Babamın birçok halini görmüştüm . Kızgın , öfkeli , bagırırken , döverken . O anlarda benim orda olup olmadigini umursamamıstı hiç , ama ağlarken bana öyle görünmek istemedi . Oysa o an ne kadarda insandı . "Bu satirlar hakkında fikri olan yorum yapsın sizce Azer neden agliyor "
1 hafta sonra
Aşık olmuştum . İlk gördüğümde bu adama bir şeyler hissetmiştim . Benim sonum mu yoksa hayatımın baslangici mi olacagini bilmedigim bir askti . O ates ben suydum , o deniz ben nehirdim . Askimızın düsmanı coktu , imkansızlıgı . Direnmistik savasmıstık ve dügüne kadar tasimistik bu iliskiyi peki ondan sonrasini devam ettirebilmis miydik ?
Karaca gözlerini camdan dışarı dikmiş öylece düşünüyordu . Olanları düşündükçe kendini daha da kötü hissediyordu . Beline sarılan kollarla tuttugu nefesi bırakmıştı . Azer kollarını Karaca'ya sarmış boynuna öpücükler kondurmustu .
"Yine mi Karaca yapma güzelim bak mutluyuz evlendik " Karaca Azer'e dönmüş Azer'in ellerini Karaca'nin beline koymasiyla o da Azer'in gögsüne ellerini koymuştu .
"Ne biliyim ya sürekli aklıma geliyo "
"Gelmesin aklına böyle seyler " diyip sitem etti Azer . Karaca'nin yüzüne dogru yaklasip öpmeye basladi . İstedigi karsiligi hemen almisti . Nefessiz kaldiginda geri cekti kendini Karaca .
"Bi daha düsünmek yok söz mü "
Karaca ne kadar düsünecegini bilsede basini sallamisti . Zaten Azer'de düsünecegini biliyordu .
Düğün Günü
"Evet siz Karaca hanım Azer beyi esiniz olarak kabul ediyor musunuz "
Karaca gözlerini gezdirdi herkeste . Bir kisi de takili kaldi gözleri . O kisi gülümseyerek bakıp basini salladiginda
"Evet " diye haykirdi . Yamac sok olmuscasina bakip hareket ettiginde onu tutan kolla arkasini döndü .
"Sakın Yamaç sakın abimden de Karaca'dan da uzak durucaksın "
"Seher sen buraya nasıl geldin "
Yamaç elini telefonuna atmis keskin nisanciyi aramisti . Duydugu sesle öfkeyle bagirdi ."Merhaba amca Akın ben en sevdigin yigenin "
Seher Yamaç'a tokatı basıp son sözünü söylemişti .
"Seni hala seviyordum biliyor musun , öyle böyle degil ama gercekten cok fazla ama senden artik nefret ediyorum . Bir daha sakin aileme yaklasma . Eger simdi ya da baska bir zamanda olay cikartirsan gözlerinin önünde sıkarım kafama . Eğer beni biraz olsun sevdiysen simdi de geri gelmeme kosuluyla defolup gidersin "
Yamac bir sey diyememis öylece kalmisti . Bu kini onu sevdigininin kalbinden alıp baska bir yere atmisti . Düsen gözyasıyla beraber Seher'in yanagina uzatti elini ve Seher'in geri cekilmesiyle eli havada kaldi . Seher'de yanagindaki yasla annesinin yanina gidip oturdu . Yamac hicbir sey yapamadan cekti gitti . Bu 1 hafta icinde kimse onu görmemisti .
Karaca'nin evet demesinden sonra alkis kopmustu . Imzalar atilmis evlilik cüzdanı Karaca'ya verilmisti . Azer kimseden cekinmeyip Karaca'nin dudaklarina bastirdi kendi dudaklarini . Herkes coskuyla alkislayip taclandirdi bu ani .
Yılmaz yedigi tokatla kalmisti . Duygu dügün yerini terk ettiginde Yilmaz girdigi soktan cikip Duygu'nun pesinden gitti . Delicesine aglayan Duygu sakinlesmiyordu . Yılmaz kolundan tutup kendine cekti . Gögsünde aglayan kızın onu gercekten sevmedigini düsünüyordu ama yaniliyordu .
"Özür dilerim " dedi defalarca .
Karaca Akın Koçovalı Planı
Akın Karaca'yla konusması yarıda kaldıgından tekrar onunla konusmak icin gelmisti . Odada onu göremeyince banyoda oldugunu düsünüp cikmaya karar verdi . Tam o anda gelen mesajla merakina yenik dusup telefona bakti . Amcasinin tehtid dolu mesajlarini gördü . Banyodan cikan Karaca abisinin elinde telefonunu görünce gözlerini kocaman açtı .
"Amcam seni tehtid mi ediyor Karaca "
"Nerden cikartiyorsun abi ver sunu " diyip telefonu almaya yeltendi . Akin elini geri cekip tekrar konustu .
"Amcam seni tehtid mi ediyor "
"Evet " dedi Karaca gözünden düsen yaşla . Akın kardesine sarilmis saclarini oksamisti .
"Şş otur suraya da anlat hadi "
Bu iki dusman kardes birbirlerinin sirdasi dostu olmustu iste . Akin kendince bir plan yapti . Seher'in Yamac'in elinde olmasina kriz gecirecek kadar kötü olsa da sakinlesmis planinin islemesi icin Azer'i de bu plana dahil etmisti . Dügündeki o üzüntülü anlar ve konusmalar bu plana dahildi . Cünkü Yamaç onları adım adım izleten birini baslarina dikmisti ve Akın da bunu yapacagini biliyordu . Akın Seher'i kurtarmis keskin nisanciyi da etkisiz hale getirmisti . Dügün sorunsuz bitmis Azer ve Karaca evlenmisti .
**
"Nereye gidiyoruz Azer "
"Çok güzel bir eve gidiyoruz güzelim cok seviceksin "
Karaca heyecanlanmisti . Eve geldiklerinde büyülenmiscesine bakti . Evin disi bile cok güzeldi . Evib kapisina geldiklerinde Azer kapiyi acmisti iceri girmek icin adim atmis olan Karaca'yi durdurmustu .
"Noldu Azer "
"Böyle mi gireceksin iceri "
Karaca anlamsizca bakarken bir anda kendini havada Azer'in kollarinda buldu .
"Azer napiyosun "
"Gelin eve böyle girer " dedi Azer Karaca'nın yanagindan öptükten sonra . Karaca basini Azer'in omzuna koymuş gülümsüyordu . Azer kapıyı ayagiyla kapatmis salona gelince Karaca'yi indirmisti . Uzun bir sohbetin ardindan ikili odalarina cikmisti . Ikiside cok heyecanliydi . Bu ilk geceleriydi . Odaya göz gezdiren Karaca'nın beline sarildi Azer . Acikta kalan omzuna öpücükler birakti . Karaca'nin artan nefes alis verislerini fark ettiginde konustu birden .
"Hazir degilsen yapmayiz Karaca'm . İstersen uyuyalım " Karaca Azer'in bu düsüncesinden dolayi gülümsemisti . Azer'e dönüp uzunca bakti . Elini Azer'in yanaginda gezdirmeye basladiginda Azer gözlerini kapatmisti. Karaca durup gülümsedi Azer'in yüzüne dogru yaklasıp dudaklarini birlestirdi . Bu hazirim demekti . Azer karsisindaki narin sevdigini incitmekten korkuyordu . Bu yüzden yavas hareket ediyordu . Yavasca dudaklarini öpmeye baslamis oradan da boynuna gecmisti . Karaca ellerini Azer'in sırtında gezdiriyordu . Azer geri cekildiginde Karaca titreyen elleriyle Azer'in gömlegini acti zor da olsa . Azer'e gözlerini dikti tekrardan . Karaca yanaginda hissettigi elle bu sefer de o gözlerini kapatmisti . Saclarinin altindaki tenine degen el gelinligin fermuarini aciyordu yavasca . İkisinin de heyecani ikiye katlanmisti . Düsen gelinlikle Karaca gözlerini tekrardan sıkıca kapatmıstı . Narin öpüşmeyle başlayıp birbirlerine kendilerini teslim etmislerdi .
Karaca'nın başı Azer'in gögsündeydi . İkiside hala uyuyordu . Karaca'nın kıpırdanmasıyla yüzüne degen saçlardan huylanan Azer gözlerini acmisti . Karacasiyla acmisti gözlerini evet ama bu sefer sevgili degil evlilerdi . Bunun verdigi mutlulukla kocaman gülümsedi . Eli Karaca'nın saçlarına gitmiş bir süre gezinmişti . Karaca uyanmış başını kaldırmıştı . Azer gülümseyerek ona bakiyordu . Karaca hem heyecanlanmis hem de utanmisti . Kendini geri cekip tekrar Azer'e bakti . Azer utandiginin farkina varmisti . Karaca'yi belinden tutup kendine cekti ve ona bakmasini sagladi .
"Biz karı koca olduk benden utanicak misin hep böyle güzelim "
Karaca gülümseyip Azer'in yanagina öpücük kondurdu . Hakliydi onlar büfün zorluklara ragmen dün evlenmişlerdi . Azer'in gögsüne basini koymus huzurlu ve Azer'li bir sabaha uyandigi icin sükretmisti Allah'a .
Evet yeni bölüm sizlerle . Umarım begenirsiniz . Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋