İlk Öpücük

2K 87 17
                                    

"Sacmalama abin beni seviyor olamaz"

"Niye olamazmış "

"Ben ben düşman kızıyım."

"Saçmalama Karaca. Barış saglandı ya kimse birbirine karşı hata yapmazsa bariş devam edecek "

"Abinin sinirine bakilirsa barıs felan olmayacak "

"Ya gecer onun siniri birazdan "

"Gecmez , hem sen benimle ugrascagina git abinle ugras ya "

"Aman iyi be gidiyorum ben ne halt ederseniz edin "

Yilmaz odasinın kapısina gelmisti ,son anda dönüp Azer'in odasina girdi .

"Ne var lan niye kapıyi çalmadan giriyorsun "

"Kizma abim , laflarız diye geldim ben "

"Ne diyon oglum sen yürü git basımdan ya "

"Abi senin bu sinirinin nedeni ne , Karaca'ya da bagirdin durduk yere ."

"Sinirli felan degilim ben , ne işi var burda gitsin evine niye gelmiş " 

"Yani o kadar saat aradin abim kızı gelince de böyle tepki vermen olmuyo "

"Ne aramasi oğlum ya 5 dk bi bakıp geldim "

"3.5saat ne  5 dk sı "

"O kadar olmus muydu ya "dedi Azer gozlerini kacırarak. Yilmaz sırıta sırıta çıkti odadan . Karaca salonda tek başına oturuyordu. Yilmaz tekrar Azer 'in odasina girip

"Abim kiz asagida tek başina oturuyo ayip olur git bi bak sen " diyip hemen çıktı odadan.Azer bir süre bekledi. Sonra dayanamayıp salona indi. Karaca aglıyordu. Azer'i farkedince gözyaşlarını sildi

"Ne  var niye geldin "

"Bagırma kızim milleti uyandıracan "

"Git basımdan "

"Burası benim evim yalnız"

"İyi ben giderim o zaman Karaca ayağa kalktı hemen kapıya dogru yoneldi.Azer Karaca'nın actıgi kapıyı hizlıca kapattı. Karaca'yı kapıyla kendi bedeni arasına aldi.

"Napıyosun sen "

"Gitmeni engelliyorum"

"Neden , beni kurtardigina pisman olmustun hani nefret etmiyo musun benden "

"Pişman olmadım , eğer bu kapıdan çıkip gitmene izin verirsem pişman olucam"

Azer'le Karaca nefes nefeselerdi.Gözleri birbirlerinden ayrilmıyordu.Azer Karaca'nin dudaklarına doğru eğdi başını tam öpücekti ki kapı çaldı. Karaca tedirginlikten Azer'i itti ve kendini de salona dogru yöneltti. Azer kapıyi açip baktıgında adamlari eline bir zarf verdi.Zarfın üstünde Karaca'ya yazıyordu . Zarfı Karaca'ya uzattı . Karaca zarfi actıgında Celasunla olan fotografini gordu. Fotografi gören tek kişi o değildi. Azer de fotoğrafı görmüştü. Karaca Celasun'un neden boyle bir sey yaptigina anlam veremiyordu. Evet , Celasun onu seviyordu ama hic böyle şeyler yapmazdı. Azer sinirlenmisti.Gözlerini dikmiş Karaca'ya bakıyordu sanki bir aciklama beklermiş gibi. Tam konusacaktı ki yukardan bagırış koptu.(Allah'ım ne gece ama )Fadik teyze banyoda ayagi kayip dusmus ayagini burkmustu. Yilmaz bizden önce annesine koşup yardim etmisti.Anasıni sırtlayıp hastane yolunu tutmak için herkes evden cıkmıstı. Ben ne yapacagimi anlayamamistim . Öylece kapıda bekliyordum ki yanima Azer geldi.

"Sen de gel tek kalma burda.Ben seni hastaneden sonra eve birakirim "

"Tamam "

Hastaneye geldik.Doktor hemen Fadik teyzeyle ilgilenmisti. Ayagini sarmis onemli bir sey olmadigini soylemisti. Bir de krem , ilac verip bizi yolladı . Yilmaz'la Fadik teyze hastane odasindan cikmayip bizi disari yolladilar . Fadik teyze meger o arada babaannemi aramis benim onlarda bir sure kalmam icin izin almisti. Disari ciktilar.Eve dogru gidiyorduk ki Fadik teyze bir anda babaannemden izin aldigini soyledi. Bense sasirmis bir sekilde Azer' e döndüm. O da bana bakıyordu. Yilmaz siritiyordu . Azer donup koluna hizlica vurdu. Bense el mahkum kalacaktim . Gitmeye calistigim evden kurtulamiyordum. Ben ne kadar gitmek istesem de hayat beni bir sekilde o evde tutuyordu.Yilmaz Fadik teyzeyi odasina cikartip yatirdi. Biz yine Azer'le yalniz kalmistik . Bu stresli andan kurtulmak icin hizlica odaya cikip yattim.Sabah oldugunda Fadik teyze kahvalti hazirlamak icin kalkmisti . Bense ona bu durumdayken hareket etmemesini soyleyip benim hazirlayacagimi soyledim .Saclarimi oksayip tamam demisti. Hızlıca aşagı inip kahvaltı hazırlamaya basladim.Arkami dönene kadar beni izleyen Azer'den haberim yoktu. Korktugum icin tabagi elimden düsürdüm . Azer hizlica yanima geldi. Dün ki siniri yok gibiydi. Beni tezgahla kendisi arasina sıkıstırmıştı. Kalp atişlarim hizlanmıştı yine . Ne olduğunu anlayamıyordum .Cebimde telefonun titremesiyle irkildim ve bu  Azer'e daha çok yaklasmama sebep olmustu. Hosuna gitmisti ki gulümsedi. Cebimden telefonu cıkarıp bakti. Arayan Celasun'du. Yüzü düsmüştü. Bana döndü.

"Bu çocuk niye surekli her yerden cıkiyo , sevgilin mi "

"Hayır degil ,niye soruyosun "

"Birazdan yapicagim seyden sonra tokat yemek istemiyorum da ondan "

"Ne yapicakmissin "

Azer Karaca'nin dudaklarina bakti. Daha fazla dayanamayıp kızin dudaklarına yapıştı.Karaca ellerini Azer'in yanaklarına koydu , elleri yavasca ensesine gidiyordu. Azer ise Karaca'nin saclarinda ellerini gezdiriyordu. Biraz daha devam ederse masum olan öpücük siddetli bir öpüşmeye dönüşecekti. Celasuna verilen görev ters tepmisti . Onlari birbirlerinde uzaklastirmaya calışsalarda , Azer ve Karaca bu durumdan daha çok yakınlaşarak çikmişlardı. Azer Karaca'nin dudaklarindan ayrilıp gozlerini dikti kizin gozlerine . Ikisi de anlamistı artik birbirlerini sevdiklerini. Arkadan Yilmaz'in sesiyle irkilip ikiside mutfak kapisina döndü.

"Ben biliyodum birbirinizi sevdiginizi "
Azer eline bi bardak alip tam Yilmaz'a firlatacakti ki Karaca kolundan tutup engel oldu.

"Lan git hem ne sessiz geliyon anam sandım "

"Abi anamin ayagi kötü ona bir seyler hazirladiysa Karaca Yengem odaya cıkartayim diyecektim ben "

Azer Yilmaz'a bakip ters bakislar atarken bir yandanda kardesinin sevdigi kadini bu denli sevmesine sevinmisti.Karaca Yilmaz'a dönüp

"Yok babaanne ,ne yengesi ya ben daha gencim " Karaca'nin takildigi seyin bu olmasina Azer de Yilmaz da gülmüstü. Karaca'ya sonradan dank etmisti.Tekrar Yilmaz'a dönüp

"Sacmalama Yilmaz yenge ne ,Fadik teyzenin yaninda  da boyle konusma bak "

"Niye ya kadin bilsin gelininin kim oldugunu "

"Yilmazz"

"Tamam sustum "

Karaca Azer'e döndügünde onu mutlu gozlerle izleyen bir adamla karsilasti. Celasuna verilen plan ters tepmisti evet ama bakalim bundan sonra ne olacakti .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin