Karaca Azer'den önce uyanmış Azer'in uyanması için elini yanağında gezdiriyordu . Gülümseyip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı .
"Uyansana uykucu "
Azer gülerek elini başının altına koydu ve Karaca'yı kendine çekip öptü .
"Doyamıyorum dudaklarına "
"Sen uyumuyo muydun bakayım "
"Sen öpünce uyandım " diyip elini Karaca'nın yanağında gezdirmeye başladı . Karaca Azer'in elini tutup öptü .
"Hadi kalkalım "
"Sevmedim bunu " diyip belinden tutup kendine çekti Karaca'yı .
"Bugün çıkmayalım yataktan olmaz mı sana doya doya bakmak istiyorum"
"Bende çok isterim bitanem ama olmaz Savaş uyanır birazdan "
Azer yataktan kalkıp kapıya yöneldi .
"Nereye "
"Geliyorum " kucagında Savaş'la gelince Karaca yatakta doğrulup konuştu .
"Yok artık Azer ya bebegimizi mi uyandırdın "
"Uyanmıştı zaten " diyip Savaş'ı aralarına koydu . Savaş babasının tişörtsüz vucüduna elleriyle vuruyordu .
"Annecim oh mis kokulu oğlum benim" Savaş annesinin kucağına gülerek yatmış babasının elleriyle oynuyordu .
"O kadar çok seviyorum ki bu tabloyu"
Karaca elini Azer'in yanağına koyup konuştu .
"Bizde seni çok seviyoruz dimi annecim " diyip oğluna döndügünde Azer Karaca'yı çenesinden tutup öpmeye başladı . Savaş elleriyle gözlerini kapatıp gülmeye başladı .
Yılmaz Duygu'nun aşagı inmesiyle bebeğinin altını nasil degiştirecegini düsünüyordu . Çaresizce abisinin odasının kapısını çaldı . Savaş'la oynayan Azer ve Karaca kapı sesini duyunca durdular .
"Evet "
"Şey "
"Tamam anladım " Azer yeni baba kardeşinin kızına bakamadığını anlayıp oğlunu da kucağına alıp Yılmazların odasına gecti .
"Ben kötü bi baba mıyım "
"O nerden çıktı şimdi "
"Baksana halime kendi bebegime bakamıyorum "
"Saçmalama oğlum Savaş doğduğunda bende yapamıyodum bunları "
"Gercekten mi "
"Tabi o zaman Karaca'da yoktu bi sekilde öğrendim " dedi Azer ogluna bakip burukça gülümsedi .
"Abi ben hatırlatmak istememiştim "
"Yok oğlum sorun değil . Bak şimdi bu bezin ön kısmı bu yapışkanın oldugu kısmı alta gelicek sonra böyle çok sıkmadan yapıştırıcaksın bu kadar basit "
Savaş gülerek Yağmur'a bakıyordu . Sonra yanağına öpücük kondurdu . Azer ve Yılmaz'da onların bu haline gülüp çocuklarını kucaklarına alip aşağıya indiler . Karaca ve Duygu bir seyler hazırlıyorlardı .
"Napıyorsunuz "
"Piknik için bir şeyler hazırlıyoruz geçen konuşmustuk ya hani "
"Bitanem babamlarda gelir birazdan sen Savaş'ın üzerini değistirir misin siz mangalı hallederken bizde masayı kurarız "
"Tamam güzelim "
Duygu ve Yılmaz'da kızlarıyla beraberlerdi . Karaca Duygu'yu mutfaktan göndermişti . Fadik ve Ayşe'de Karaca'ya yardım ediyordu .
Serdar ve Deniz'in de gelmesiyle ekip tamamlanmıştı . Kocaman bir sofra kurulmuştu bahçede . Azer Savaş'ı hamakta sallarken Savaş tedirgince babasına tutunuyordu . Karaca onları gülerek izlerken yanlarına gitti . Azer Karaca'yı yakalayıp kaldırdı bi anda .
"Azer napıyosun " dedi Karaca tedirginlikle
"Kopar bitanem kaldırmaz bizi "
"Bir sey olmaz oglumuzu da şöyle aldık mı yanımıza tamamdır " diyip güldü . Selim kızının bu mutluluğuyla sevinmişti . Onlar gülerken hala gelmeyen Seher'de aklı kalmıştı Akın'ın . Masadan kalkıp odaya çıktı .
"Seher "
Seher gözlerinde yaşlarla banyodan çıktı .
"Bitanem noldu niye agliyosun"
"Akın "
"Söyle güzelim korkutma beni "
"Ben şey yaptım "
"Ne yaptın "
"Test yaptım " diyip elindeki iki çizgi gösteren hamilelik testini Akın'a uzattı .
Akın'ın gözlerinden yaşlar düşmüş konuşmaya çalışıyordu .
"Ha..hamile misin "
"Evet " diyip güldü Seher . Akın bir anda bagırmaya başlayıp Seher'e sarıldı . Dudaklarına uzun bir öpücük bırakırken bahçedekiler niye bagırdıgını anlayamadı . Akın hızla yanlarına gidip sevincini paylasti .
"Baba olucam baba olucam " herkes sevinc bagirislari atip Akın'a sarıldı . Karaca babasının mutluluktan ağladıgını görünce yanına gitti . Selim kızının saçlarını oksayıp alnina uzun bir öpücük bıraktı . Azer ve Savaş onları izliyordu . Azer Savaş'ı kucağına alıp oğluyla konuşmaya başladı .
"Annen senin kadar masum oğlum . Çok zor bi savaşı kazandı . Bana ilk önce kendini hediye etti . Sonra bana seni verdi . Merak etme yalnız olmicaksın . Kız kardeslerin erkek kardeşlerin olucak . Annen bu hayattaki en güzel kadın oğlum . Benim güzelim.."
Bugünde mutlu bitmişti . Aileye yeni üyelerin eklenmesi herkesi mutlu ediyordu . Bu arada Yamaç'ta Sena'yla gitgide yakınlaşmaya başlamıştı . Onun da kalbi iyileşiyordu artık .
Serdar ve Deniz evlenme kararı almıştı . Duygu Yılmaz'ı Yağmur'a bakamaması konusunda azarlıyordu . Seher ise Akın'ın sanki bebek yarın geliyormuş gibi davranmasından şikayetçiydi . Aradan geçen 2 haftadan sonra gelecek olan haber önce sevindirip sonra korkuya yol acacaktı .
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın nolur😊 İyi okumalar 🦋