Anneyi istemek adlı hikayeyi okumayı unutmayın lütfen 👻
Azer doktora haber vermişti Karaca'nın uyandığını . Karaca muayeneden geçip testlere tabi tutulmuştu .
"Auggu"
"Savaş naber " diyip yanağını sıktı hafifçe doktor . Azer Savaş'la sürekli geldiginden alışmışlardı .
"Evet test sonuçlarımiz çıkmış herhangi kötü bir sey gözükmüyor ama biz yinede bir test daha yapalım ."
"Ne testi "
"Hemsire hanim bi igne enjekte edicek size eger tepki göstermezseniz hastaliginiz gecmis demektir . Bunun icin bu aksam burda kalsaniz iyi olucaktir "
Karaca korkuyla basini salladi . Azer yanina oturup alnini alnina yasladi .
"Hicbir sey olmayacak korkma "
"Agguhhg" Savaş annesinin saçlarını çekiştirip gülüyordu .
"Sen annenin saçlarini niye cekistiriyosun he gel bakiyim bana " diyip kucagina aldi Karaca oglunu . Gözleri dolmuş ağlamaya başlamıştı .
"Şş niye ağlıyosun güzelim "
"Kocaman olmuş Azer ben onun yaninda olamadim senin yanında olamadım ."
"Artık bizimlesin düşünme bunları "
Azer Karaca'yı öpmeye başlamıştı . Karaca'nın eli Azer'in ensesine gitmişti . Azer Karaca'nın yanaklarında elini gezdiriyordu .
"Çok özledim seni Karaca "
"Bende seni çok özledim Azer "
Yılmaz ve Akın'da hastaneye gelmişti . Doktoru gördüklerinde yanlarına gittiler . Doktor haberleri olmadigini bilmiyordu . O yüzden ikiside şok olmuştu .
"Karaca hanımı son bir teste tabi tutucaz bir sorun olmazsa yarın çıkabilir "
"Ka..Karaca uyandı mı "dedi akın
"Evet siz bilmiyor muydunuz "
Akın'da Yılmaz'da ağlamaya başlamıştı . İkiside odanın kapısına gidip beklediler . Azer'in kapıyı açmasıyla Savaş'la oynadığını gördüler . Karaca onları fark etmemişti .
"Karaca" Karaca abisinin ona seslenmesiyle kapıya döndü . Gözleri dolmuş ağlamaya başlamıştı . Akın koşmuş Karaca'ya sarılmıştı . Geride kalan Yılmaz'a kalkıp Karaca sarıldı .
"Özlememişsin beni anlasılan Yılmaz"
"Ben özledim seni tabi yengem " diyip sarıldı Karaca'ya . Aynı yaştaydılar ama gerçekten onu bir yengesi olarak görüyordu . Bir büyüğü gibi seviyordu . Evdekilerin de haberi olmuş herkes sevinçten ağlamıştı . Koçovalılar Kurtuluslara geleceklerdi . Hazırlik yapiyorlardi yarın için . Akşam Savaş iyice huysuzlanmıştı . Yılmaz mamasını ve küçük beşiğini getirmişti . Karaca oğlundan bir an olsun ayrılmak istemiyordu . İyice huysuzlanınca Azer onu kucağına alıp sallamaya başladı . Karaca gülerek onları izliyordu . Azer'in iyi bir baba olacağı konusunda yanılmamıştı . Azer Savaş'ı yatırmış Karaca'nın tanına gitmişti .
"Gelsene yanıma " diyip örtüyü üstünden kaldırdı Karaca . Azer yanına uzanıp kollarını sardı . Saçlarını koklayıp öpücükler bıraktı .
Karaca Azer'in boynuna yerleştirdi başını ve öpmeye başladı ."Çok iyi bi baba olacağına emindim "
"Bende bize döneceğine güzelim "
"Azer" dedi Karaca ağlamaklı sesiyle .
"Ağlama güzelim "
"Kocaman olmuş "
"Seni hep hissetti biliyor musun yoklugunu senin icin agladigim zamanlari "
Karaca gülümsemiş Azer'e bakmıştı . Azer Karaca'nın gözyaşlarını silip alnına öpücük kondurdu . Savaş'ın ağlamasıyla Azer onu da yanlarina aldı . Savaş gülerek anne ve babasına bakıyordu . Babasının yüzüne vurup duruyordu .
"Hele bah ya babasını dövüyir" Karaca gülmeye başlamıştı . Savaş'ta ellerini birbirine vuruyordu .
"Oğlum annen bana gülüyon çek annenin saçlarını bakayım çek " diyip Karaca'nın saçlarını Savaş'a uzatti . Savaş hemen tutmuş çekmeye başlamıştı .
"Azer ya . Dur oğlum çekiştirme saçlarımı " diyip Savaş'ın parmakları arasından çıkardı saclarını . Eline öpücük kondurup yanağını okşadı .
"Ajgaiu"
"Evet oğlum baban yaramaz çok haklısın "
"Ben nerden yaramaz oluyomuşum ya " diye sitem etti Azer . Karaca yanagıni oksayıp öpücük kondurdu . Savaş kendini annesinin kolları arasına bırakmıştı . Karaca Savaş'ın böyle yapmasıyla duygulanmıştı . Bebeği gögsüne yatmış uyuyordu . Azer oğlunun başını okşayıp Karaca'nın düşen gözyaşlarını sildi . Bu mutlu tabloyala kendilerini uykuya bıraktılar .
Sabah Savaş annesinin saçlarını çekiştiriyordu ama Karaca uyanmıyordu . Ağlamaya başlamıştı . Savaş'ın sesini duyan Azer uyanmış oğlunu kucağına almıştı . Savaş babasının kucağında annesine eğilip saçlarını çekiştiriyordu .
"Dur oğlum uyandırma anneni uyusun "
Biraz zaman geçmiş ama Karaca hala uyanmamıştı . Azer tedirgin olmuş Savaş'ı beşiğine koymuştu .
"Karaca güzelim " diyip saçlarını okşayıp alnına öpücük kondurdu . Karaca tepki vermiyordu . Azer iyice paniklemeye başlamıştı .
"Karaca aç gözünü nolur "
Azer koridora çıkıp doktor diye bağırmaya başlamıştı . Savaş bu bağırışla daha çok ağlamaya başlamıştı .
Karaca'nın uyanmaması nedendi ? Niye böyle olmuştu ?
Her şey yoluna girerken bir aksilik mi çıkmıştı ?
Karaca hala hasta mıydı ?
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen . İyi okumalar 🦋