Çocuk Meselesi

1.3K 55 10
                                    

Yamaç gözünden düsen bir damla yaşla konuşmaya calisiyordu . Karaca, Fadik , Yılmaz ve Duygu da kapıya dönmüşlerdi .

"Dogru mu " dedi Yamac zorlukla . Öğrendigi belliydi . Peki neyi öğrenmişti ? Azer kafasini hafif cevirmek atkasina bakiyordu . Fadik ve Karaca olayi bilmediklerinden Yilmaz abisinin isaretini anlamisti .

"Hadi hanımla çok acıktım karnim zil caliyo dolusun mutfaga , hadi Duygu srnde diyip itekledi hepsini . " Mutfagin kapisini da kapatmisti .

"Ne dogru mu Yamac "

"Seher'in intihar ettigi dogru mu " diye bagirdiginda Azer yakasina yapisti .

"Alçalt lan sesini "

Yamac karsilik vermemis öylece Azer'in bir sey demesini bekliyordu .
Azer'in de gözleri dolmustu . Kafasini yana cevirdi . Yamac dogru oldugunu anlamis sorgulamisti .

"Neden niye yapti ki böyle bir seyi "
Susmustu Azer . Bunu söyleyemezdi . Yanan gözlerini yumdu bekledi bir süre . Bu sefer de Yamac Azer'in yakasina yapisti .

"Söylesene lan neden yapti böyle bir seyi " Azer Yamaç'in ellerini itip eve yürümeye basladı . Sonra birden durup Yamaç'a döndü .

"Hayat çok garip be senin yaptigin hatanin bedelini yıllar önce kardesim ödemis sen ödeyecegine . Seni öldürücem Yamaç Kocovalı ama simdi degil " diyip gözlerini silip iceri girdi . Yamaç'a Karaca'ya yaptirdiklarini ima etmisti tabi anlamis miydi bilmiyordu . Akın gelmis Yamac'i eve götürmüştü .

"Of Yılmaz aç şu kapıyı bunaldım ya bırak " dedi Karaca zorlukla kapıyı açarken . Azer'i görmesiyle amcasina bakindi ama yoktu . Ne is ceviriyor bunlar diye dusundu .
Duygu mutfaktan cikmis Yilmaz'in kafasina bir tane gecirmisti . Karaca'dan kopan kahkahayla Azer'de gülmeye baslamisti.

"Lan ne vuruyon kafama "

"Lan deme bana lan "

"Ee sende diyosun kızım "

"Kızım da deme ben sana oglum diyo muyum "

"Şs cocuklar hadi sofraya yerlestirin sunlari "

Sofra hazirlanmisti . Duygu Yilmaz'la ugrasip duruyordu . Masanin altindan Yilmaz'in bacagina vurmasiyla Azer ve Karaca kendini tutamayip cani aciyip ses cikartamayan Yilmaz'a gülüyorlardi . Fadik teyzenin hicbir sey dememesine de sasiyordu Karaca . Azer Karaca'nın elini tuttugunda Karaca'nin Azer'e dönmesi bir oldu . Ellerini iyice Karaca'nin ellerine kenetlemisti Azer . Kulagina dogru egilip

"Sen hep gül tamam mı " Karaca yüzüne bir gülümseme koyup

"Sen de benimle gül tamam mı " dediginde Azer'de gülmüş fısıldayarak

"Tamam " dedi Karaca'da Azer'in sorusuna karsilik

"Tamam " dedi .

Yamaç odasinda Azer'in dediklerini düsünüyordu ama bir türlü ne demek istedigini anlayamiyordu . Kafasini elleri arasina alip oturdu yataga ve tekrardan sakince düsünmeye baslamisti .

Azer ve Karaca terasta yanyana oturmus elelelerdi . Karaca basini Azer'in omzuna yaslamis konusuyordu .

"Azer sen beni dinliyor musun "

"He dinliyorum "

"Ne söyledim en son "

"Şey dedin beni dinliyo musun diye sordun"

"Azer ondan önce diyorum " Azer anlamsizca bakmaya baslamisti .

"Neyin var senin amcam canini sıktı dimi ne dedi sana "

"Yok iyiyim " dedi Karaca'nin basindan tutup alnina öpücük kondurdu . Kendi elleri arasinda minicik kalan elleri dudaklarina cekip bastirdi . Karaca elini Azer'in yanagina koymus tekrardan kendisine bakmasini saglamisti .

"Ne oldugunu bilmiyorum Azer anlatmiyorsun da ama nolur seni böyle yıpratmasına izin verme . Bak ben de üzülüyorum seni böyle görünce . " Azer hafif gülümseyip Karaca'nin basini omzuna koydu .

"Ee kac cocukta anlasiyor simdi " dedi gülerek . Karaca'da bu soruyu beklemediginden gülmeye baslamisti .

"2"

"Cok az " dedi Azer kaslarini catip

"Kac cocugumuz olsun peki "

"6 "

Karaca gözlerini kocaman acıp Azer'e baktı .

"6 ne Azer ya istersen 5 tane daha yapalim futbol takimi kurariz Adana DemirSpor ne dersin " dedi Karaca eli havada .

"Bana uyar güzelim Adana'nin sampiyonlari oluruz güzel cocuklarimla "

"Sacmalama Azer saka yapiyorum "

"Agzindan cikti bir kere laf 11 tane yapacaz artik " Karaca kızgın bir suratla Azer'in omzuna vurdu olmaz dercesine kafasini salladi . Azer gülerek önüne döndü .

"Karaca "

"Efendim "

"Biraz uzaklasalim mi yine "

"Ama ya "

"Koruma da aliriz yanimiza "

Tamam dercesine basini salladi Karaca . Aksama dogru yola cikti ikiside . Azer'i takip eden kisi bütün güvenligi sağlamıstı . Karsısina cikacakti . Hava kararmisti Azer ve Karaca arabadan inip eve girmislerdi . Azer şömineyi yakıp Karaca için bir battaneyi getirdi .

"Birazdan ısınırsın güzelim " diyip oturdu o da koltuga . Karaca battaniyeyi Azer'le ikisine örtmüş iyice Azer'e sokulmustu . Bu tabikide Azer'in hosuna gitmisti . Ellerini Karaca'nin saclarinda gezdirip öpücükler kondurdu . İkiside ısınmıstı gecen saatlerle . Koltukta birbirlerine sarilarak uyuyakalmislardi .

"Efendim emin misiniz karsisina cikmak istediginizden "

"Evet "

Kapiya kadar gelmis ama beklemisti bir süre evin icine göz gezdirmisti . Azer ve Karaca'yı uyurken görmüstü . Soguk bakiyordu ikisine karsi . Geri dönecekken çöp kovasina carpmisti bu kisi . Karaca duydugu sesle uyanmis Azer'in kollarindan yavasca sıyrılmıştı. Tedirgin bir sekilde kapiyi acip disariya cikti . Duvarin arkasina saklanan kisiyi gördugunde gözlerini korkuyla acti .

"Sen " diyebildi sadece ve agzina kapanan elle öylece kaldı .

Evet bir yeni bölüm daha geldi . Umarım begenirsiniz . Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın lütfen . Tahminlerinizi ve düsüncelerinizi bekliyorum . İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋



Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin