Şaka

809 58 21
                                    

Karaca , Karaca " diyip pesinden koştu Azer . Kolundan yakalayıp kendine çevirdi .

"Güzelim ben her seyi halledicem . Korkma kimseden "

"Yapamam "

"Sevdigim korkma söz veriyorum mutlu olucaz "

Ani bir kahkaha atildi etrafa . Karaca deli gibi hülüyordu Azer'e bakarak .

"Şaka mıydi "

"İntikamdı . Nasıl oluyomuş ya öyle kalırsın işte . Ben de aynı böyle olmustum . Ne kadar korkmustum beni bırakacagin icin . Bir daha böyle sakalar yapta bak sana neler yapiyorum ......"

Azer yapismisti Karaca'nin dudagina . Belinden tutup kendine cekti . Karaca'nin elleri Azer'in ensesinde gezinip bastirdi o da . Nefes nefese geri cekildiler .

"Çok korktum "

"Bende korkmustum  " Azer Karaca'nin elini tutup yürümeye basladi .

"Hem ne korkcam Yamac'tan ya "

"Sen bir acilmissin ya "

"Sus sana da carlarim bak simdi "

"Az once yaptin zaten "

"Ilk sen baslattin " dedi Karaca kaslarini catip . Azer tuttugu eli kaldirip öptü .

Tarih alınmıştı . 2 hafta sonrasına almışlardı .

"Azer cok mu erkene aldik ya nasil hazirlik yapicaz "

"Hallederiz güzelim ben 2 hafta senden ayri nasil kalicam onu dusunuyorum "

Karaca gülümseyip elini Azer'in yanagina koydu . Sarilip basini boynuna gömdü . Kokusunu icine cekti doyasiya .

Azer Karaca'yı bırakmayıp eve getirdi . Fadik teyze sürenin kisaligindan telas yapmisti .

"Oglum erkene almissiniz nasil halledicez o kadar isi "

"Bende dedim Fadik teyze ama oglun laf dinlemedi "

"Ya anne hallederiz her seyi merak etme . Ben zaten bir cok seyi ayarladim "

Karaca kaslarini catip bakti Azer'e .

"Neyi ayarladin keske benimde fikrimi sorsaydin "

"Ana bunlar simdiden kavgaya tutusacaklar "

Fadik gülerek baktı Yılmaz'a . Kafasina hafifce vurup konustu .

"Senide gorecez Yılmaz efendi "

"Yok ana ben evlenmem "

"He evlenmezsin o kizla gonul mu eglendiriyon " dediginde Azer Karaca kaslari catik Yilmaz'a dondu .

"Yok ne alakasi var . Bizim aramizda bir sey yok ki "

Karaca sinirle nefes alip odaya cikti . Azer'de pesinden gitti .

"Ya bakma sen ona sacmaliyo iste "

"Senin kardesin benim arkadasimla oynuyo resmen "

"Ya sacmalama Karaca seviyo ben biliyorum "

"Konusma . Sana da kizginim ben niye ben olmadan karar veriyorsun " Azer derin bir nefes alıp Karaca'nin elini tuttu .

"Güzelim ben ta ne zamandır böyle bir seyi hayal ediyorum biliyor musun ? Sanada gösteririm icine sinmezse degistiririz tamam mi ? "

"Ne zamandir hayal ediyosun "

"Seni ilk görüsümde sevdim . Seni ilk Akın'in fotografina bakarken kıskandım . Sana ilk dokunusumda yandi tenim , seni ilk öpüsümde dudaklarım alev aldı ama ben bu yangina asık oldum . Beni yakip kavuran bu ates gibi kadina tutuldum . Bunu farkettigim ilk an seninle evlenme planları yapmaya basladim ." Karaca Azer'in söylediklerinden cok etkilenmisti . Elini Azer'in yanagina koyup oksadi . Sonra opmeye basladı birden .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin