satıldım hemen " Savaş gülerek amcasına bakıyordu .

Azer uyanmış gögsünde uyuyan sevdiğine baktı . Saçlarını okşayıp öpücük kondurdu . Karaca'da saclarinda hissettiği elle gözlerini açtı .

"Günaydın güzelim "

"Günaydın bitanem "

Azer üstüne baktıgında bunların kendi giydiği kıyafetleri olmadığını anlamıştı . Karaca anlamsız bakan sevdiğine bakarak konusmaya basladi .

"Atesin vardi bende dusa soktum seni " Azer sinsi bir gülüş atıp Karaca'yı altına aldı . Öpmeye başladı . Karaca ellerini Azer'in ensesinde birleştirip bu öpüşe karşılık verdi .

Yılmaz Duygu'nun beline ellerini koyup yüzüne doğru yaklaşmıştı . Tam öpeceği sırada Savas ağlamaya başlamıştı .

"Ağlarsın tabi babanın intikami alıyosun dimi " Duygu gülmeye başlayıp Savaş'ı kucağına aldı . Yılmaz yüzü düşmüş bir şekilde etrafa bakıyordu .

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin