İntihar

655 53 16
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen😊

İyi okumalar🌹

Savaş'ın kaçırılmasıyla Karaca yere çökmüş ağlarken korumalar heryerde Savaş'ı arıyordu . Savaş'ın ağlaması arabanın içinde yayilirken adam iyice sinirlenmişti .

"Susturun şunu "

Azer Karaca'nın Savaş'ın adını bagırmasıyla hemen yola çıkmıştı . Evin arkasına doğru koşmuş yerde ağlayarak kahrolan karısının yanına gitmişti . Karaca Azer'i görmesiyle hemen sarıldı .

"Azer Savaş yok ne olur bul onu ne istersen yaparım nolur oğlumu getir " Azer gözlerinden düşen yaşla Karaca'nın saçlarını okşayıp kendine çekti . Gözleri keder ve hırsa bürünmüştü . Karaca'yı kucağına alıp odaya çıkarttı . Karaca hala deli gibi ağlıyordu .

"Siz yanından ayrılmayın tamam mı "

"Oğlum "

Azer hızla evden çıkmıştı . Yılmaz abisinin peşine takılmış takip ediyordu . Savaş ise bilmediği insanların arasında korkmuş ağlıyordu .

"Oğlum nerde "

"Ben sana demiştim Azer sana o kızı bana ver demiştim "

"Lan bilmiyorum nerde bilmiyorum "

Oğlunun ağlama sesini duyan Azer iyice sinirlenmişti .

"Senin derdin benimle bırak oğlumu "

"Sen ve o zavallı karın bebeginizi kaybedeceksiniz . Son dakikalari suan"

"Yapma " adam telefonu kapatmis Azer ise aniden frene basıp ellerini direksiyona vurmustu .

"Hayır hayır " diye bagiriyordu .

Adam takip edildiginden habersizdi . Yamaç Kurtuluşlara gelmiş Savaş'ın kaçırıldığını görmüştü . Azer ise çalan telefonunu tekrar eline aldı .

"Yamaç seninle ugrasıcak halde degilim "

"Savaş "

Yamaç Azer'e adresi versede adam çok geçmeden anlamıştı takip edildiğini . Kapida birkaç adam bırakıp Savaş'ı da alıp kaçmıştı evden .

"Abi çocuk havasızlıktan ölür orda "

"Sanane lan ölsün işte sonra ailesi de ölecek üzülme sen "

Savaş ağlamaya devam ediyordu hala . Kıpkırmızıydı gözleri . Ağlamaktan sesi farklı çıkmaya başlamıştı artık . Ağzından çıkan kelimeyle adamın korumalarından biri Savaş'a baktı .

"Anne "

Başkasi görse içi yanardı . Adamın kalbi taş gibiydi resmen . Üzülmüyordu . Savaş'ı arabanin içine bırakmış başka bir arabayla kaçıyorlardı adamlar .

Geçen zamanla akşam olmaya baslamıstı artık . Mete korumalardan birinin eksik oldugunu anlamis konusmustu .

"Hasan nerde "

"Yemek almaya gitti abi "

Mete düşünmeye başladı . Olanları ve bu yaptıklarını .

Geçmiş

Evinde huzurla oturan kurtuluşlar kapının sertçe çalınmasıyla korkmuştu . Azer kapıyı açtığı anda gördüğü kişiyle şok olurken kız hemen içeriye dalmıştı .

"Merve ne işin var senin burda "

"Kaçtım "

"Ne "

"Kaçtım işte yardım et bana "

Kapıdan gelen silah sesiyle Azer belindeki silahını çıkardı hemen .

"Biliyodum pislik biliyodum sevdigimle aramı bozacagini "

"Saçmalama Mete yok öyle bir şey "

"Sen benim en yakın arkadaşımdın lan "

"Mete Merve'yle aramda bir şey yok diyorum "

"Merve öyle demiyor ama cok seviyormuşsunuz birbirinizi "

"Ne " Azer sinirle dönmüştü kıza . Merve ise Mete'nin silah çekmesiyle kaçmıştı .

"Nerde o ver onu bana "

Azer şaşkınlıkla bakarken Mete içeri dalmış heryere bakmıştı . Çoktan kaçan sevgilisini bulamayınca tekrar Azer'in karşısına dikildi .

"Önce o Azer sonra seni öldürücem "

O günden sonra görmemişti Azer ne Mete'yi ne Merve'yi . Mete gizliden Azer'e saldırıp işlerini bozuyordu . O da Merve'yi bulamamıştı yıllarca .

**
Bunlar olurken çukurda hareketlilik vardı . Yıllardır ortalarda olmayan o kişi gelmişti artık . Arkasındaki adam ona bakarak konuştu .

"Gercekten sen misin abi "
Adam gülerek başını salladı . Genç ona sarılmıştı hemen . Adam ise aklindakini sormuştu .

"Karaca nasıl "

Karşısındaki adamın tedirginliğini anlamıştı .

"Noluyor "

"Abi şey.. Karaca evlendi "

Adam şok olmuşcasına bakarken bi yandan da elini sıkıyordu .

Duygu ve Fadik Karaca'nın başında ağlamasını durdurmak için her şeyi yapıyorlardı ama Karaca kendini kaybetmişti . Kimseyi duymuyordu .

Karaca herkesi odadan kovmuş banyoya girmişti . Kapıyı kilitleyip küvete su doldurdu . İçine girdi . Düşündü düşündü . Uzun süre soguk suyun içinde bekledi . Oğlu olmadan yapamazdı kahrolurdu . Karaca'nın kapıyı açmamasıyla Duygu Azer'e haber vermişti . Hızla eve gelen Azer odaya koştu . Karaca'nın karnındaki bebek aklına gelmedi o an . Kendini suyun içine bıraktı . Gözlerini kapattı ve oğluna kavuştuğunu hayal etti . O an başka bir ses duydu .

"Anne..yapma "

"Kızım "

"Yapma anne canım acıyor "

"Abin.." Karaca hayalindeki oğluna baktı uzunca . Eli karnına gitmişti suyun içinde .

"Azer abi acmiyor kapiyi "

"Karaca ac güzelim kapıyı hadi "

Azer korkuyla yutkunup tekrar konustu . Kapinin altindan akan suyu görünce kapıyı kırmaya çalıştı . Kapıdan gelen seslere kulak asmadı Karaca ama o sesi duyana kadar . Kendini suyun içinden çıkartıp nefes almaya başladı . Azer silahını çıkarmış kapıya ateş etmişti . Banyoya girdigi anda şoka ugramıştı .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin